Szkolenie

Jak pozyskiwać klientów przez telefon?

O szkoleniu

Zapraszamy na webinar poświęcony tematowi pozyskiwania klientów przez telefon.
Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas webinaru dowiesz się jak przygotować się do prowadzenia telefonicznych rozmów sprzedażowych. Poznasz psychologiczne aspekty rozmów telefonicznych, dowiesz się jakie słowa i stwierdzenia dobrze wpływają na słuchacza, a jakich należy się wystrzegać. Poznasz schemat unikalnej rozmowy handlowej, która przykuwa uwagę i jest wartościowa dla twojego klienta. Na koniec otrzymasz listę najlepszych praktyk prowadzenia sprzedaży przez telefon.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do doradców biznesowych, handlowców B2B, menedżerów sprzedaży i wszystkich zainteresowanych tematyką pozyskiwania klientów przez rozmowę telefoniczną.

Program szkolenia

Program webinaru:

1. Psychologia sprzedaży telefonicznej
2. Przygotowanie do telefonicznej rozmowy handlowej
3. Budowanie komunikatu przykuwającego uwagę słuchacza
4. Pierwsze 10 sekund rozmowy telefonicznej, czyli jak dobrze rozpocząć
5. Struktura unikalnej rozmowy telefonicznej
6. Najlepsze praktyki sprzedażowych rozmów telefonicznych

Agenda webinaru:

1. Przywitanie i przedstawienie się - 5 min
2. Część merytoryczna ok. 150 min
3. Przerwa w połowie części merytorycznej - 10 minut
4. Q&A - ok. 15 minut

Czas trwania

09:00-12:00

Prelegenci

Cytat

Łukasz Fiuczyński - trener, konsultant, mówca. Doświadczony trener, a przede wszystkim praktyk sprzedaży B2B i wystąpień publicznych. Od 12 lat związany z branżą szkoleniową, współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B i autorskich programów z obszaru wystąpień publicznych i storytellingu. Finalista mistrzostw Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2018r.)  Autor artykułów w magazynach branżowych As Sprzedaży i Szef Sprzedaży Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification - Bronze Level Certified Professional, Certyfikowany trener Szkoły Trenerów „Metrum”, Szkoły Trenerów Brainstorm oraz absolwent „Psychologii w biznesie” na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Szkolił między innymi takie firmy jak: DPD Polska, Makro Cash & Carry, Schibsted Tech Polska, Polpharma, Cemex Polska, Dr Irena Eris, PKN Orlen, Etisoft, Millenium Bank, Alfa Elektro. 

Gdzie i kiedy

Online 25 marca 2021

Weź udział

Cena standardowa
za osobę
129 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
Weź udział

Organizator

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
80-837 Gdańsk
Arkońska 6
woj. pomorskie
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. powstała w 1992 roku z inicjatywy władz województwa pomorskiego. Od tego czasu jest wiodącym partnerem samorządów w zakresie kreowania rozwoju regionalnego a także wyznacza standardy wspierania pomorskiej przedsiębiorczoś...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Szkolenie online prowadzone jest poprzez platformę szkoleniową ClickMeeting.
Wymagany komputer z dostępem do internetu. Nie jest konieczne posiadanie kamery internetowej. Dla komfortu pracy zalecamy korzystanie z komputerów stacjonarnych lub laptopów oraz słuchawek.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
80-837 Gdańsk Arkońska 6
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!