O szkoleniu
W trakcie szkolenia zostaną przedstawione wybrane regulacje ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, które mają kluczowe znaczenie dla zamawiających i wykonawców. Odbędzie się to na podstawie orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej i analizy przypadków, które prowadzący spotkali w swojej praktyce zawodowej.
Celem szkolenia jest pomoc zamawiającym i wykonawcom w prawidłowym i efektywnym „przejściu” przez fazę nie tylko postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, lecz również realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Szkolenie jest kierowane do uczestników rynku zamówień publicznych, którzy mają do czynienia z prawnym aspektem procesu zakupowego oraz realizacją umowy po stronie zamawiającego lub wykonawcy (osób pełniących funkcje kierownicze w organizacji, prawników, sprzedawców, pracowników wspierających).
Program szkolenia
- Uniknięcie błędów w opisie przedmiotu zamówienia.
- Umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym klauzule obowiązkowe i niedozwolone.
- Weryfikacja podmiotowa wykonawców.
- Wymagania co do formy składania ofert i innych dokumentów oraz komunikacja pomiędzy wykonawcą a zamawiającym.
- Wyjaśnienia rażąco niskiej ceny.
- Samooczyszczenie wykonawcy.
- Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Pozasądowe rozwiązywanie sporów z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czas trwania
od 9:30 do ok. 15:00
Prelegenci
Piotr Nepelski
Radca prawny specjalizuje się w prawie zamówień publicznych oraz prawie umów handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem umów IT. W Kancelarii uczestniczy w pracach praktyki TMT w ramach zespołu IT-Tech i Zamówień Publicznych. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej największych zamawiających oraz wiodących dostawców rozwiązań IT. Zapewnia wsparcie prawne w zakresie rozwiązywania sporów. Konsultant przy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji w zakresie prawa zamówień publicznych. Wielokrotnie brał udział jako prelegent na ogólnopolskich konferencjach branżowych i szkoleniach dla przedstawicieli firm IT i podmiotów biorących udział w przetargach. Autor licznych publikacji z zakresu zamówień publicznych oraz umów IT. Wykładowca na studiach podyplomowych prowadzonych przez Polską Akademię Nauk na kierunku Prawo Zamówień Publicznych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Center for American Law Studies przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył kursu prawa angielskiego przy British Law Centre. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Uzyskał certyfikat AgilePM Foundation w zakresie zarządzania projektami w metodykach zwinnych.
Marta Pasztaleniec
Radca prawny specjalizujący się w prawie IT, własności intelektualnej i prawie zamówień publicznych. W Kancelarii uczestniczy w pracach praktyki TMT w ramach zespołu IT-Tech i Zamówień Publicznych. Posiada doświadczenie w doradztwie prawnym na rzecz szeroko rozumianej branży IT, w tym w zakresie negocjowania i realizacji umów na wdrożenie, rozwój i utrzymanie systemów informatycznych, umów prawno-autorskich oraz wdrożenia wytycznych KNF w zakresie outsourcingu chmurowego. Posiada także doświadczenie w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, także w zakresie reprezentacji przed KIO, gdzie wspierała zarówno wykonawców jak i zamawiających oraz kompleksowej obsłudze prawnej krajowych i zagranicznych podmiotów gospodarczych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
Masz pytania? Napisz do nas
