Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/jak-profesjonalnie-pisac-teksty-by-byc-czytanym-74642-id72

Informacje o szkoleniu

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zapraszamy na warsztat copywritingu prowadzony przez doświadczonego copywritera i szkoleniowca. Szkolenie odkryje tajniki nie tylko pisania, lecz przede wszystkim MYŚLENIA cechującego skutecznego copywritera. Poznasz przykłady i sprawdzone rozwiązania a także sytuacje, w których warto poszukać innej - niż ogólnie zalecana - drogi. Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej: dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu, określać korzyści wynikające z danego produktu, tworzyć skuteczniejsze nagłówki, tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę, tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www, skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Szkolenie skierowane jest do:

osób odpowiedzialnych za e-marketing i ePR oraz przygotowujących treści na potrzeby Internetu takie, jak: teksty na strony WWW, opisy produktów do sklepów online, materiały prasowe, artykuły content marketingowe czy wpisy na blogi firmowe.

Program szkolenia:

10:00

1. Psychologia lektury. Jak i kiedy ludzie czytają teksty w internecie. Skanowanie vs. czytanie. Jak szukają treści: zdania czy pojedyncze słowa?
2. Dwanaście sprawdzonych zasad pisania tekstów. Progi długości tekstu, akapitu, zdania. Zdanie optymalne. Teksty długie czy krótkie? Webwriting: techniki linkowania, słowa kluczowe, SEO.
3. Hypnotic Copywriting: siedem zasad copywritingu hipnotycznego. Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Język korzyści, obietnica marki. Storytelling: fakty informują, ale to emocje sprzedają.

11:00

Technika Maestro. Prosty i skuteczny sposób na zainteresowanie czytelnika. Kim jest mój potencjalny czytelnik? Co to jest „kąt” artykułu? Jak go znaleźć?
Jak napisać lead, który przyciągnie czytelnika. Dwa rodzaje leadów. Pięć gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead.

12:00

Przerwa, poczęstunek

12:30

Ćwiczenia

14:30

Jak pisać tytuły, który przyciągną czytelnika. Dziesięć sprawdzonych schematów na dobre tytuły. Techniki „podkręcania” tytułów. Jak pisać tytuły pod SEO.

15:30

Ćwiczenia

16:30

Narzędzia copywritera. Dziesięć najlepszych serwisów internetowych i aplikacji.

17:00

Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 990 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 4 grudnia
  • 1090 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 5 grudnia

Cena zawiera:

udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Jak profesjonalnie pisać teksty, by być czytanym