Szkolenie

JAK PROWADZIĆ ROZMOWY ROZWOJOWE Z PRACOWNIKAMI

O szkoleniu

CELE SZKOLENIA:
· nauczenie uczestników takiego prowadzenia rozmów z pracownikami, by zwiększać do maksimum prawdopodobieństwo osiągnięcia przez nich celu
· dostarczenie wiedzy z zakresu komunikacji i wywierania wpływu
· przećwiczenie w bezpiecznych warunkach struktur prowadzenia rozmów
· uzyskanie informacji zwrotnych dotyczących stylu funkcjonowania uczestników
· opracowanie planów działania dotyczących realnych przypadków, z którymi managerowie mają do czynienia w pracy
· Doskonalenie umiejętności komunikacji międzyludzkiej
· Pogłębienie wiedzy na temat narzędzi skutecznego kierowania rozmową
· Rozwijanie umiejętności jasnego, jednoznacznego i wiarygodnego wyrażania przekonań, oczekiwań i opinii
· Zastosowanie informacji zwrotnej jako narzędzia wywierania wpływu na innych
· Poznanie czynników stymulujących komunikację oraz czynników skutecznie ją blokujących.
Kto powinien wziąć udział?
Managerów pragnących zwiększyć swoje kompetencje komunikacyjne i przez to wpłynąć na efektywniejszą pracę zespołu.

Program szkolenia

SŁUCHANIE I PROWADZENIE ROZMÓW ROZWOJOWYCH
- Główne zasady prowadzenia rozmów rozwojowych
- O słuchaniu i rozumieniu, o barierach komunikacyjnych i sposobach ich przezwyciężania, wskazówki do efektywnego słuchania, umiejętności związane z efektywnym słuchaniem
- Stawianie celów
UŻYTECZNE TECHNIKI
- zadawanie pytań (mocne pytania) vs. dawanie odpowiedzi (parafrazowanie, odzwierciedlanie uczuć, zawartości i przeformułowywania, milczenie)
- rodzaje pytań, kierowanie rozmową,

STRUKTURY PROWADZENIA ROZMÓW COACHINGOWYCH DOSTOSOWANE DO POSTAWIONEGO CELU.
- Prowadzenie rozmów – ogólne zasady
· otwarty dialog;
· bariery komunikacyjne i ich przekraczanie;
· metafory;
· skupienie na rozwiązaniu.
- Struktury rozmów coachingowych w zależności od ich celu – ćwiczenia praktyczne
· Ogólna rozmowa rozwojowa
· Rozmowa dotycząca ucznia się z indywidualnych doświadczeń
· Rozmowa dotycząca ustalania celów i sposobów ich realizacji
· Rozmowa dotycząca przekazywania informacji zwrotnych
· Rozmowa dotycząca rozwiązywania problemów
· Rozmowa dotycząca podejmowania decyzji

SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z SYTUACJAMI TRUDNYMI WYSTĘPUJĄCYMI W PRAKTYCE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - BUDOWANIE PROAKTYWNEJ POSTAWY W RADZENIU SOBIE Z PROBLEMAMI
- Radzenie sobie z emocjami
- Techniki rozwiązywania trudności w pracy coacha
- Przekraczanie oporu
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole
- GROW – metoda radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

MOJE MOCNE STRONY JAKO MENEDŻERA - PRACA NAD PEWNOŚCIĄ SIEBIE I POCZUCIEM WŁASNEJ WARTOŚCI

PLANOWANIE ŚCIEŻKI DALSZEGO ROZWOJU WŁASNYCH UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH

Czas trwania

3 dni; około 20 godz.dyd.

Prelegenci

Cytat
coach, trener, psycholog. Ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada międzynarodowy certyfikat International Coach Community ICC, jest także członkiem The International Association of Coaches. Swoje umiejętności zawodowe doskonaliła, uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach, m.in.: The Art and Science of Coaching (Erickson College International, ICF), ICC Business Coaching, ICC Coaching, The Horse Assisted Professional Development, Zaawansowane techniki coachingowe (ICC), Certyfikacja Insights, Szkoła Psychoterapii Psychodynamicznej, Szkoła Trenerów i Konsultantów Zarządzania, Szkoła Psychoterapii Krótkoterminowej. Od długiego już czasu zgłębia tajniki szeroko rozumianego rozwoju osobistego i jego związku z osiąganiem celów. Od wielu lat jej zainteresowania zawodowe koncentrują się na wykorzystywaniu psychologii w organizacjach. Tworzy autorskie projekty rozwoju kadry menedżerskiej. Różnorodne doświadczenia sprawiły, że jest specjalistką w budowaniu i pogłębianiu relacji interpersonalnych. Pasja, zaangażowanie oraz poczucie osobistej odpowiedzialności towarzyszą jej w każdej dziedzinie życia. Skuteczna komunikacja pomaga jej w pracy zespołowej oraz efektywnym rozwiązywaniu trudnych sytuacji, zarówno grupowych, jak i indywidualnych. W pracy z ludźmi jest skupiona na efektywności i osiąganiu wyznaczonych celów, w połączeniu z potrzebami, wartościami i dbałością o relacje międzyludzkie.

Gdzie i kiedy

Zakopane 20 - 22 maja 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 16 - 18 lipca 2012
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
PLN+VAT
1850 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Weź udział

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!