O szkoleniu
CELE SZKOLENIA:
· nauczenie uczestników takiego prowadzenia rozmów z pracownikami, by zwiększać do maksimum prawdopodobieństwo osiągnięcia przez nich celu
· dostarczenie wiedzy z zakresu komunikacji i wywierania wpływu
· przećwiczenie w bezpiecznych warunkach struktur prowadzenia rozmów
· uzyskanie informacji zwrotnych dotyczących stylu funkcjonowania uczestników
· opracowanie planów działania dotyczących realnych przypadków, z którymi managerowie mają do czynienia w pracy
· Doskonalenie umiejętności komunikacji międzyludzkiej
· Pogłębienie wiedzy na temat narzędzi skutecznego kierowania rozmową
· Rozwijanie umiejętności jasnego, jednoznacznego i wiarygodnego wyrażania przekonań, oczekiwań i opinii
· Zastosowanie informacji zwrotnej jako narzędzia wywierania wpływu na innych
· Poznanie czynników stymulujących komunikację oraz czynników skutecznie ją blokujących.
· nauczenie uczestników takiego prowadzenia rozmów z pracownikami, by zwiększać do maksimum prawdopodobieństwo osiągnięcia przez nich celu
· dostarczenie wiedzy z zakresu komunikacji i wywierania wpływu
· przećwiczenie w bezpiecznych warunkach struktur prowadzenia rozmów
· uzyskanie informacji zwrotnych dotyczących stylu funkcjonowania uczestników
· opracowanie planów działania dotyczących realnych przypadków, z którymi managerowie mają do czynienia w pracy
· Doskonalenie umiejętności komunikacji międzyludzkiej
· Pogłębienie wiedzy na temat narzędzi skutecznego kierowania rozmową
· Rozwijanie umiejętności jasnego, jednoznacznego i wiarygodnego wyrażania przekonań, oczekiwań i opinii
· Zastosowanie informacji zwrotnej jako narzędzia wywierania wpływu na innych
· Poznanie czynników stymulujących komunikację oraz czynników skutecznie ją blokujących.
Kto powinien wziąć udział?
Managerów pragnących zwiększyć swoje kompetencje komunikacyjne i przez to wpłynąć na efektywniejszą pracę zespołu.
Program szkolenia
SŁUCHANIE I PROWADZENIE ROZMÓW ROZWOJOWYCH
- Główne zasady prowadzenia rozmów rozwojowych
- O słuchaniu i rozumieniu, o barierach komunikacyjnych i sposobach ich przezwyciężania, wskazówki do efektywnego słuchania, umiejętności związane z efektywnym słuchaniem
- Stawianie celów
UŻYTECZNE TECHNIKI
- zadawanie pytań (mocne pytania) vs. dawanie odpowiedzi (parafrazowanie, odzwierciedlanie uczuć, zawartości i przeformułowywania, milczenie)
- rodzaje pytań, kierowanie rozmową,
STRUKTURY PROWADZENIA ROZMÓW COACHINGOWYCH DOSTOSOWANE DO POSTAWIONEGO CELU.
- Prowadzenie rozmów – ogólne zasady
· otwarty dialog;
· bariery komunikacyjne i ich przekraczanie;
· metafory;
· skupienie na rozwiązaniu.
- Struktury rozmów coachingowych w zależności od ich celu – ćwiczenia praktyczne
· Ogólna rozmowa rozwojowa
· Rozmowa dotycząca ucznia się z indywidualnych doświadczeń
· Rozmowa dotycząca ustalania celów i sposobów ich realizacji
· Rozmowa dotycząca przekazywania informacji zwrotnych
· Rozmowa dotycząca rozwiązywania problemów
· Rozmowa dotycząca podejmowania decyzji
SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z SYTUACJAMI TRUDNYMI WYSTĘPUJĄCYMI W PRAKTYCE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - BUDOWANIE PROAKTYWNEJ POSTAWY W RADZENIU SOBIE Z PROBLEMAMI
- Radzenie sobie z emocjami
- Techniki rozwiązywania trudności w pracy coacha
- Przekraczanie oporu
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole
- GROW – metoda radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
MOJE MOCNE STRONY JAKO MENEDŻERA - PRACA NAD PEWNOŚCIĄ SIEBIE I POCZUCIEM WŁASNEJ WARTOŚCI
PLANOWANIE ŚCIEŻKI DALSZEGO ROZWOJU WŁASNYCH UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
- Główne zasady prowadzenia rozmów rozwojowych
- O słuchaniu i rozumieniu, o barierach komunikacyjnych i sposobach ich przezwyciężania, wskazówki do efektywnego słuchania, umiejętności związane z efektywnym słuchaniem
- Stawianie celów
UŻYTECZNE TECHNIKI
- zadawanie pytań (mocne pytania) vs. dawanie odpowiedzi (parafrazowanie, odzwierciedlanie uczuć, zawartości i przeformułowywania, milczenie)
- rodzaje pytań, kierowanie rozmową,
STRUKTURY PROWADZENIA ROZMÓW COACHINGOWYCH DOSTOSOWANE DO POSTAWIONEGO CELU.
- Prowadzenie rozmów – ogólne zasady
· otwarty dialog;
· bariery komunikacyjne i ich przekraczanie;
· metafory;
· skupienie na rozwiązaniu.
- Struktury rozmów coachingowych w zależności od ich celu – ćwiczenia praktyczne
· Ogólna rozmowa rozwojowa
· Rozmowa dotycząca ucznia się z indywidualnych doświadczeń
· Rozmowa dotycząca ustalania celów i sposobów ich realizacji
· Rozmowa dotycząca przekazywania informacji zwrotnych
· Rozmowa dotycząca rozwiązywania problemów
· Rozmowa dotycząca podejmowania decyzji
SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z SYTUACJAMI TRUDNYMI WYSTĘPUJĄCYMI W PRAKTYCE UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - BUDOWANIE PROAKTYWNEJ POSTAWY W RADZENIU SOBIE Z PROBLEMAMI
- Radzenie sobie z emocjami
- Techniki rozwiązywania trudności w pracy coacha
- Przekraczanie oporu
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole
- GROW – metoda radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
MOJE MOCNE STRONY JAKO MENEDŻERA - PRACA NAD PEWNOŚCIĄ SIEBIE I POCZUCIEM WŁASNEJ WARTOŚCI
PLANOWANIE ŚCIEŻKI DALSZEGO ROZWOJU WŁASNYCH UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
Czas trwania
3 dni; około 20 godz.dyd.
Prelegenci

coach, trener, psycholog. Ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada międzynarodowy certyfikat International Coach Community ICC, jest także członkiem The International Association of Coaches. Swoje umiejętności zawodowe doskonaliła, uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach, m.in.: The Art and Science of Coaching (Erickson College International, ICF), ICC Business Coaching, ICC Coaching, The Horse Assisted Professional Development, Zaawansowane techniki coachingowe (ICC), Certyfikacja Insights, Szkoła Psychoterapii Psychodynamicznej, Szkoła Trenerów i Konsultantów Zarządzania, Szkoła Psychoterapii Krótkoterminowej. Od długiego już czasu zgłębia tajniki szeroko rozumianego rozwoju osobistego i jego związku z osiąganiem celów. Od wielu lat jej zainteresowania zawodowe koncentrują się na wykorzystywaniu psychologii w organizacjach. Tworzy autorskie projekty rozwoju kadry menedżerskiej. Różnorodne doświadczenia sprawiły, że jest specjalistką w budowaniu i pogłębianiu relacji interpersonalnych. Pasja, zaangażowanie oraz poczucie osobistej odpowiedzialności towarzyszą jej w każdej dziedzinie życia. Skuteczna komunikacja pomaga jej w pracy zespołowej oraz efektywnym rozwiązywaniu trudnych sytuacji, zarówno grupowych, jak i indywidualnych. W pracy z ludźmi jest skupiona na efektywności i osiąganiu wyznaczonych celów, w połączeniu z potrzebami, wartościami i dbałością o relacje międzyludzkie.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel o wysokim standardzie
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
hotel o wysokim standardzie
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN+VAT
1 850
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach