Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl/szkolenie/jak-przekonac-sponsora-sponsoring-sportowy-34083-id6014

Informacje o szkoleniu

  • Jak przekonać sponsora? Sponsoring sportowy

    ID szkolenia: 34083
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Hotel Scandic
    ul. Piłsudskiego 49/57
    Wrocław
    woj. dolnośląskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 24.11.2011
    Godziny zajęć (czas trwania):
    8 godzin
  • Organizator szkolenia:

    Sport Evolution
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie dzięki któremu dowiecie się za pomocą jakich narzędzi pozyskacie sponsora - oferta sponsorska, polityka, negocjacje, budowanie relacji.

Szkolenie skierowane jest do:

Dla firm, klubów i organizacji sportowych, organizatorów imprez sportowych oraz instytucji samorządowych.

Program szkolenia:

Źródła finansowania projektów sportowych
 środki publiczne, sponsoring, opłaty startowe/bilety, darowizny, zbiórki publiczne, spadki, inne;

Sponsoring jako narzędzie promocji firm i marek
 co wyróżnia sponsoring sportowy spośród innych form promocji;
 skuteczność i wiarygodność sponsoringu sportowego według badań statystycznych;
 rodzaje sponsoringu w sporcie;
 korzyści ze sponsoringu dla sponsora i sponsorowanego;

Planowanie polityki sponsoringowej
 zasady tworzenia pakietów sponsorskich; określenie wartości rynkowej imprezy na podstawie wybranych wskaźników;
 dobór sponsorów ze względu na dyscyplinę, wizerunek imprezy oraz grupę docelową; zasada wyłączności branżowej;
 określanie celów krótko- i długoterminowych dla organizatorów imprez sportowych;

Zasady konstruowania oferty sponsorskiej
 elementy składowe profesjonalnej oferty sponsoringowej;
 zakres świadczeń sponsorskich, czyli jakie świadczenia są naprawdę atrakcyjne dla sponsorów;
 zasady konstruowania umów sponsoringowych, w tym umów na wykorzystanie wizerunku sportowca;

Negocjacje z potencjalnymi i obecnymi sponsorami
 podstawowe zasady negocjacji;
 jak skutecznie przekonać sponsora do zaangażowania się w projekt;
 tworzenie koncepcji długofalowej współpracy ze sponsorem

Budowanie trwałych relacji ze sponsorem
 jak zmaksymalizować korzyści ze sponsoringu;
 sposoby budowania przyjaznych i trwałych relacji ze sponsorem;
 raportowanie; poszerzanie obszarów współpracy;

Warsztaty praktyczne:
 przygotowanie założeń polityki sponsoringowej dla losowo wybranych projektów sportowych;
 przygotowanie draftu oferty sponsoringowej;
 przygotowanie draftu raportu sponsorskiego

Informacje o prelegentach:

Michał Drelich – założyciel i prezes agencji marketingu sportowego Sport Evolution, w latach 2005-2007 pracował w Fundacji Maraton Warszawski na stanowisku Zastępcy Dyrektora, gdzie był odpowiedzialny za sponsoring i public relations Maratonu i Półmaratonu Warszawskiego. W ciągu kilku ostatnich lat pośredniczył w podpisaniu kilkudziesięciu kontraktów sponsoringowych, m.in. z takimi firmami jak: Unilever, Timex, Polkomtel SA, GP Batteries, Cadbury Wedel, adidas czy Herbalife

Wydarzenia towarzyszące:

Public relations imprez i organizacji sportowych
Prawne aspekty organizacji imprezy sportowej

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 720 - zł/osoba
  • 580 - zł/osoba - studenci i NGO

Cena zawiera:

Udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, przerwy kawowe.

Dostępne zniżki:

  • 10 - % - zgłoszenie grupowe, min. 3os.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Liczba miejsc ograniczona - max 12-15 osób.
Dane do przelewu zostaną podane w wiadomości prywatnej.

Szkolenie, kurs: Jak przekonać sponsora? Sponsoring sportowy