O szkoleniu
Zagadnienia związane z zarządzaniem zmianą kultury organizacyjnej pojawiają się w dużej mierze w sytuacjach:
- Wprowadzania gruntownych zmian w firmie,
- Wprowadzenia nowych rozwiązań biznesowych wymagających zmiany zachowań pracowników,
- Zmiany sposobu wykonywania pracy,
- Wdrażania nowej strategii,
- Pojawienia się potrzeby zwiększenia efektywności i zaangażowania pracowników.
Wszędzie tam, gdzie jest potrzeba przeprowadzenia zmiany zachowań pracowników, kultura organizacyjna również powinna być zmieniona.
- Wprowadzania gruntownych zmian w firmie,
- Wprowadzenia nowych rozwiązań biznesowych wymagających zmiany zachowań pracowników,
- Zmiany sposobu wykonywania pracy,
- Wdrażania nowej strategii,
- Pojawienia się potrzeby zwiększenia efektywności i zaangażowania pracowników.
Wszędzie tam, gdzie jest potrzeba przeprowadzenia zmiany zachowań pracowników, kultura organizacyjna również powinna być zmieniona.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone dla menedżerów zarządzających, szefów zespołów, właścicieli i dyrektorów firm będących w procesie zmian (restrukturyzacja, fuzja, ustawianie nowych standardów pracy, zachowań, wprowadzanie nowej polityki np. w stosunku do klientów itp.
Program szkolenia
1. Kultura organizacyjna jak „góra lodowa”.
2. Zmiany mentalnościowe, zmiany nawyków, postawy, nastawienia pracowników jako proces.
3. 6-stopniowy model zmiany w organizacji wg Johna Kottera.
4. Podstawowe czynniki hamujące zmianę:
- zła jakość przywództwa ( błędy w zarządzaniu ludźmi)
- opór psychologiczny pracowników
- brak komunikacji wewnętrznej
5. Jakość przywództwa: jakie wymagania stawia osobom zarządzającym proces kulturowej zmiany w firmie.
6. Menedżerowie jako Liderzy Zmiany. Tworzenie i świadome wspieranie tzw. „bąbli zmiany”
7. Jak radzić sobie z własnym stresem wobec oporu, bezwładu i błędów pracowników.
8. Opór pracowników: „zawsze tak było, po co to zmieniać?” Jak pokonać opór ludzi wobec zmian? Fazy procesu zmiany.
9. Komunikacja wewnętrzna : „ z ludźmi trzeba rozmawiać…” Jak rozmawiać aby chcieli słuchać
10. Rozwinięta, dojrzała kultura organizacyjna : oczekiwania wobec menedżerów dojrzałej organizacji.
2. Zmiany mentalnościowe, zmiany nawyków, postawy, nastawienia pracowników jako proces.
3. 6-stopniowy model zmiany w organizacji wg Johna Kottera.
4. Podstawowe czynniki hamujące zmianę:
- zła jakość przywództwa ( błędy w zarządzaniu ludźmi)
- opór psychologiczny pracowników
- brak komunikacji wewnętrznej
5. Jakość przywództwa: jakie wymagania stawia osobom zarządzającym proces kulturowej zmiany w firmie.
6. Menedżerowie jako Liderzy Zmiany. Tworzenie i świadome wspieranie tzw. „bąbli zmiany”
7. Jak radzić sobie z własnym stresem wobec oporu, bezwładu i błędów pracowników.
8. Opór pracowników: „zawsze tak było, po co to zmieniać?” Jak pokonać opór ludzi wobec zmian? Fazy procesu zmiany.
9. Komunikacja wewnętrzna : „ z ludźmi trzeba rozmawiać…” Jak rozmawiać aby chcieli słuchać
10. Rozwinięta, dojrzała kultura organizacyjna : oczekiwania wobec menedżerów dojrzałej organizacji.
Czas trwania
3 dni; około 20 godz.dyd.
Prelegenci

Trener, coach dla biznesu, wcześniej dziennikarz (Gazeta Wyborcza, TVP S.A). Zawodu trenerskiego uczyła się u niemieckich i amerykańskich trenerów. Jest certyfikowanym przez The NLP Connection Mistrzem Sztuki Neurolingwistycznego Programowania (Master of Art of NLP) i Licencjonowanym Trenerem NLP z amerykańskim certyfikatem. Posiada także międzynarodowy certyfikat coacha (International Coach Certyfication). Specjalizuje się w coachingu i szkoleniach z umiejętności „miękkich”: komunikacji, negocjacji i sprzedaży, zarządzania ludźmi (leadership) i zarządzania własnym potencjałem dla średniego i wyższego szczebla zarządzania. Wspiera jako konsultant zewnętrzny firmy rodzimego biznesu we wdrażaniu profesjonalnych standardów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Wśród jej klientów są: Allianz TU, Ambasada Duńska w Polsce, Bank Światowy, Berlin Chemie Menarini Group, Budimex, Giełda Papierów Wartościowych, Grupa Energetycznej Tauron, Kancelaria Prawna Wardyński i Wspólnicy, Narodowy Bank Polski, Polkomtel, Reprograf, Sunset Suits, Tirsped , UPC, Wyett Poland, Żagiel SA.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel Prezydent****
33-380 Krynica-Zdrój
centrum
woj. małopolskie
hotel o wysokim standardzie
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN+VAT
1 840
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach