O szkoleniu
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności i podniesienie efektywności każdego z uczestników szkolenia w:
• Realizacji zadań sprzedażowych,
• Pozyskiwaniu nowych klientów
• Utrzymywaniu i rozwoju stałych klientów
• Radzenia sobie w trudnych sytuacjach handlowych.
• Realizacji zadań sprzedażowych,
• Pozyskiwaniu nowych klientów
• Utrzymywaniu i rozwoju stałych klientów
• Radzenia sobie w trudnych sytuacjach handlowych.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie to kierujemy do przedstawicieli handlowych, pracowników działów sprzedaży i marketingu oraz menadżerów odpowiedzialnych za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie produktów, promocję i tworzenie zasad długofalowej współpracy z klientami.
Program szkolenia
• Cechy super SPRZEDAWCY
o Koło marketingowe – miejsca wpływu przedstawiciela handlowego
o Postawa przedstawiciela nastawionego na sukces
o Moje obszary rozwojowe
o Planowanie pracy
• Baza klientów
o Sposoby budowania bazy klientów
o Koncepcja Architektury Handlowej (AH)
o Zarządzanie istniejącymi klientami
• Cele wizyty handlowej:
o Sposoby wyznaczania celów
o Cele biznesowe i relacyjne
• Pierwszy kontakt
o Kontakt telefoniczny
o Kontakt bezpośredni
o Pierwsze wrażenie
o Prezentacja własnej firmy
• Typologia klienta
o Metaprogramy decyzyjne
o Metaprogramy motywacyjne
• Rozpoznawanie oczekiwań klienta
o Sztuka budowania relacji handlowej
o Pytania – klucz do poznania klienta
o 3 sfery pytań (FOPA)
o Informacje uzyskiwane od klienta: ważne, trudne, „śmieci informacyjne”
• Prezentacja oferty
o Podstawowy model: potrzeba-cecha-korzyść-wybór
• Zastrzeżenia i wątpliwości klienta
o Gry klientów: „nie mam czasu”, „interesuje mnie tylko cena”
o Trójkąt handlowca: cena-jakość-czas
• Asertywność w relacji handlowej
o Zdarta płyta
o Stawianie granic
o Zamiana oceny na opinie
o Koło marketingowe – miejsca wpływu przedstawiciela handlowego
o Postawa przedstawiciela nastawionego na sukces
o Moje obszary rozwojowe
o Planowanie pracy
• Baza klientów
o Sposoby budowania bazy klientów
o Koncepcja Architektury Handlowej (AH)
o Zarządzanie istniejącymi klientami
• Cele wizyty handlowej:
o Sposoby wyznaczania celów
o Cele biznesowe i relacyjne
• Pierwszy kontakt
o Kontakt telefoniczny
o Kontakt bezpośredni
o Pierwsze wrażenie
o Prezentacja własnej firmy
• Typologia klienta
o Metaprogramy decyzyjne
o Metaprogramy motywacyjne
• Rozpoznawanie oczekiwań klienta
o Sztuka budowania relacji handlowej
o Pytania – klucz do poznania klienta
o 3 sfery pytań (FOPA)
o Informacje uzyskiwane od klienta: ważne, trudne, „śmieci informacyjne”
• Prezentacja oferty
o Podstawowy model: potrzeba-cecha-korzyść-wybór
• Zastrzeżenia i wątpliwości klienta
o Gry klientów: „nie mam czasu”, „interesuje mnie tylko cena”
o Trójkąt handlowca: cena-jakość-czas
• Asertywność w relacji handlowej
o Zdarta płyta
o Stawianie granic
o Zamiana oceny na opinie
Czas trwania
16 godzin
Prelegenci

Trener biznesu, coach, konsultant i doradca, praktyk. Dawniej bardziej manager, obecnie bardziej szkoleniowiec. Posiada 19 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach.
Uzyskał tytuł Mistrz Praktyk NLP. Uczył się m.in. u Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt. Posiada certyfikacje trenerską Dale Carnegie Training.
Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów , tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności menadżerskich, handlowych oraz odzyskiwaniu trudnych należności.
Szkolił min. pracowników: PZU, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, PKNOrlen, Ceramika Paradyż, Vobis, Alior Bank, Rieber Foods Polska S.A. i wiele innych firm.
Uzyskał tytuł Mistrz Praktyk NLP. Uczył się m.in. u Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt. Posiada certyfikacje trenerską Dale Carnegie Training.
Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów , tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności menadżerskich, handlowych oraz odzyskiwaniu trudnych należności.
Szkolił min. pracowników: PZU, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, PKNOrlen, Ceramika Paradyż, Vobis, Alior Bank, Rieber Foods Polska S.A. i wiele innych firm.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Gromada ,,Dom Chłopa" ***
00-030 Warszawa
Plac Powstańców Warszawy 2
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 270
zł
Cena zawiera:
- udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, lunch
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 7 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia w przypadku nie skompletowania grupy lub innych zdarzeń losowych
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 7 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia w przypadku nie skompletowania grupy lub innych zdarzeń losowych
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach