Szkolenie

JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ I ZDOBYWAĆ KLIENTÓW

O szkoleniu

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności i podniesienie efektywności każdego z uczestników szkolenia w:
• Realizacji zadań sprzedażowych,
• Pozyskiwaniu nowych klientów
• Utrzymywaniu i rozwoju stałych klientów
• Radzenia sobie w trudnych sytuacjach handlowych.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie to kierujemy do przedstawicieli handlowych, pracowników działów sprzedaży i marketingu oraz menadżerów odpowiedzialnych za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie produktów, promocję i tworzenie zasad długofalowej współpracy z klientami.

Program szkolenia

• Cechy super SPRZEDAWCY
o Koło marketingowe – miejsca wpływu przedstawiciela handlowego
o Postawa przedstawiciela nastawionego na sukces
o Moje obszary rozwojowe
o Planowanie pracy
• Baza klientów
o Sposoby budowania bazy klientów
o Koncepcja Architektury Handlowej (AH)
o Zarządzanie istniejącymi klientami
• Cele wizyty handlowej:
o Sposoby wyznaczania celów
o Cele biznesowe i relacyjne
• Pierwszy kontakt
o Kontakt telefoniczny
o Kontakt bezpośredni
o Pierwsze wrażenie
o Prezentacja własnej firmy
• Typologia klienta
o Metaprogramy decyzyjne
o Metaprogramy motywacyjne
• Rozpoznawanie oczekiwań klienta
o Sztuka budowania relacji handlowej
o Pytania – klucz do poznania klienta
o 3 sfery pytań (FOPA)
o Informacje uzyskiwane od klienta: ważne, trudne, „śmieci informacyjne”
• Prezentacja oferty
o Podstawowy model: potrzeba-cecha-korzyść-wybór
• Zastrzeżenia i wątpliwości klienta
o Gry klientów: „nie mam czasu”, „interesuje mnie tylko cena”
o Trójkąt handlowca: cena-jakość-czas
• Asertywność w relacji handlowej
o Zdarta płyta
o Stawianie granic
o Zamiana oceny na opinie

Czas trwania

16 godzin

Prelegenci

Cytat
Trener biznesu, coach, konsultant i doradca, praktyk. Dawniej bardziej manager, obecnie bardziej szkoleniowiec. Posiada 19 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach komercyjnych z czego 15 lat w jednej z największych korporacji FMCG na świecie. Ostatnie 6 lat jako szef dystryktu zarządzał ponad pięćdziesięcioosobowym zespołem sprzedażowym oraz był członkiem TOP 30 managerów oddziału w Polsce. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu w Katowicach.
Uzyskał tytuł Mistrz Praktyk NLP. Uczył się m.in. u Roberta Diltsa, Stephena Gilligana i Richarda Bolstada, a także Hermanna Müller-Walbrodt. Posiada certyfikacje trenerską Dale Carnegie Training.
Zdobył praktyczne doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży, budowaniu i realizowaniu strategii krótko- i długoterminowej, budowaniem zespołów , tworzeniem oraz wprowadzaniem i negocjowaniem warunków handlowych, implementacją standardów ekspozycyjnych. Współtworzył jeden z pierwszych systemów elektronicznego wsparcia sprzedaży (Sales Force Automation) oraz nadzorował wdrożenie od strony użytkownika. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności menadżerskich, handlowych oraz odzyskiwaniu trudnych należności.
Szkolił min. pracowników: PZU, Kraft Foods, Żywiec Zdrój, PKNOrlen, Ceramika Paradyż, Vobis, Alior Bank, Rieber Foods Polska S.A. i wiele innych firm.

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 listopada 2012
Hotel Gromada ,,Dom Chłopa" ***

00-030 Warszawa

Plac Powstańców Warszawy 2

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł netto + 23% VAT
1270 PLN
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, lunch
Weź udział

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej .
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
*Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 7 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu szkolenia w przypadku nie skompletowania grupy lub innych zdarzeń losowych

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!