JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ I ZDOBYWAĆ NOWYCH KLIENTÓW?

O szkoleniu

Cel szkolenia

uświadomienie i przedstawienie praktycznej wiedzy i umiejętności wymaganych na wszystkich etapach procesu sprzedaży;
ukierunkowanie handlowca na odnoszenie sukcesu w sprzedaży;
doskonalenie umiejętności wykorzystania technik i narzędzi zdobywania klienta, prowadzenia sprzedaży oraz dostosowywania i ich doboru w konkretnych sytuacjach;
dostarczenie umiejętności samomotywowania się oraz zwiększenie pewności siebie w kontaktach handlowych;
zapoznanie z najnowszymi tendencjami w dziedzinie sprzedaży.
Kto powinien wziąć udział?
kadry kierowniczej i pracowników działów handlowych pozyskujących i obsługujących klientów.

Program szkolenia

I. Jak pozyskać klienta

rola sprzedaży osobistej a filozofia marketingowego funkcjonowania firmy,
bank danych o klientach,
formy i metody pozyskiwania klientów,
źródła wiedzy o kliencie,
przygotowanie oferty dla klienta.

II. Kontakt telefoniczny z klientem

przygotowanie do rozmowy,
przedstawienie się – autoprezentacja i pierwsze wrażenie,
faza zasadnicza – umówienie spotkania i inne ustalenia organizacyjne,
zakończenie rozmowy – ostatnie wrażenie przed spotkaniem

III. Pierwsze wrażenie w bezpośrednim spotkaniu z klientem – autoprezentacja

powitanie i przedstawienie się – nawiązanie kontaktu emocjonalnego,
ubiór a wizerunek – budowanie autorytetu i fachowości,
elementy biznesowego savoir – vivre’u

IV. Typologia klienta

odmienność w sposobach myślenia,
sztuka mówienia językiem słuchacza,
dobór zachowań do typu klienta,
gry i manipulacje klientów,
analiza klientów: - ocena opłacalności współpracy krótko- i długofalowej,
analiza rentowności klienta

V. Praktyczne aspekty procesu sprzedaży

czynniki wpływające na sposób spostrzegania innych ludzi,
zasady zdobywania i utrzymania sympatii,
znajomość własnych możliwości w kontaktach społecznych,
umiejętność zadawania właściwych pytań i odpowiedzi

VI. Postawa i motywacja sprzedawcy

motywacja handlowca,
gdy efekty są inne niż plany – czyli umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
organizacja pracy,
ustalenie planów i tworzenie wizji

VII. Prowadzenie rozmowy handlowej

dostosowanie sposobu komunikacji do klienta;
argumentowanie i obalanie argumentacji;
techniki wywierania wpływu: - psychologia aktu zakupu, - profesjonalna oferta handlowa, - rola i wpływ sprzedawcy na klienta;
komunikacja interpersonalna: - style komunikacji, - cechy komunikacji werbalnej, - mowa ciała i jej znaczenie

VIII. Przebieg wizyty u klienta

właściwa prezentacja oferty;
podanie ceny we właściwy sposób: - kiedy mówić o cenie?, - techniki podawania ceny

IX. Obiekcje klienta

definiowanie prawdziwych oczekiwań;
sztuka szukania kompromisu;
gdy rozmowa zaczyna być walką – czyli umiejętność działanie w konflikcie;
budowanie standardów obsługi klienta w logistyce;
wpływ logistycznej obsługi klienta na lojalność klientów i rentowność firmy

X. Finalizacja sprzedaży

czynności poprzedzające finalizację sprzedaży;
definiowanie oczekiwań;
„wyczuwanie momentu”

XI. Asertywność w kontakcie z klientem

uczenie się konstruktywnych zachowań: - odmawianie i przyjmowanie odmowy klientów, - reagowanie na krytykę i oceny, - nabywanie pewności siebie, - prezentowanie własnego zdania;
stopniowanie wyrażania uczuć i emocji;
analiza zachowań asertywnych w różnych sytuacjach zawodowych

XII. Budowanie stałej współpracy z klientem

działania promocyjne;
strategie cenowo – upustowo – terminowe;
kształtowanie polityki cenowej i terminów płatności;
programy lojalnościowe;
pozacenowe elementy budowania więzi z klientem

Czas trwania

21 godzin

Prelegenci

Ceniony specjalista w zakresie organizacji i zarządzania, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, procesów informacyjno-decyzyjnych, negocjacji. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji, współzałożyciel Mazowieckiego Polsko-Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk – przez klika lat pracował na stanowiskach kierowniczych w firmach handlowych. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera

woj. małopolskie

Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Bankowy Ośrodek Szkoleniowo Konferencyjny

Kazimierz Dolny

Filtrowa 11

woj. lubelskie

pensjonat Antałówka***

Zakopane

Wierchowa 2

woj. małopolskie

Rejestracja

Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 840
Cena zawiera:
  • Pobyt: od 22.04.2013 r. (obiad) do 24.04.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!