O szkoleniu
Cel szkolenia
uświadomienie i przedstawienie praktycznej wiedzy i umiejętności wymaganych na wszystkich etapach procesu sprzedaży;
ukierunkowanie handlowca na odnoszenie sukcesu w sprzedaży;
doskonalenie umiejętności wykorzystania technik i narzędzi zdobywania klienta, prowadzenia sprzedaży oraz dostosowywania i ich doboru w konkretnych sytuacjach;
dostarczenie umiejętności samomotywowania się oraz zwiększenie pewności siebie w kontaktach handlowych;
zapoznanie z najnowszymi tendencjami w dziedzinie sprzedaży.
uświadomienie i przedstawienie praktycznej wiedzy i umiejętności wymaganych na wszystkich etapach procesu sprzedaży;
ukierunkowanie handlowca na odnoszenie sukcesu w sprzedaży;
doskonalenie umiejętności wykorzystania technik i narzędzi zdobywania klienta, prowadzenia sprzedaży oraz dostosowywania i ich doboru w konkretnych sytuacjach;
dostarczenie umiejętności samomotywowania się oraz zwiększenie pewności siebie w kontaktach handlowych;
zapoznanie z najnowszymi tendencjami w dziedzinie sprzedaży.
Kto powinien wziąć udział?
kadry kierowniczej i pracowników działów handlowych pozyskujących i obsługujących klientów.
Program szkolenia
I. Jak pozyskać klienta
rola sprzedaży osobistej a filozofia marketingowego funkcjonowania firmy,
bank danych o klientach,
formy i metody pozyskiwania klientów,
źródła wiedzy o kliencie,
przygotowanie oferty dla klienta.
II. Kontakt telefoniczny z klientem
przygotowanie do rozmowy,
przedstawienie się – autoprezentacja i pierwsze wrażenie,
faza zasadnicza – umówienie spotkania i inne ustalenia organizacyjne,
zakończenie rozmowy – ostatnie wrażenie przed spotkaniem
III. Pierwsze wrażenie w bezpośrednim spotkaniu z klientem – autoprezentacja
powitanie i przedstawienie się – nawiązanie kontaktu emocjonalnego,
ubiór a wizerunek – budowanie autorytetu i fachowości,
elementy biznesowego savoir – vivre’u
IV. Typologia klienta
odmienność w sposobach myślenia,
sztuka mówienia językiem słuchacza,
dobór zachowań do typu klienta,
gry i manipulacje klientów,
analiza klientów: - ocena opłacalności współpracy krótko- i długofalowej,
analiza rentowności klienta
V. Praktyczne aspekty procesu sprzedaży
czynniki wpływające na sposób spostrzegania innych ludzi,
zasady zdobywania i utrzymania sympatii,
znajomość własnych możliwości w kontaktach społecznych,
umiejętność zadawania właściwych pytań i odpowiedzi
VI. Postawa i motywacja sprzedawcy
motywacja handlowca,
gdy efekty są inne niż plany – czyli umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
organizacja pracy,
ustalenie planów i tworzenie wizji
VII. Prowadzenie rozmowy handlowej
dostosowanie sposobu komunikacji do klienta;
argumentowanie i obalanie argumentacji;
techniki wywierania wpływu: - psychologia aktu zakupu, - profesjonalna oferta handlowa, - rola i wpływ sprzedawcy na klienta;
komunikacja interpersonalna: - style komunikacji, - cechy komunikacji werbalnej, - mowa ciała i jej znaczenie
VIII. Przebieg wizyty u klienta
właściwa prezentacja oferty;
podanie ceny we właściwy sposób: - kiedy mówić o cenie?, - techniki podawania ceny
IX. Obiekcje klienta
definiowanie prawdziwych oczekiwań;
sztuka szukania kompromisu;
gdy rozmowa zaczyna być walką – czyli umiejętność działanie w konflikcie;
budowanie standardów obsługi klienta w logistyce;
wpływ logistycznej obsługi klienta na lojalność klientów i rentowność firmy
X. Finalizacja sprzedaży
czynności poprzedzające finalizację sprzedaży;
definiowanie oczekiwań;
„wyczuwanie momentu”
XI. Asertywność w kontakcie z klientem
uczenie się konstruktywnych zachowań: - odmawianie i przyjmowanie odmowy klientów, - reagowanie na krytykę i oceny, - nabywanie pewności siebie, - prezentowanie własnego zdania;
stopniowanie wyrażania uczuć i emocji;
analiza zachowań asertywnych w różnych sytuacjach zawodowych
XII. Budowanie stałej współpracy z klientem
działania promocyjne;
strategie cenowo – upustowo – terminowe;
kształtowanie polityki cenowej i terminów płatności;
programy lojalnościowe;
pozacenowe elementy budowania więzi z klientem
rola sprzedaży osobistej a filozofia marketingowego funkcjonowania firmy,
bank danych o klientach,
formy i metody pozyskiwania klientów,
źródła wiedzy o kliencie,
przygotowanie oferty dla klienta.
II. Kontakt telefoniczny z klientem
przygotowanie do rozmowy,
przedstawienie się – autoprezentacja i pierwsze wrażenie,
faza zasadnicza – umówienie spotkania i inne ustalenia organizacyjne,
zakończenie rozmowy – ostatnie wrażenie przed spotkaniem
III. Pierwsze wrażenie w bezpośrednim spotkaniu z klientem – autoprezentacja
powitanie i przedstawienie się – nawiązanie kontaktu emocjonalnego,
ubiór a wizerunek – budowanie autorytetu i fachowości,
elementy biznesowego savoir – vivre’u
IV. Typologia klienta
odmienność w sposobach myślenia,
sztuka mówienia językiem słuchacza,
dobór zachowań do typu klienta,
gry i manipulacje klientów,
analiza klientów: - ocena opłacalności współpracy krótko- i długofalowej,
analiza rentowności klienta
V. Praktyczne aspekty procesu sprzedaży
czynniki wpływające na sposób spostrzegania innych ludzi,
zasady zdobywania i utrzymania sympatii,
znajomość własnych możliwości w kontaktach społecznych,
umiejętność zadawania właściwych pytań i odpowiedzi
VI. Postawa i motywacja sprzedawcy
motywacja handlowca,
gdy efekty są inne niż plany – czyli umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
organizacja pracy,
ustalenie planów i tworzenie wizji
VII. Prowadzenie rozmowy handlowej
dostosowanie sposobu komunikacji do klienta;
argumentowanie i obalanie argumentacji;
techniki wywierania wpływu: - psychologia aktu zakupu, - profesjonalna oferta handlowa, - rola i wpływ sprzedawcy na klienta;
komunikacja interpersonalna: - style komunikacji, - cechy komunikacji werbalnej, - mowa ciała i jej znaczenie
VIII. Przebieg wizyty u klienta
właściwa prezentacja oferty;
podanie ceny we właściwy sposób: - kiedy mówić o cenie?, - techniki podawania ceny
IX. Obiekcje klienta
definiowanie prawdziwych oczekiwań;
sztuka szukania kompromisu;
gdy rozmowa zaczyna być walką – czyli umiejętność działanie w konflikcie;
budowanie standardów obsługi klienta w logistyce;
wpływ logistycznej obsługi klienta na lojalność klientów i rentowność firmy
X. Finalizacja sprzedaży
czynności poprzedzające finalizację sprzedaży;
definiowanie oczekiwań;
„wyczuwanie momentu”
XI. Asertywność w kontakcie z klientem
uczenie się konstruktywnych zachowań: - odmawianie i przyjmowanie odmowy klientów, - reagowanie na krytykę i oceny, - nabywanie pewności siebie, - prezentowanie własnego zdania;
stopniowanie wyrażania uczuć i emocji;
analiza zachowań asertywnych w różnych sytuacjach zawodowych
XII. Budowanie stałej współpracy z klientem
działania promocyjne;
strategie cenowo – upustowo – terminowe;
kształtowanie polityki cenowej i terminów płatności;
programy lojalnościowe;
pozacenowe elementy budowania więzi z klientem
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Ceniony specjalista w zakresie organizacji i zarządzania, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, procesów informacyjno-decyzyjnych, negocjacji. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji, współzałożyciel Mazowieckiego Polsko-Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk – przez klika lat pracował na stanowiskach kierowniczych w firmach handlowych. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Bankowy Ośrodek Szkoleniowo Konferencyjny
Kazimierz Dolny
Filtrowa 11
woj. lubelskie
pensjonat Antałówka***
Zakopane
Wierchowa 2
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 840
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 22.04.2013 r. (obiad) do 24.04.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach