Szkolenie: Jak sobie radzić z trudnym pracownikiem? - warsztaty

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/jak-sobie-radzic-z-trudnym-pracownikiem-warsztaty-69332

Informacje o szkoleniu

  • Jak sobie radzić z trudnym pracownikiem? - warsztaty


    ID szkolenia: 69332
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Centrum Szkoleniowe
    ścisłe centrum
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 24.08.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10.00-16.00
  • Organizator szkolenia:

    Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest zdiagnozowanie przyczyn trudnych zachowań pracowników, poszerzenie repertuaru narzędzi komunikacyjnych i motywacyjnych w radzeniu sobie z takimi zachowaniami.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej/managerów niższego i średniego szczebla, szczególnie tych, którzy w ramach obowiązków pracy muszą radzić sobie z trudnymi i zdemotywowanymi pracownikami.

Program szkolenia:

1. Trudny pracownik czy trudna sytuacja? Kiedy pracownik staje się „trudny”?
■Lepiej zapobiegać niż leczyć – jak nie utracić zaangażowania nowo przyjętego pracownika?
■Jakie zachowania kierownika osłabiają motywację podwładnych?

2. Jak skutecznie komunikować się z pracownikami?
■Komunikacja motywująca – kiedy i jak przekazywać konstruktywną informację zwrotną? W jaki sposób dopasować sposób udzielania informacji zwrotnej do potrzeb konkretnego pracownika?
■Jak rozwiązywać konflikty metodą negocjacji nastawionych na współpracę? Jak dotrzeć do prawdziwych interesów pracownika i odkryć co naprawdę jest dla niego ważne?
■Jak przekazywać niepomyślne informacje i odmawiać pracownikom , aby nie utracić ich motywacji? Kiedy i jak stosować techniki asertywne
■Jak przygotować i przeprowadzić skuteczną rozmowę dyscyplinującą?
■Jak radzić sobie z emocjami podczas trudnych rozmów z pracownikami?

3. Lepiej zapobiegać niż leczyć – jak tworzyć motywujące środowisko pracy?
■Dwuczynnikowa teoria motywacji Herzberga
– co motywuje pracowników do wytężonej pracy?
– co jedynie utrzymuje zaangażowanie na dotychczasowym poziomie?

4. Motywowanie w ujęciu teorii samodeterminacji
■Co zrobić, żeby pracownik wykonywał swoje zadania nie odczuwając wewnętrznego przymusu, z własnej woli?
■Jak sprawić, aby pracownik wierzył, że ma istotny wpływ na wyniki swojej pracy i wykonywał ją z zapałem?
■Kiedy pojawia się motywacja wewnętrzna?

5. Praktyczne przykłady. Dyskusja – pytania i odpowiedzi.

Informacje o prelegentach:

Magister psychologii. Trener biznesu, praktyk sprzedaży. Specjalizuje się w szkoleniach rozwijających umiejętności interpersonalne i efektywność osobistą. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenia pracy naukowej i kilkunastoletnią praktykę biznesową zdobytą w międzynarodowej korporacji. Wcześniej ukończyła Studium Menedżerskie w Wielkopolskiej Szkole Biznesu Przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Szkołę Trenerów Biznesu organizowaną przez Moderator s.c. Jest ekspertem z zakresu wystąpień publicznych. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 5 - +

Cena zawiera:

przerwa kawowa, lunch, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie faxem, mailem lub przez internet, płatność na podstawie proformy lub faktury VAT

Wydarzenie: Jak sobie radzić z trudnym pracownikiem? - warsztaty