Szkolenie
JAK TWORZYĆ I ZARZĄDZAĆ KORESPONDENCJĄ CZYLI INSTRUKCJA KANCELARYJNA W NOWOCZESNYM URZĘDZIE
O szkoleniu
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:
JAK TWORZYĆ I ZARZĄDZAĆ KORESPONDENCJĄ CZYLI INSTRUKCJA KANCELARYJNA W NOWOCZESNYM URZĘDZIE
Miejsce: Warszawa, Plac Inwalidów 10
Cena: 350 zł brutto Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji
JAK TWORZYĆ I ZARZĄDZAĆ KORESPONDENCJĄ CZYLI INSTRUKCJA KANCELARYJNA W NOWOCZESNYM URZĘDZIE
Miejsce: Warszawa, Plac Inwalidów 10
Cena: 350 zł brutto Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji
Kto powinien wziąć udział?
Administracja publiczna
Program szkolenia
1. Z czego wynika obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej - o przepisach prawa dotyczących Instrukcji kancelaryjnej.
2. Dlaczego wprowadzono zmiany w IK i co zmieniono:
a. przepisy ogólne,
b. regulacje właściwe dla podmiotów stosujących system elektronicznego
zarządzania dokumentacją (w tzw. systemie EZD),
c. regulacje dla podmiotów stosujących tradycyjne rozwiązania oparte o akta
spraw w postaci papierowej (w tzw. systemie tradycyjnym),
d. załączniki do instrukcji kancelaryjnej a w tym:
minimalne zestawy metadanych opisujących przesyłkę wpływającą,
przesyłkę wychodzącą, elementy akt sprawy nie będące przesyłkami oraz
sprawę,
minimalne wymagania techniczne dla odwzorowań cyfrowych.
3. Instrukcja kancelaryjna
a. ustalenie zasad sprawnego wykonywania prac kancelaryjnych,
b. ujednolicenie czynności,
c. zastosowanie racjonalnych technik pracy biurowej.
4. Jak stworzyć procedury kancelaryjne
a. przyjmowanie korespondencji,
b. dekretacja pism,
c. oznaczenia pism.
5. Wprowadzanie systemów jakości w urzędzie
a. ujednolicanie stosowania Instrukcji kancelaryjnej,
b. wzory dokumentów
6. Obieg dokumentów na podstawie prawidłowo sporządzonych zarządzeń, decyzji, uchwał,
oraz innych aktów normatywnych.
7. Właściwe stosowanie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
a. klasyfikacja dokumentów w organizacji,
b. budowanie, stosowanie, rozszerzanie klasyfikacja archiwalna.
8. Pisma przychodzące, wewnętrzna i wychodzące a sprawa.
9. Informatyzacja czynności kancelaryjnych oraz elektroniczny obieg dokumentacji - EZD
10. Archiwizacja – czy to jest trudne, co się zmieniły i dlaczego.
2. Dlaczego wprowadzono zmiany w IK i co zmieniono:
a. przepisy ogólne,
b. regulacje właściwe dla podmiotów stosujących system elektronicznego
zarządzania dokumentacją (w tzw. systemie EZD),
c. regulacje dla podmiotów stosujących tradycyjne rozwiązania oparte o akta
spraw w postaci papierowej (w tzw. systemie tradycyjnym),
d. załączniki do instrukcji kancelaryjnej a w tym:
minimalne zestawy metadanych opisujących przesyłkę wpływającą,
przesyłkę wychodzącą, elementy akt sprawy nie będące przesyłkami oraz
sprawę,
minimalne wymagania techniczne dla odwzorowań cyfrowych.
3. Instrukcja kancelaryjna
a. ustalenie zasad sprawnego wykonywania prac kancelaryjnych,
b. ujednolicenie czynności,
c. zastosowanie racjonalnych technik pracy biurowej.
4. Jak stworzyć procedury kancelaryjne
a. przyjmowanie korespondencji,
b. dekretacja pism,
c. oznaczenia pism.
5. Wprowadzanie systemów jakości w urzędzie
a. ujednolicanie stosowania Instrukcji kancelaryjnej,
b. wzory dokumentów
6. Obieg dokumentów na podstawie prawidłowo sporządzonych zarządzeń, decyzji, uchwał,
oraz innych aktów normatywnych.
7. Właściwe stosowanie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt
a. klasyfikacja dokumentów w organizacji,
b. budowanie, stosowanie, rozszerzanie klasyfikacja archiwalna.
8. Pisma przychodzące, wewnętrzna i wychodzące a sprawa.
9. Informatyzacja czynności kancelaryjnych oraz elektroniczny obieg dokumentacji - EZD
10. Archiwizacja – czy to jest trudne, co się zmieniły i dlaczego.
Czas trwania
10:00-15:00
Prelegenci


ekonomista, pedagog, nauczyciel akademicki. Trener prowadzący treningi interpersonalne i szkolenia między innymi z zakresu: etyki zawodowej, instrukcji kancelaryjnej, elektronicznego obiegu dokumentu i rozwoju zawodowego oraz obsługa klienta, techniki sprzedaży, sprawna komunikacja. Trener Ministerstwa Finansów w zakresie przeciwdziałania korupcji. Starszy specjalista w Izbie Skarbowej, koordynator merytoryczny w zakresie elektronicznej obsługi dokumentów.
Weź udział
Cena 1
Cena brutto
350
PLN
Cena zawiera:
- W cenie materiały szkoleniowe, zaświadczenie, lunch oraz przerwy kawowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
01-552 Warszawa
Plac Inwalidów 10
woj. mazowieckie
Fundacja jest organizacją sieciową, dysponującą 16 ośrodkami regionalnymi na terenie całego kraju wraz z filiami, Polskim Instytutem Demokracji Lokalnej, Biurem Krajowym FRDL oraz 3 Wyższymi Szkołami Administracji Publicznej, prowadzącymi studia lice...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem lub e-mailem fax. (22) 322 84 10, e-mail: szkolenia@frdl.org.pl lub wybrać opcje zapisu przez stronę www.frdl.mazowsze.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
01-552 Warszawa
Plac Inwalidów 10