O szkoleniu
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności pozwalających w optymalny sposób wykorzystać możliwości pakietu MS Office na potrzeby pracy sekretariatu i biur zarządu.
Korzyści dla uczestników:
umiejętność obsługi pakietu MS Office
poznanie użytecznych skrótów klawiszowych
poznanie podstawowych funkcji i narzędzi MS Office
tworzenie szablonów dokumentów biurowych, atrakcyjnych prezentacji multimedialnych, arkuszy obliczeniowych
Cały proces treningu objęty jest formą warsztatów przy komputerach ,uczestnicy mają możliwość szerokiej konsultacji z Trenerem w trakcie i po szkoleniu oraz otrzymują pełen zestaw materiałów wykorzystywanych na szkoleniu (dostępny na CD) który zawiera praktyczne narzędzia i rozwiązania przydatne w pracy zawodowej.
Zajęcia mają formę warsztatów przy komputerach dlatego prosimy o zabranie na szkolenia laptopa z oprogramowaniem MS Office 2003 lub nowszym.
Korzyści dla uczestników:
umiejętność obsługi pakietu MS Office
poznanie użytecznych skrótów klawiszowych
poznanie podstawowych funkcji i narzędzi MS Office
tworzenie szablonów dokumentów biurowych, atrakcyjnych prezentacji multimedialnych, arkuszy obliczeniowych
Cały proces treningu objęty jest formą warsztatów przy komputerach ,uczestnicy mają możliwość szerokiej konsultacji z Trenerem w trakcie i po szkoleniu oraz otrzymują pełen zestaw materiałów wykorzystywanych na szkoleniu (dostępny na CD) który zawiera praktyczne narzędzia i rozwiązania przydatne w pracy zawodowej.
Zajęcia mają formę warsztatów przy komputerach dlatego prosimy o zabranie na szkolenia laptopa z oprogramowaniem MS Office 2003 lub nowszym.
Kto powinien wziąć udział?
asystentek, sekretarek, office managerów, pracowników biurowych i wszystkich zainteresowanych.
Program szkolenia
1. Tworzenie nowoczesnych dokumentów w MS Word
wprowadzanie, edycja i formatowanie tekstu, rysunków i tabel
sprawne zarządzanie wyglądem dokumentów - formatowanie, style
automatyczne tworzenie spisów i indeksów
umieszczanie podpisów, odsyłaczy i przypisów w treści dokumentów
praca redakcyjna z wykorzystaniem automatycznego śledzenia zmian w dokumencie
tworzenie szablonów dokumentów (umów, pism firmowych, zaświadczeń, wizytówek)
korespondencja seryjna i poufna
zabezpieczanie dokumentów przed niepowołanym dostępem
dostosowywanie wyglądu MS Word do własnych potrzeb
2. Wykorzystanie arkusza MS Excel w pracach biurowych
tworzenie struktury arkuszy
formatowanie komórek - standardowe, niestandardowe, warunkowe
tworzenie prostych formuł obliczeniowych
importowanie danych z innych arkuszy i dokumentów
szybkie tworzenie raportów i wykresów z wykorzystaniem tabel przestawnych
tworzenie szablonów arkuszy biurowych (ewidencji korespondencji, danych teleadresowych pracowników, planowania i kontroli zadań sekretariatu)
zabezpieczanie danych w arkuszach
3. Tworzenie atrakcyjnych prezentacji w MS PowerPoint
tworzenie prezentacji na podstawie gotowych szablonów
korzystanie z gotowych układów slajdów
osadzanie oraz edycja grafiki, wykresów i tabel w slajdach
korzystanie ze schematów animacji
tworzenie niestandardowych animacji
tworzenie notatek do slajdów
obsługa trybu prezentacji - wskaźnik, notatki
wstawianie przycisków ułatwiających obsługę prezentacji
tworzenie szablonu prezentacji oraz prezentacji przenośnej
4. Obsługa poczty elektronicznej oraz kalendarza w MS Outlook
importowanie i archiwizacja książki adresowej oraz poczty
ręczne i automatyczne segregowanie poczty z wykorzystaniem listy folderów
oznaczanie poczty - przeczytana, nieprzeczytana, oflagowanie wiadomości
sortowanie i przeszukiwanie poczty
wykorzystanie funkcji kalendarza w zarządzaniu zdarzeniami biurowymi
wprowadzanie, edycja i formatowanie tekstu, rysunków i tabel
sprawne zarządzanie wyglądem dokumentów - formatowanie, style
automatyczne tworzenie spisów i indeksów
umieszczanie podpisów, odsyłaczy i przypisów w treści dokumentów
praca redakcyjna z wykorzystaniem automatycznego śledzenia zmian w dokumencie
tworzenie szablonów dokumentów (umów, pism firmowych, zaświadczeń, wizytówek)
korespondencja seryjna i poufna
zabezpieczanie dokumentów przed niepowołanym dostępem
dostosowywanie wyglądu MS Word do własnych potrzeb
2. Wykorzystanie arkusza MS Excel w pracach biurowych
tworzenie struktury arkuszy
formatowanie komórek - standardowe, niestandardowe, warunkowe
tworzenie prostych formuł obliczeniowych
importowanie danych z innych arkuszy i dokumentów
szybkie tworzenie raportów i wykresów z wykorzystaniem tabel przestawnych
tworzenie szablonów arkuszy biurowych (ewidencji korespondencji, danych teleadresowych pracowników, planowania i kontroli zadań sekretariatu)
zabezpieczanie danych w arkuszach
3. Tworzenie atrakcyjnych prezentacji w MS PowerPoint
tworzenie prezentacji na podstawie gotowych szablonów
korzystanie z gotowych układów slajdów
osadzanie oraz edycja grafiki, wykresów i tabel w slajdach
korzystanie ze schematów animacji
tworzenie niestandardowych animacji
tworzenie notatek do slajdów
obsługa trybu prezentacji - wskaźnik, notatki
wstawianie przycisków ułatwiających obsługę prezentacji
tworzenie szablonu prezentacji oraz prezentacji przenośnej
4. Obsługa poczty elektronicznej oraz kalendarza w MS Outlook
importowanie i archiwizacja książki adresowej oraz poczty
ręczne i automatyczne segregowanie poczty z wykorzystaniem listy folderów
oznaczanie poczty - przeczytana, nieprzeczytana, oflagowanie wiadomości
sortowanie i przeszukiwanie poczty
wykorzystanie funkcji kalendarza w zarządzaniu zdarzeniami biurowymi
Czas trwania
Liczba godzin szkolenia - 16 godz. lekcyjnych.
Prelegenci

Adiunkt w Katedrze Rachunkowości i Controllingu Przedsiębiorstw. Konsultant i współpracownik firm doradczych. Ceniony wykładowca z bardzo dużym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla przedsiębiorstw różnej wielkości. Specjalizuje się w przygotowywaniu i wdrażaniu projektów gospodarczych z zakresu controllingu i rachunkowości zarządczej oraz wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS EXCEL w zarządzaniu jednostkami gospodarczymi.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto
1 840
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzi
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem
DODATKOWE INFORMACJE
MASTERS CSB, ul. Strażacka 8/90, Lublin
fax: (81) 532 50 62, tel: (81) 534 13 01, 533 31 39
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem
DODATKOWE INFORMACJE
MASTERS CSB, ul. Strażacka 8/90, Lublin
fax: (81) 532 50 62, tel: (81) 534 13 01, 533 31 39
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90