Szkolenie

Jak wykorzystać visual storytelling i mikro-treści w komunikacji i w marketingu bez zwiększania budżetu. Sekrety i techniki mistrzów.

O szkoleniu

Mogą się skoncentrować zaledwie przez 8 sekund, najczęściej tylko skanują strony internetowe i oglądają obrazki, a jeśli już coś czytają to głównie tytuły. Jak dotrzeć do internautów ery Facebooka? Na tym szkoleniu nauczysz się nowych jak opowiadać historie przy pomocy obrazów, jak tworzyć mikro-treści, które biją dziś rekordy popularności, i jak opracować samemu profesjonalne infografiki używając prostych, intuicyjnych narzędzi online.
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci:

  • Osoby pracujące w działach komunikacji, marketingu i public relations w firmach, instytucjach i organizacjach
  • Specjaliści Social Media i Content Marketing
  • Dziennikarze, redaktorzy (dzienniki, tygodniki, portale internetowe, radio, telewizja)
  • Dziennikarze firmowi (magazyny firmowe, internet, intranet, newslettery…).
  • Blogerzy i copywriterzy.

Program szkolenia

9:00 - Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie:

  • Smartfony, media społecznościowe i pandemia COVID-19 zmieniły sposób w jaki konsumujemy treści: artykuły, e-maile, wideo etc.
  • Koncentracja uwagi - 8 sekund. O 1 sek. mniej niż u czerwonej rybki.
  • Micro-treści i Visual Storytelling na szczycie popularności.
  • Dlaczego ludzie wolą podzielić się artykułem, niż go przeczytać.
  • 3 klucze do zrozumienia odbiorcy ery Facebooka i Whatsappa.

10:00 - Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów:

  • Visual Storytelling jest prostszy niż myślisz (Reguła KISS).
  • 10 podstawowych zasad Visual Storytellingu.
  • Sztuka fotoeditingu, czyli jak najlepiej dobierać zdjęcia do treści.
  • 3 sposoby na wizualizację informacji kiedy nie masz zdjęć i wideo

11:00 - Jak wykorzystać techniki komunikacji wizualnej w praktyce:

  • Jak wizualizować informacje. Techniki myślenia wizualnego.
  • Visual Storytelling w social media: Facebook, Twitter, Instagram…
  • 7 inspirujących pomysłów na wpisy wizualne do social media.
  • 3 narzędzia online, które ułatwią Ci komunikację wizualną.

12:00 - Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content):

  • Dlaczego treści Snack Content, czyli „przystawki” są tak popularne.
  • 7 najbardziej popularnych formatów mikro-treści.
  • Czy Snack Content ma generować tylko krótkotrwałe emocje?
  • Snack Content królem Lead Nurturingu?
  • 10 sposobów na włączenie Snack Content do Twojej strategii komunikacji w mediach społecznościowych.

13:00 - Jak stworzyć proste i profesjonalne infografiki:

  • Dlaczego infografiki biją dziś rekordy oglądalności.
  • 7 najbardziej popularnych formatów. Niektóre można zrobić samemu.
  • 5 sposobów na stworzenie prostych i profesjonalnych infografik.
  • 3 najlepsze źródła inspiracji i narzędzia do realizacji infografik.

14:00 - Zakończenie szkolenia.

Czas trwania

9:00-14:00

Prelegenci

Cytat

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007.

Gdzie i kiedy

Online 9 czerwca 2021

Zapisz się

Cena promocyjna
za osobę przy zgłoszeniach przesłanych do 28 maja
790 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Ebook pt. “7 pomysłów na to, co możesz zrobić sam z zakresu Visual Storytellingu” autorstwa Krzysztofa Urbanowicza; Praktyczna checklista z podstawowymi elementami profesjonalnej infografiki; Lista 10 narzędzi internetowych, które pomogą Ci w komunikacji
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę
890 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Ebook pt. “7 pomysłów na to, co możesz zrobić sam z zakresu Visual Storytellingu” autorstwa Krzysztofa Urbanowicza; Praktyczna checklista z podstawowymi elementami profesjonalnej infografiki; Lista 10 narzędzi internetowych, które pomogą Ci w komunikacji
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa
Międzyborska 50
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

- komputer lub urządzenie mobilne ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- przeglądarka internetowa (preferowany Firefox),
- używasz przeglądarki EDGE, wspierana jest tylko najnowsza oparta na silniku Chromium,
- głośnik, mikrofon i/lub słuchawki,
- NIE łącz się przez VPN i/lub sieć firmową - mogą ograniczać dostęp,
- Internet Explorer (IE) oraz Yandex NIE są wspierane,
- na otrzymany link do pokoju webinarowego może zalogować się tylko jedna osoba/urządzenie,

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa Międzyborska 50
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!