Szkolenie

JAK ZBUDOWAĆ ZESPÓŁ HANDLOWY ORAZ STRATEGIĘ SPRZEDAŻY I MARKETINGU W MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWIE

O szkoleniu

Szkolenie to powstało dzięki naszym klientom – którzy często mówili, że „nie działają” u nich „książkowe” rozwiązania dotyczące zarządzania siłami sprzedaży czy marketingiem.

Nieduże przedsiębiorstwo ma bowiem inne atuty i inne problemy niż wielka organizacja.

Na szkoleniu uczestnicy poznają praktyczne i sprawdzone przez naszych trenerów rozwiązania dedykowane właśnie dla przedsiębiorstw, które nie są korporacjami.



Korzyści dla uczestników:

Dowiedzą się jak trafnie dobierać ludzi do zespołu sprzedażowego
Poznają techniki motywowania zespołu sprzedażowego
Nauczą się mierzyć i modelować efektywność zespołu sprzedażowego
Poznają skuteczne modele budowania strategii sprzedaży
Poznają sprawdzone działania marketingowe dla MŚP
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób, którym powierzono zadanie zbudowania zespołu sprzedażowego wraz ze strategią sprzedaży.

Program szkolenia

1. Nawet w małej firmie trzeba „zarządzać zasobami ludzkimi”

2. Praktyczne rozwiązania z zakresu doboru osób do zespołu

Pułapki rekrutacyjne i jak ich uniknąć
Gdzie szukać i jak znajdować dobrych kandydatów na handlowców
Rekrutacja metodą PUW (postawa, umiejętności, wiedza) oraz z zastosowaniem rozmowy behawioralnej KPO (kryterium, pytanie, oczekiwana odpowiedź)
Wdrażanie handlowca – jak zaplanować ten proces; jak podejmować decyzje, jak unikać tzw. „zamrożonej konsekwencji”
3. Wskaźniki efektywności handlowca – czyli jak miarodajnie oceniać działania handlowca

targety, cele, zadania; podejście ilościowe i jakościowe
ocena handlowca w odniesieniu do poszczególnych faz sprzedaży – po co warto „wchodzić w szczegóły” monitorując prace handlowca
jakie działania podjąć, aby ocena pozytywnie motywowała handlowca do podnoszenia wyników, a nie „podcinała jemu skrzydła”
4. Motywowanie handlowca, motywowanie zespołu handlowego

zasady konstruowania systemów motywacyjnych finansowych i pozafinansowych
motywująca działania szefa sprzedaży – szef sprzedaży jako coach
inne rozwiązania bezpośrednio wpływające na poziom motywacji zespołu handlowego
5. Marketing w MŚP czyli jak poradzić sobie z mitem „na reklamę w TV mnie nie stać” i nie ograniczyć się do ulotek i plakatów

przykłady polityk i działań marketingowych zaprojektowanych na miarę MŚP
reklama to nie marketing MŚP, marketing to sprzedaż, sprzedaż to marketing
budowanie marki w niedużej organizacji – jakimi technikami i po co; „dobra” identyfikacja wizualna; analiza konkurencji, tworzenie unikalności oferty, zastosowanie unikalności oferty w CZK (język korzyści) i argumentacji sprzedażowej stosowanej przez handlowców
najważniejsze narzędzia e-commerce czyli, jak wykorzystać możliwości, jakie daje internet
6. Działania promocyjne i działania reklamowe –przykłady zastosowania

7. Budowanie programu lojalnościowego oraz łączenie go z cross- i up-sellingiem w sprzedaży

8. Podstawowe działania PR – obecność w mediach, uczestnictwo w targach

Czas trwania

3 dni, ok. 20 h

Prelegenci

Cytat
Trener biznesu, absolwentka psychologii (specjalizacja: psychologia pracy i zarządzania). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich ( University of Illinois ). Posiada dyplom MBA ( University of Illinois ). Certyfikowany trener TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Główny obszar jej pracy zawodowej to szkolenia i treningi oraz doradztwo dla kadry menedżerskiej. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu: umiejętności menedżerskich, budowania zespołu, zarządzania zespołem, motywowania pracowników, projektowania szkoleń. W pracy trenerskiej stosuje metody NLP oraz accelerated learning.

Gdzie i kiedy

Zakopane 19 - 21 września 2013
hotel 3*

34-500 Zakopane

.

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
p
1840 PLN
Cena zawiera:
  • – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!