Szkolenie

Jak zdobywać klientów w internecie. Kampanie sprzedażowe - od strategii po realizację.

O szkoleniu

CUSTOMER JOURNEY MAP I GENEROWANIE LEADÓW
Kto powinien wziąć udział?
Do osób zajmujących się marketingiem i sprzedażą w firmie
oraz strategiami biznesowymi.

Program szkolenia

Dzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu

1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta?

strategia STP – segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie online w praktyce
w jakiś sposób identyfikować grupę docelową w sieci? – badania, narzędzia, praktyka
Segment vs Persona – jak zobrazować optymalnego odbiorcę?
Jak identyfikować punkty styku (touchpoints) dla wybranego produktu/usługi?
od płatnych przez własne po pozyskane - kanały komunikacji POEM w praktyce i ich rola w customer journey
Customer journey online – jak projektować mapę podróży klienta?
3 determinanty sukcesu w Customer Experience
Ćwiczenie praktyczne – planowanie customer journey dla wybranych branż krok po kroku

2. Strategia w digital marketingu – jak zaplanować działania w kanale online?

Ile wydawać i jak alokować budżet marketingowy w digital marketingu?
Formy i narzędzia w e-marketingu – jak dzielić budżet w zależności od skali budżetu?
Planowanie kampanii internetowej krok po kroku – od KPI i celów przez dobór formatów i mediów po mierniki sukcesu i modele rozliczeń
Kampanie typu branding i direct response – dobór formatów reklamy internetowej: od wizerunku do sprzedaży
jak planować powierzchnię reklamową w sieci? - kluczowe modele emisji i rozliczeń
Przegląd narzędzi reklamy internetowej od A do Z:
SEO w praktyce - jak optymalizować serwisy i pozyskiwać linki by zwiększać pozycje w Google?
Jak planować kampanie AdWords i re-marketingowe kierowane do biznesu?
E-mailingi i newslettery – jak projektować skuteczne kreacje wizerunkowo-sprzedażowe za pośrednictwem e-mail marketingu
Display, wideo i mobile – jak precyzyjnie docierać do TG? Od mediów do kreacji
Programmatic i RTB – jak przenieść kampanie wizerunkowo-zasięgowe na wyższy poziom?
Content marketing w pigułce– jak marketing treści zmienia model komunikacji z potencjalnymi i obecnym kientami?
Podstawy strategii social media w 5 kluczowych platformach (LinkedIn, blog, Facebook, Twitter, Slideshare) – między brandingiem a sprzedażą.
Pozostałe formy e-marketingu – ePR, sponsoring, viral marketing, digital influencers
jak wybrać i z kim współpracować przy projektach online? - agencje, wydawcy i domy mediowe: kryteria wyboru, brief, zasady współpracy i rozliczenia
Kampanie reklamowe z ograniczonym budżetem – możliwości i przykłady aktywności
Integracja kanałów online i offline w praktyce – case studies
Ćwiczenie praktyczne – projektowanie i ocena kreacji reklamowych

Dzień 2 Kampanie sprzedażowe i direct response krok po kroku - jak pozyskiwać klientów na produkty i usługi w internecie?

1. Planowanie kampanii sprzedażowych online – działania direct response i generowanie leadów w praktyce

Generowanie leadów od A do Z – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe w internecie?
Jak skłaniać potencjalnych klientów do pozostawienia danych teleadresowych wraz ze zgodą na kontakt handlowy i marketingowy?
Jak budować bazę odbiorców – e-mail, SMS, dane z social media?
Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
Lejek sprzedażowy – od rekordu/użytkownika do klienta. W jaki sposób „przepychać” użytkownika by uczynić z niego klienta?
Model generowanie leadów w sieci– które narzędzia są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online?
Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B – jakie narzędzia online zapewniają najwyższą konwersję?
dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce. Sprawdzone sposoby „pielęgnowania” kontaktów i „dorastania” do sprzedaży.
jak wykorzystać automation marketing do identyfikacji i pozyskiwania klientów? – segmentacja, scoring i dynamiczne treści
Performance marketing i afiliacja – jak wykorzystać potencjał partnerów by sprzedawali nasze usługi? Jak rozliczać się z partnerami i ile płacić?
Własne programy partnerskie (member gets member) online – czym motywować klientów by rekomendowali nasze usługi i produkty?
Ćwiczenie praktyczne – praktyczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych

2. WWW, która sprzedaje i skuteczne landing page od A do Z

Jak zaprojektować i zoptymalizować skuteczną stronę produktową?
jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
Landing Page bez tajemnic – treść, layout, formularz od A do Z
strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW – co jest skuteczne, a co tylko zabiera czas użytkownika?
Projektowanie formularza kontaktowego krok po kroku – najlepsze wzorce i typowe błędy
dlaczego użytkownicy kłamią przy wypełnianiu formularzy i które elementy pomijać?
wnioski internetowe i checkout w e-commerce – jak projektować by zwiększać konwersje (kroki, postęp, etykiety, bodźce, itp.)
Ćwiczenie praktyczne – WWW LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza

3. Pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować aktywność sprzedażową online?

monitoring i optymalizacja działań – co mierzyć i jak optymalizować działania pro-sprzedażowe w sieci?
jak interpretować dane w procesie lead generation?
Kalkulowanie kosztów w praktyce – od rekordu przez leada po klienta
Ile kosztuje użytkownik, potencjalny klient i faktyczna akcja online?

Czas trwania

10:00 - 17:00

Prelegenci

Cytat
Artur Maciorowski

Gdzie i kiedy

Warszawa 9 - 10 kwietnia 2018
Atrium Centrum

Warszawa

al. Jana Pawła II 27

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł netto
1590 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe
Weź udział

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia dokonywane przez stronę:
http://www.szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/nowa-sprzedazy-leady/

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!