Szkolenie

Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując sprawdzone techniki copywritingu, storytellingu, content marketingu i social sellingu

O szkoleniu

Twoi klienci oczekują od Ciebie więcej niż myślisz. Internet i media społecznościowe kompletnie zmieniły zachowania konsumentów. Oto topowe techniki i sekrety mistrzów copywritingu, storytellingu, marketingu treści i social sellingu, który nabrał przyśpieszenia w erze pandemii COVID-19. Dlatego serdecznie zapraszamy na szkolenie, na którym dowiesz się jak sprzedawać poprzez teksty pisane.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, kierowników i pracowników działów komunikacji, marketingu i public relations w firmach.

Program szkolenia

Jak zmienili się Twoi klienci w erze pandemii COVID-19 

  • 7 przyzwyczajeń, które zmieniła pandemia COVID-19
  • Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi
  • Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie
  • Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy
  • Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne
  • Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców?
  • Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi
  • Jakich wartości dodanych szukają klienci

Copywriting, czyli jak pisać teksty, które sprzedają 

  • Czym copywriting różni się od storytrellingu i Content Marketingu
  • 5 podstawowych zasad hipnotycznego copywritingu
  • Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
  • Jak pisać językiem korzyści. Obietnica marki
  • Najczęściej popełnianie błędy
  • Sekret techniki “Just Three Things”
  • Czytelnicy czytają tytuły 8 razy częściej niż leady
  • 3 najskuteczniejsze formuły słynnych copywriterów amerykańskich, angielskich i francuskich (gotowe schematy)

Storytelling, czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów 

  • 5 rzeczy, które możesz nauczyć się od Steve Jobsa, Roberta Cialdini i Jean de la Fontaine’a
  • 6 rodzajów treści wizualnych
  • 5 podstawowych zasad Visual Storytellingu
  • Jak wykorzystać Visual Storytelling w marketingu B2C i B2B
  • Najczęściej popełniane błędy

Content Marketing, czyli jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną klientów 

  • Dlaczego najlepsi specjaliści social media i copywriterzy nie próbują niczego sprzedawać w mediach społecznościowych?
  • Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu
  • 10 zasad jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych

Content Marketing od kuchni: sekrety sukcesów i kulisy porażek 

  • Co to jest Content Marketing i dlaczego jest coraz bardziej popularny
  • Czy Content Marketing jest dobry dla wszystkich?
  • 4 podstawowe typy strategii Content Marketingu
  • Kluczowe czynniki sukcesu kampanii Content Marketingu
  • Najczęściej popełniane błędy i przyczyny porażek
  • 7 najskuteczniejszych narzędzi Content Marketingu
  • Jak zwiększyć sprzedaż przy pomocy Content Marketingu

Social Selling, czyli jak sprzedawać w mediach społecznościowych 

  • Jak social selling zmienia proces zakupowy
  • 5 korzyści z social sellingu
  • Od czego zacząć i jak zorganizować social selling w firmie, etap po etapie
  • Social selling w 30 minut dziennie

Czas trwania

10:00-16:00

Prelegenci

Cytat

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Gdzie i kiedy

Online 29 kwietnia 2021

Zapisz się

Cena promocyjna
za osobę - przy zgłoszeniach przesłanych do 16 kwietnia
790 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę
890 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa
Międzyborska 50
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

- komputer lub urządzenie mobilne ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- przeglądarka internetowa (preferowany Firefox),
- używasz przeglądarki EDGE, wspierana jest tylko najnowsza oparta na silniku Chromium,
- głośnik, mikrofon i/lub słuchawki,
- NIE łącz się przez VPN i/lub sieć firmową - mogą ograniczać dostęp,
- Internet Explorer (IE) oraz Yandex NIE są wspierane,
- na otrzymany link do pokoju webinarowego może zalogować się tylko jedna osoba/urządzenie,

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa Międzyborska 50
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!