Szkolenie: Jeśli znasz siebie i konkurencję – możesz wygrać każdą bitwę! czyli jak przetrwać w środowisku konkurencji?

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/jesli-znasz-siebie-i-konkurencje-mozesz-wygrac-kazda-bitwe-czyli-jak-przetrwac-w-srodowisku-konkurencji-36406-id382

Informacje o szkoleniu

  • Jeśli znasz siebie i konkurencję – możesz wygrać każdą bitwę! czyli jak przetrwać w środowisku konkurencji?


    ID szkolenia: 36406
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR Reklama i poligrafia
  • Adres szkolenia:

    Oxford Tower
    Chałubińskiego
    00-613 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 8-9.03.2012
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni(16 godzin)
  • Organizator szkolenia:

    Global Business Center Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Niemal w każdej firmie wiedza na temat rynku i Konkurencji jest rozproszona w głowach pracowników, znana w różnej formie. A Jeśli już ta wiedza jest, to jest ona zastrzeżona wyłącznie dla Działów marketingu…

Może warto ją kumulować i analizować?

Może warto świadomie pozyskiwać i analizować jeszcze więcej informacji o rynku i Konkurencji? Nie tylko - może. To konieczność, to wymóg dzisiejszych czasów. Pytanie czy stać mnie/moją firmę na analizę Konkurencji - nie ma już uzasadnienia. Właściwe pytanie to: ile czasu jeszcze mogę sobie pozwolić na brak analizy Konkurencji?

Jak identyfikować Konkurencję i jak stale rosnąć na zmieniającym się rynku? Jak pozyskiwć informacje o Konkurencji, które z nich są faktycznie wartościowe i przydatne w planowaniu strategii reklamowych i sprzedażowych oraz operacyjnej działalności.

Aby uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania zapraszamy na nasze praktyczne warsztaty, które dostarczą Państwu wiedzę i konkretne instrumenty z zakresu analizy Konkurencji do wdrożenia w codziennej pracy.

Co obiecujemy po warsztatach?

Permanentna obserwacja Konkurencji jest w dzisiejszych czasach działaniem niezbędnym do przetrwania na rynku. Zweryfikujemy Państwa doświadczenia w zakresie profesjonalnej i optymalnej analizy Konkurencji. Przekażemy Państwu konkretne instrmenty, listy, tabelki i zestawienia do wykorzystania w praktyce. Wskażemy, jak wyniki analizy przełożyć na konkretne cele i działania, by pracowało się Państwu bardziej komfortowo i skuteczniej. Abyście odnieśli sukces rynkowy i finansowy.

Szkolenie skierowane jest do:

Wszystkich zainteresowanych wyżej wymienioną tematyką

Program szkolenia:

PROGRAM

PIERWSZY

DZIEŃ


1. STATUS ANALIZY KONKURENCJI
2. PRZYDATNOŚĆ STRATEGII W DZIAŁALNOŚCI OPERACYJNEJ
3. ŹRÓDŁA INFORMACJI
4. LISTY „TO DO“ DO PROJEKTU ANALIZA I STRATEGIA KONKURENCJI
5. ETAPY ANALIZY KONKURENCJI PRZY UWZGLĘDNIENIU CELÓW I POJEDYNCZYCH ZADAŃ
6. ORGANIZACJA SYSTEMU ANALIZY KONKURENCJI


DRUGI DZIEŃ

1. WIELOPŁASZCZYZNOWOŚĆ STRATEGII KONKURENCJI
2. GRUPY KLIENCKIE A STRATEGIE KONKURENCJI
3. KUMULOWANIE INFORMACJI A ICH WARTOŚĆ MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWA
4. TEMPO REAGOWANIA I WPROWADZANIA ZMIAN W MARKETINGU I SPRZEDAŻY
5. DZIAŁANIA KONTROLNE I ROZWIĄZANIA W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH W ODNIESIENIU DO AKTYWNOŚCI KONKURENCJI

Informacje o prelegentach:

Warsztat poprowadzi:
DOROTA DIENSBERG - Trener, doradca i coach o ugruntowanym doświadczeniu w międzynarodowym środowisku m.in. w sieciowych agencjach reklamowych i na kierowniczych stanowiskach w przedsiębiorstwach handlowych i produkcyjnych. Z pasją pracuje w służbie marce, jej strategii, wizualicji i sprzedaży. Prowadziła zaawansowane projekty z zakresu budowania marki, pozycjonowania przedsiębiorstw i produktów, tworzenia koncepcji i realizacji wizerunkowych kampanii reklamowych. Jako doradca i coach ma dar wydobywania z ludzi i marek tego co najlepsze i profilowania predyspozycji w professional top level skills. Jako trener i pedagog łatwo nawiązuje kontakt z grupą, umiejętnie, lekkostrawnie przekazuje nowoczesną wiedzę. Jest współpracownikiem miesięcznika „Marketing w Praktyce”. Pracowała dla takich marek jak: Meble Walther, Lee, Nicorette, Johnny Walker, Baileys, Mederano, Nestle, Deutsche Telekom, Naviflash, Vabbi FO, Konsulat Generalny RP w Niemczech, Luminarc.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1580 - z

Cena zawiera:

za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie na szkolenie

Szkolenie, kurs: Jeśli znasz siebie i konkurencję – możesz wygrać każdą bitwę! czyli jak przetrwać w środowisku konkurencji?