Szkolenie: Kampanie e-marketingowe i projekty internetowe, optymalizacja serwisu.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/kampanie-e-marketingowe-i-projekty-internetowe-optymalizacja-serwisu-35097-id7489

Informacje o szkoleniu

  • Kampanie e-marketingowe i projekty internetowe, optymalizacja serwisu.


    ID szkolenia: 35097
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Adres szkolenia:

    Centrum miasta
    Centrum miasta
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 05-06.01.2012
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9:00 - 17:00
  • Organizator szkolenia:

    Marketing w Praktyce Media i Szkolenia
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Metody reklamy tradycyjnej używanej w radiu, gazetach i telewizji wypierane są przez bardziej dostępne techniki internetowe. Wydatki na reklamę w internecie rosną znacznie szybciej niż w innych mediach, w Polsce internet wyprzedził już radio i mocno zagraża prasie, która dotąd zajmowała drugie miejsce. Dlatego dobry marketer musi na bieżąco śledzić rozwój nowych koncepcji i technologii internetowych, aby umieć wykorzystać je z pożytkiem dla swojej firmy.
Marketer musi wiedzieć nie tylko, jak zbudować użyteczną stronę internetową dla swojej firmy, ale również wiedzieć, jak działa marketing w wyszukiwarkach, jak prowadzić kampanie linków sponsorowanych, jak optymalizować serwis w celu ściągnięcia tzw. ruchu organicznego, jak tworzyć programy partnerskie, a także powininen umieć prowadzić niestandardowe działania w Internecie, np. viral, buzz marketing. Granice możliwości działań w internecie wyznaczają tylko nasza kreatywność i wyobraźnia.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie kierujemy do osób zainteresowanych marketingiem oraz sprzedażą internetową.

Program szkolenia:

Dzień 1 E-marketing - myśleć globalnie - działać lokalnie godz.

1. E-marketing „od podszewki” – obraz rynku marketingu interaktywnego
Rynek internetowy w Polsce – podmioty, kompetencje, modele biznesowe
Agencja interaktywna jako partner w realizacji zaawansowanych projektów e-marketingowych
Dostawcy technologii i rozwiązań internetowych
Dom mediowy, sieci reklamowe i portale – partnerzy i dostawcy powierzchni reklamowych
Realizacja zaawansowanych projektów internetowych – najlepsze praktyki

2. Lokalizacja serwisów internetowych i corporate identity
Polityka domenowa i obecności w sieci
Zasady lokalizacji serwisów internetowych w Polsce
Internet guidelines jako wzorce adaptacji międzynarodowych projektów
Układ treści – wzorce i obyczaje internetowe w projektach międzynarodowych
„Pisać każdy może…” – omówienie klasycznych typów redaktorów w firmie
Case study AT&T – ustrukturyzowany wzorzec redagowania treści
Działania reklamowe, promocyjne i PR w ramach korporacji

3. Konkurencja i benchmarking
Benchmarking jako koncepcja adaptowania najlepszych rozwiązań
Identyfikacja konkurencji w internecie
Kluczowe parametry oceny porównawczej
Praktyczne metody analizy internetowej konkurencji
Wnioski i formułowanie celów na bazie analizy konkurencji i benchmarkingu
Case study + ćwiczenia: praktyczna analiza projektów internetowych

4. Internet jako medium dla niestandardowych działań
Lobbing w internecie
Product placement i sponsoring w internecie
Kids marketing w sieci
Internet a mobile marketing
Intrygujące „wartości dodane” serwisów

5. E-marketing relacji i partnerski
Koncepcja sojuszy biznesowych
Alianse biznesowe w sieci – przykłady
Programy partnerskie (affiliate) w internecie
Outsourcing programów partnerskich

Case study: TradeDoubler
Dzień 2 Reklama w internecie oraz wybrane zagadnienia budowy serwisów www

1. Usability i Accessibility
Architektura informacji w projektach webowych
Użyteczność serwisów www
Metody badania użyteczności serwisów www
Kluczowe wymagania accessibility
Praca w grupie: Badanie zgodności wybranych serwisów www z wymaganiami accessibility

2. Marketing w wyszukiwarkach - SEO i SEM
Obecna sytuacja trendy i tendencje
Search Engine Optimization - pozycjonowanie serwisów WWW
Search Engine Marketing - reklama w wyszukiwarkach
Jak zbudować strategię SEM i SEO?

3. Multimedia i reach media w e-marketingu
Flash
Director
Technologie streamingowe
Telewizja interaktywna
case study

4. Planowanie kampaniach targetowanych i zasięgowych w internecie
Definiowanie celów kampanii
Wybór narzędzi reklamy pod kątem celów kampanii
Metody planowania mediów
- kampanie zasięgowe
- kampanie nastawione na efekty
Wskaźniki Mediowe wykorzystywane w planowaniu kampanii

5. Badanie skuteczności i efektywności kampanii reklamowych online.
Jak adekwatnie zbadać wyniki kampanii
- badanie kampanii direct effect (metodologia i wskaźniki)
- badanie efektów brandingowych (metodologia i wskaźniki)
Efekt kampanii jako najlepsza lekcja - gromadzenie wiedzy i wyciąganie wniosków dla przyszłych działań.

Informacje o prelegentach:

Artur Maciorowski
Doświadczenie zawodowe:
Obecnie pracuje w sektorze finansowym. Od 1998 r. zajmuje się biznesowym
wykorzystaniem internetu, wysokiej klasy specjalista w dziedzinie e-marketingu.
Pracował w ComputerLand SA i agencji SUPERMEDIA Interactive. Realizował projekty
m.in. dla Alcatel Polska oraz PKN Orlen.

Doświadczenie trenerskie i publikacje:
Prelegent podczas szkoleń i konferencji, m.in. dla Institute for International Research,
Centrum Promocji Informatyki oraz Instytutu Zarządzania.
Autor wielu publikacji dotyczących e-marketingu, m.in. w miesięczniku „Manager Magazin”
i tytułach Wydawnictwa C.H. Beck. Stały współpracownik miesięcznika
„Marketing w Praktyce”.

Wykształcenie:
Ukończył Wydział Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej, a także
The Chartered Institute of Marketing program „Professional Diploma in Marketing”
oraz kurs „IBM Application framework for e-business” w Zurychu

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2200 zł - 23%VAT

Cena zawiera:

Materiały szkoleniowe, catering, aktualny miesięcznik MwP i książki.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia na szkolenie proszę kierować na adres monika.kwasnik@marketing.org.pl lub za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.essentis.pl

Wydarzenie: Kampanie e-marketingowe i projekty internetowe, optymalizacja serwisu.