O szkoleniu
SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób
Pracownicy i specjalisci marketingu i social mediow, wlasciciele malych firm
Program szkolenia
SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób
Program szkolenia
1. Organiczne i płatne kampanie na Facebooku i Instagramie
- Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
- Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
- Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
- Do czego służy Meta Business Suite, a do czego Facebook Ads Menedżer? Różnice.
- Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych
2. Zalożenie Menadżer Reklam firmy na Facebooku
- Poprawna konfiguracja menedżera firmy
- Jak dodać stronę firmową do menedżera firmy?
- Dodawanie dostępów do zasobów w menedżerze firmy
- Konta reklamowe i wprowadzenie metody płatności
3. Facebook Ads Manager - działania
- Działania marketingowe możesz wdrażać z poziomu aplikacji Facebook Ads lub z poziomu strony na Facebooku.
- Co oferuje menedżer reklam?
- Jak tworzyć reklamy na Instagramie z poziomu Facebooka
- Menedżer reklam i wybór odpowiedniego celu kampanii
- Poziom zestawu reklam obsługiwanych z konta reklamowego
- Konto reklamowe Facebook i poziom reklamy
- Konta reklamowe i dostęp do nich z poziomu menedżera firmy, czyli Business Managera
4. Kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie
- Promowanie proste i zaawansowane: różnice
- Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
- Kreacje możliwe do promocji
- Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
- Remarketing (Pixel Facebooka). Kiedy warto i jakie są możliwości?
- Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Czas trwania
1 dzień, 7 godzin
Prelegenci
Przemysław Kasiura
Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem. Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- 4.49% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 10.11% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, faktura VAT po szkoleniu.
Możliwa jest również płatność 2 tygodnie po szkoleniu.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140