Szkolenie

KEY ACCOUNT MANAGEMENT WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI STRATEGICZNYMI

O szkoleniu

Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1853,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1814,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 18.10.2013 r.

Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy i doskonalenie umiejętności w zakresie:
analizowania kosztów i dochodów związanych z klientem;
budowania odpowiednich relacji z klientami strategicznymi;
doskonalenie obsługi klientów kluczowych;
planowania i zarządzania klientami;
stosowania skutecznych technik negocjacyjnych

Ponadto w trakcie szkolenia:
zapoznamy uczestników z różnymi strategiami rozmów handlowych i dostarczymy odpowiednich narzędzi do radzenia sobie podczas tych rozmów;
będziemy doskonalić umiejętności zdobywania klienta związanego z firmą konkurencyjną;
zapoznamy uczestników z różnymi typami osobowościowymi klientów i dostosowanymi do nich sposobami postępowania;
uświadomimy uczestnikom ich indywidualny potencjał handlowy, tak by mogli wykorzystać swoje mocne strony a eliminować słabości.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej działów sprzedaży, marketingu, obsługi klienta oraz pracowników współpracujących z najważniejszymi klientami Państwa Firmy.

Program szkolenia

I. WPROWADZENIE
Klienci - Key account,
Sprzedaż, a cele firmy - priorytet,
Inwestycje w klientów strategicznych,
Cele, szanse, zagrożenia, zasoby * automatyczne rozkładanie kosztów* wartość stałego klienta,
Koszty obsługi Klientów strategicznych

II. IDENTYFIKACJA KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Segmentacja i jej metody,
Metoda ważenia elementów oparta na cechach klientów docelowych* cechy klientów docelowych * pożądane cechy klientów docelowych,
Karta oceny klienta, portfel klientów docelowych
Analiza kosztów i dochodów związanych z klientem

III. POZYCJONOWANIE DOSTAWCÓW KLIENTA STRATEGICZNEGO
Metody pozycjonowania dostawców * modele subiektywne i obiektywne * określenie siły przetargowej dostawcy,
Kwestionariuszowa ocena okresowa dostawcy *określenie własnej pozycji względem konkurencji i nakreślenie możliwych scenariuszy postępowania

IV. OBSŁUGA KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Pomiar przez punkty odniesienia w sferze obsługi klienta, * procedura pomiaru * etapy pomiaru * analiza i interpretacja danych,
Doskonalenie obsługi klientów kluczowych, * ustalenie standardów obsługi * współczynnik obsługi klienta

V. MECHANIZMY FUNKCJONUJĄCE U KLIENTA STRATEGICZNEGO
Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie,
Model mapy decyzyjnej klienta * nieformalne struktury decyzyjne i ich rola * taktyki i strategie wejścia

VI. BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI STRATEGICZNYMI, KIERUNKI EWOLUCJI
Modele kształtowania współpracy
Etapy kształtowania więzi - charakterystyka
Potencjalne zagrożenia
Plan zarządzania kluczowymi klientami i jego elementy

VII. NEGOCJACJE Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI

VIII. ZDOLNOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI PRZYDATNE W NEGOCJACJACH
Reguły wywierania wpływu w negocjacjach,
Chwyty i manipulacje,
Asertywność kontra Manipulacja,
Trudność mówienia „Nie" * asertywna odmowa * podtrzymanie relacji * techniki wzmacniania asertywnej odmowy

IX. NEGOCJACJE
Dynamika procesu negocjacyjnego,
Zespoły negocjacyjne,
Role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach,
Gry negocjacyjne - negocjacje pozycyjne (proponowane zagadnienia)* negocjacje handlowe: cena, czas, termin dostawy, itp. * negocjacje zespołowe * renegocjacje umów handlowych * kryptolicytacja * windykowanie należności.

Czas trwania

21 godzin

Prelegenci

Cytat
Grzegorz JACKOWSKI - praktyk, trener z bogatym doświadczeniem zawodowym - przez wiele lat był zatrudniony na stanowiskach prezesa, dyrektora sprzedaży oraz coacha w dużych przedsiebiorstwach. Konsultant gospodarczy w zakresie zarządzania, zarządzania sprzedażą i dystrybucją. Doświadczony trener, prowadził szkolenia dla wielu dużych koncernów polskich i międzynarodowych, szkoli dla biznesu od 12 lat. Absolwent kursów zarządzania przedsiębiorstwem organizowanych przez Purdue University oraz w Kansas City i Toronto. Autor m.in. projektu wdrożonego dla jednej z międzynarodowych firm logistycznych, polegającego na przygotowaniu założeń, systemu komunikacji, standardów wyników i systemu motywacji finansowej w oparciu o zarządzanie przez cele w dziale sprzedaży (SBO/MBO) oraz autor programu akredytowanego przez PHARE z zakresu zarządzania sprzedażą.

Gdzie i kiedy

Zakopane 18 - 20 listopada 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 18 - 20 marca 2013
Hotel Wersal ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 maja 2011
Hotel Czarny Potok****

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 maja 2011
Hotel Czarny Potok****

34-500 Zakopane

Kazimierza Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 maja 2011
Hotel Czarny Potok****

34-500 Zakopane

Kazimierza Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 maja 2011
Hotel Czarny Potok****

34-500 Zakopane

Kazimierza Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 maja 2011
Hotel Czarny Potok****

34-500 Zakopane

Kazimierza Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 maja 2011
Hotel Czarny Potok****

34-500 Zakopane

Kazimierza Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 maja 2011
Hotel Czarny Potok****

34-500 Zakopane

Kazimierza Tetmajera 14 a

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
z
1950 PLN
Cena zawiera:
  • Pobyt: od 17.11.2013 r. (kolacja) do 20.11.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Weź udział

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!