Kiedy badacz potrzebuje service designu?

O szkoleniu

Macie czasem takie poczucie, że wyniki badań lądują w szufladzie? A jeśli nie w szufladzie, to w poczekalni na lepszy moment wdrożenia rekomendacji?
Jeśli tak, to poznajcie service design, czyli projektowanie usług. To proces polegający na zaprojektowaniu rozwiązania dedykowanego określonej grupie docelowej, w oparciu o badania. Jeśli nie chcecie kończyć swojej badawczej przygody na rekomendacjach, ale na ich realnym wdrożeniu w życie, wpadnijcie na szkolenie!

Dlaczego warto wziąć udział?

Zdobycie podstawowej wiedzy o service design, w tym:

  • Jak planować proces projektowy?
  • Jak wykorzystać badania w procesie projektowym?
  • Jak stworzyć personę?
  • Jak zidentyfikować kluczowe wartości?
  • Jak dobrze określić wyzwanie projektowe?
  • Jak stworzyć prototyp rozwiązania?
  • Jak monitorować efekty prac?
  • Kiedy wystarczy badanie, a kiedy potrzebny jest proces projektowy?

Zdobycie wiedzy o roli badacza w procesie projektowym

  • Kiedy service design potrzebuje badacza?
  • Kiedy badacz potrzebuje service designu?

Inspiracja do dalszego rozwoju zawodowego

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do badaczy, którzy chcą dowiedzieć się czym jest projektowanie usług i przejść ten proces w warunkach szkoleniowych na własnej skórze.
Bez względu na to, jaką tematyką zajmujesz się na co dzień: czy są to badania klientów, użytkowników, badania społeczne czy marketing, szkolenie pomoże Ci przekuć wyniki badań w działania.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do service designu
2. Etap 0: przygotowanie procesu
3. Etap 1: discover (odkrywamy)
4. Etap 2: define (definiujemy)
5. Etap 3: develop (prototypujemy i testujemy rozwiązania)
6. Etap 4: deliver (wdrażamy)
7. Etap 5: evaluation (ewaluujemy)
Części teoretyczne: 1 i 7
Części praktyczne: 2-6

Czas trwania

2 dni: 09:00-16:30

Prelegenci

Magdalena Urban - jestem socjologiem – to mój zawód, ale również pasja. Przede wszystkim jestem też idealistką – badania realizuję po to, aby ludziom było lepiej. Aby wprowadzane rozwiązania odpowiadały na ich rzeczywiste, a nie sztucznie wytworzone, potrzeby. Aby korzystanie z usług nie przysparzało problemów, a było intuicyjne i proste. Aby krajowe i samorządowe programy rozwojowe były trafnie ukierunkowane na obszary wsparcia i przełożyły się na wzrost jakości życia mieszkańców.

Badaniami zajmuję się od 10 lat. Obecnie pełnię funkcje:
● Founder & CEO w Research Breath, gdzie koordynuję i prowadzę badania, ewaluacje, projektuję usługi oraz przygotowuję strategie
● Research & Service Design Lead w Santander Bank Polska, gdzie prowadzę procesy badawcze oraz projektowe w segmencie klientów korporacyjnych.

Wcześniej:
● Starszy specjalista w Oddziale Ewaluacji i Oceny w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego, gdzie koordynowałam badania ewaluacyjne dotyczące wdrażania WRPO 2014+ oraz WRPO 2007-2013 (m.in. obszary rynku pracy, innowacyjności)
● Badacz w PBiD „Re-Source”, gdzie realizowałam badania ewaluacyjne w ramach RPO, POKL, POIG

Członkini:
● Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
● Polskiego Towarzystwa Ewaluacji

 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

PTBRiO

02-617 Warszawa

Szarotki 11

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 999
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę przy zgłoszeniu do 02.03.2023
1 699
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku. Do Towarzystwa należą osoby zajmujące się profesjonalnie badaniami rynku, które pracują w firmach badawczych oraz klienci zlecający takowe badania. W chwili obecnej (sierpień 2...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
02-609 Warszawa Szarotki 11
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!