O szkoleniu
Macie czasem takie poczucie, że wyniki badań lądują w szufladzie? A jeśli nie w szufladzie, to w poczekalni na lepszy moment wdrożenia rekomendacji?
Jeśli tak, to poznajcie service design, czyli projektowanie usług. To proces polegający na zaprojektowaniu rozwiązania dedykowanego określonej grupie docelowej, w oparciu o badania. Jeśli nie chcecie kończyć swojej badawczej przygody na rekomendacjach, ale na ich realnym wdrożeniu w życie, wpadnijcie na szkolenie!
Zdobycie podstawowej wiedzy o service design, w tym:
- Jak planować proces projektowy?
- Jak wykorzystać badania w procesie projektowym?
- Jak stworzyć personę?
- Jak zidentyfikować kluczowe wartości?
- Jak dobrze określić wyzwanie projektowe?
- Jak stworzyć prototyp rozwiązania?
- Jak monitorować efekty prac?
- Kiedy wystarczy badanie, a kiedy potrzebny jest proces projektowy?
Zdobycie wiedzy o roli badacza w procesie projektowym
- Kiedy service design potrzebuje badacza?
- Kiedy badacz potrzebuje service designu?
Inspiracja do dalszego rozwoju zawodowego
Szkolenie skierowane jest do badaczy, którzy chcą dowiedzieć się czym jest projektowanie usług i przejść ten proces w warunkach szkoleniowych na własnej skórze.
Bez względu na to, jaką tematyką zajmujesz się na co dzień: czy są to badania klientów, użytkowników, badania społeczne czy marketing, szkolenie pomoże Ci przekuć wyniki badań w działania.
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do service designu
2. Etap 0: przygotowanie procesu
3. Etap 1: discover (odkrywamy)
4. Etap 2: define (definiujemy)
5. Etap 3: develop (prototypujemy i testujemy rozwiązania)
6. Etap 4: deliver (wdrażamy)
7. Etap 5: evaluation (ewaluujemy)
Części teoretyczne: 1 i 7
Części praktyczne: 2-6
Czas trwania
Prelegenci
Magdalena Urban - jestem socjologiem – to mój zawód, ale również pasja. Przede wszystkim jestem też idealistką – badania realizuję po to, aby ludziom było lepiej. Aby wprowadzane rozwiązania odpowiadały na ich rzeczywiste, a nie sztucznie wytworzone, potrzeby. Aby korzystanie z usług nie przysparzało problemów, a było intuicyjne i proste. Aby krajowe i samorządowe programy rozwojowe były trafnie ukierunkowane na obszary wsparcia i przełożyły się na wzrost jakości życia mieszkańców.
Badaniami zajmuję się od 10 lat. Obecnie pełnię funkcje:
● Founder & CEO w Research Breath, gdzie koordynuję i prowadzę badania, ewaluacje, projektuję usługi oraz przygotowuję strategie
● Research & Service Design Lead w Santander Bank Polska, gdzie prowadzę procesy badawcze oraz projektowe w segmencie klientów korporacyjnych.
Wcześniej:
● Starszy specjalista w Oddziale Ewaluacji i Oceny w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego, gdzie koordynowałam badania ewaluacyjne dotyczące wdrażania WRPO 2014+ oraz WRPO 2007-2013 (m.in. obszary rynku pracy, innowacyjności)
● Badacz w PBiD „Re-Source”, gdzie realizowałam badania ewaluacyjne w ramach RPO, POKL, POIG
Członkini:
● Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
● Polskiego Towarzystwa Ewaluacji
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
02-617 Warszawa
Szarotki 11
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania? Napisz do nas
