Kierowanie zespołem

O szkoleniu

Kierowanie zespołem pracowników jest zadaniem trudnym, odpowiedzialnym i przeznaczonym dla osób, które lubią wyzwania. Właśnie do nich skierowane są szkolenia dla kierowników. Posiadając odpowiednie przygotowanie, wspólnie z pracownikami można osiągnąć wysokie rezultaty. Właściwa współpraca kierownika z zespołem procentuje w postaci dobrze wykonywanych zadań i realizacji postawionych celów przez zwierzchników. W związku z tym chcąc polepszyć wyniki całego zespołu, warto zacząć od poprawy swoich umiejętności kierowniczych i wziąć udział w szkoleniu z kierowania zespołem. 

Dlaczego warto wziąć udział?

Przebieg szkolenia dla kierowników

Kierowanie Zespołem to szkolenie, które wzbogaca wiedzę kierowniczą, pogłębia umiejętności i porządkuje całą wiedzę na temat zarządzania pracownikami. Szkolenie dla kierowników przeplatane jest grami, symulacjami diagnozującymi. W ten sposób każdy uczestnik rozpozna swoje silne strony oraz obszary do pracy i uzyska umiejętność kierowania zespołem.

Szkolenia dla kierowników szyte na miarę

Szkolenia dla kierowników w formie zamkniętej są bardzo precyzyjnie dopasowywane do specyfiki firmy. Dlatego każdy uczestnik podniesie swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem. W szczególności dotyczy to rodzaju pracy, charakteru zespołu i specyfiki danej firmy. Nasze szkolenia biznesowe budowane są tak, by kierownicy mogli pracować na swoich konkretnych sytuacjach zawodowych, które trener zdiagnozuje jeszcze w procesie przygotowywania się do szkolenia.

Kierowanie zespołem — szkolenie dostosowane do konkretnych potrzeb

W trakcie szkolenia dla kierowników uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, skrypt z dostosowanymi technikami do wielu sytuacji kierowniczych. Co najważniejsze, zastosowane w skrypcie przykłady są odzwierciedleniem rzeczywistych sytuacji zawodowych w danej firmie. Daje to możliwość rozwiązywania konkretnych potrzeb ze środowiska swojej pracy. Dzięki takim materiałom po upływie długiego czasu od szkolenia z kierowania zespołem łatwo można sobie przypomnieć konkretne wzorce zawarte w skrypcie. Kierowanie zespołem to ciągłe samodoskonalenie zwierzchnika, dlatego skrypt staje się tu niezbędnym, pomocnym narzędziem.

Szkolenie z kierowania zespołem — szansa dla osób na stanowisku kierowniczym

Podstawowym zadaniem trenera firmy KREATOR jest przekazanie kierownikom skutecznych, sprawdzonych metod oraz nauczenie technik i wzorców, które zmienią postawy pracowników, którymi zarządzają. Właśnie dlatego polecamy szkolenie Kierowanie Zespołem. Warsztaty te najlepiej budują kompetencje w celu podnoszenia umiejętności w zarządzaniu zespołem. Zapraszamy na szkolenia dla kierowników!

Uczestnicy szkolenia dla kierowników:

  • dostaną gotowe, dopasowane do pracy w danej firmie techniki, zwłaszcza do praktycznego kierowania swoimi pracownikami,
  • polepszą swoje kompetencje jako szef i zwiększą swój autorytet w oczach zespołu,
  • sprawdzą swój obecny typ zarządzania, w szczególności poznają kierunki dalszego rozwoju,
  • poznają skuteczną komunikację ze swoimi pracownikami,
  • otrzymają dużo ciekawych rozwiązań na sytuacje związane z zarządzaniem pracownikami,
  • nauczą się rozmawiać z pracownikami na tematy pozytywne oraz o trudnych sytuacjach,
  • otrzymają narzędzia do motywowania pracowników, przede wszystkim przekazywania pozytywnych i negatywnych informacji o jakości ich pracy.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenia dla kierowników to jeden z głównych kierunków naszej wieloletniej specjalizacji. Do wzięcia w nich udziału zapraszamy wszystkich właścicieli, szefów, kierowników, osoby zarządzające pracownikami, do podnoszenia swoich kwalifikacji w zarządzaniu ludźmi. Poniżej znajduje się program szkolenia dla kierowników zespołów. Warsztaty kierownicze prowadzone są w charakterze interaktywnym. Należy pamiętać, że forma treningu została tak przygotowana, aby spełniała najwyższe oczekiwania i przynosiła najlepsze rezultaty. Szkolenie z zarządzania zespołem pracowniczym jest bardzo praktyczne i wiele uczy.

Program szkolenia

Na czym polega kierowanie podwładnymi?

  • Jaka jest Twoja rola w zespole? Czyli kierujesz czy inspirujesz?
  • Autodiagnoza Twoich metod zarządzania ludźmi
  • Analiza celów i zadań kierowniczych

Kierownik – bratnia dusza czy boss?

  • Problemy w zarządzaniu obecnymi, zwłaszcza wcześniejszymi kolegami
  • Trudne momenty, jako efekt awansu jednego z kolegów
  • Obszary formowania zespołu pracowniczego – czyli fazy grupowe, trudne momenty i konflikty

Tworzenie wizerunku szefa w oczach nowych podwładnych

  • Techniki zmiany relacji z kolegi na przełożonego
  • Reagowanie na kwestionowanie Twojego stanowiska i funkcji
  • Jak reagować na oznaki buntu i konfliktów w zespole

Autoanaliza własnego stylu zarządzania pracownikami

  • Definicja stylu kierowania
  • Typy kierownicze. Czyli zalety i zagrożenia każdego stylu w zależności od dojrzałości zespołu
  • Jaką obrać strategię? Wybór stylu na daną sytuację, w szczególności praktyczne wskazania
  • Nauka zmiany stylu w zależności od:
  1. wykonywanych zadań
  2. dojrzałości psychologiczno-zawodowej swoich pracowników
  • Testy i gry kierownicze

Trening umiejętności kierowniczych w zarządzaniu podwładnymi

  • Określenie celów stojących przed kierownikiem
  • Co umiem, co muszę poprawić – czyli diagnoza i wyznaczenie celu pracy
  • Trening dopasowywania poszczególnych stylów do konkretnych sytuacji zawodowych

Wydawanie poleceń. Zwłaszcza przekazywanie podwładnym celów i zadań do wykonania

  • Wystąpienie kierownika – czyli prosty sposób na poinformowanie pracowników o zasadach pracy i wymaganiach
  • Wyznaczanie zadań i celów
  • Metody kontroli wykonywanych poleceń
  • Nauka oceniania wykonanej pracy
  • Analizowanie przyczyn niepowodzeń – zwłaszcza po stronie pracownika i szefa

Kierowanie zespołem – czyli praca nad osiąganiem wysokich wyników

  • Czynniki wpływające na samodzielność i efektywność pracowników
  • Organizowanie czasu pracy podwładnym
  • Swoboda a sztywne wykonywanie poleceń
  • Kontrola pracy – stała i jawna, czy na dystans?

Ważna funkcja – umiejętność zlecania zadań

  • Powody braku zlecania zadań w codziennej pracy szefa
  • Co szef może zyskać poprzez przekazywanie uprawnień?
  • Ćwiczenie technik z przekazywania prac pracownikom
  • Co zyska pracownik w wyniku zlecania mu zadań?

Udzielanie pracownikowi informacji zwrotnych o jego pracy

  • Jaki jest cel udzielania informacji zwrotnych?
  • Techniki i wzorce udzielania informacji zwrotnych podwładnym. Przede wszystkim zasady prawidłowej komunikacji
  1. Udzielanie pochwał
  2. Przekazywanie konstruktywnej krytyki

Czas trwania

2 dni: 09:00-15:30

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

KREATOR Sp. z o.o.

50-541 Wrocław

Armii Krajowej 61

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

KREATOR Sp. z o.o.
50-077 Wrocław
Kazimierza Wielkiego 27c
woj. dolnośląskie
KREATOR Sp. z o.o. jest Firmą specjalizującą się w przeprowadzaniu szkoleń, coachingu oraz doradztwie biznesowym dla firm. Pośród naszej bogatej oferty znajdą Państwo informacje o szkoleniach z zakresu: - Sprzedaży - Zarządzania zasobami ludzkimi ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

KREATOR Sp. z o.o.
50-077 Wrocław Kazimierza Wielkiego 27c
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!