Szkolenie
Kierowanie zespołem cz II - Rozwój umiejętności menadżera
O szkoleniu
Cel:
Przypomnienie, pogłębienie i poszerzenie wiedzy dotyczącej efektywnego kierowania zespołem.
Ćwiczenia praktyczne sytuacji zgłoszonych przez uczestników, mające na celu utrwalenie i
wyrobienie właściwych nawyków działania skutecznego szefa.
Korzyści:
Program kładzie nacisk na elementy, które nie pojawiają się w Państwa programie szkolenia
podstawowego takie jak:
zaawansowane ćwiczenia konkretnych przypadków zgłoszonych przez uczestników
zarządzanie sytuacyjne – model Hersey’a / Blanchard’a
pokolenie Y
konflikt w zespole
coaching, jako narzędzie menedżera
elementy języka perswazji
przyjmowanie feedbacku, jako podstawowa umiejętność w ciągłym rozwoju menedżera
motywację jako ważne narzędzie menadżera.
Przypomnienie, pogłębienie i poszerzenie wiedzy dotyczącej efektywnego kierowania zespołem.
Ćwiczenia praktyczne sytuacji zgłoszonych przez uczestników, mające na celu utrwalenie i
wyrobienie właściwych nawyków działania skutecznego szefa.
Korzyści:
Program kładzie nacisk na elementy, które nie pojawiają się w Państwa programie szkolenia
podstawowego takie jak:
zaawansowane ćwiczenia konkretnych przypadków zgłoszonych przez uczestników
zarządzanie sytuacyjne – model Hersey’a / Blanchard’a
pokolenie Y
konflikt w zespole
coaching, jako narzędzie menedżera
elementy języka perswazji
przyjmowanie feedbacku, jako podstawowa umiejętność w ciągłym rozwoju menedżera
motywację jako ważne narzędzie menadżera.
Kto powinien wziąć udział?
kadry zarządzającej
Program szkolenia
Ćwiczenia interaktywne:
Przemówienie szefa motywujące do działania
Przekazanie trudnego zadania pracownikowi
Rozmowa kontrolna
Rozmowa „korygującą”
Metoda kanapki
Metoda DEEP
Schemat rozmowy ganiącej
Zarządzanie sytuacyjne – model Hersey’a / Blanchard’a .
Nowe czasy nowe wyzwania.
Odpowiedzialność – jak ją kreować
pokolenie „Y”
Zasada 3x8.
Zarządzanie projektami - moda czy konieczność.
Generalne zasady
Co mogę wykorzystać w moim zespole ?
Konflikt w zespole - przeciwstawne poglądy drogą do kreowania nowych
rozwiązań:
Przyczyny konfliktów
Style reakcji na konflikt
Zasady rozwiązywania konfliktów
Konflikty w grupie.
Od konfliktu do negocjacji.
Rodzaje negocjacji.
Taktyki negocjacyjne.
Nadchodzą zmiany.
Angażowanie pracowników w proces zmian
Radzenia sobie z oporem wobec zmian.
Motywacja drogą do sukcesu.
Skuteczne przekazywanie poleceń
Zasady skutecznego przydzielania zadań.
Zasady skutecznego delegowania.
Zarządzanie personelem – „miękkie” prawa zarządzania.
Przemówienie szefa motywujące do działania
Przekazanie trudnego zadania pracownikowi
Rozmowa kontrolna
Rozmowa „korygującą”
Metoda kanapki
Metoda DEEP
Schemat rozmowy ganiącej
Zarządzanie sytuacyjne – model Hersey’a / Blanchard’a .
Nowe czasy nowe wyzwania.
Odpowiedzialność – jak ją kreować
pokolenie „Y”
Zasada 3x8.
Zarządzanie projektami - moda czy konieczność.
Generalne zasady
Co mogę wykorzystać w moim zespole ?
Konflikt w zespole - przeciwstawne poglądy drogą do kreowania nowych
rozwiązań:
Przyczyny konfliktów
Style reakcji na konflikt
Zasady rozwiązywania konfliktów
Konflikty w grupie.
Od konfliktu do negocjacji.
Rodzaje negocjacji.
Taktyki negocjacyjne.
Nadchodzą zmiany.
Angażowanie pracowników w proces zmian
Radzenia sobie z oporem wobec zmian.
Motywacja drogą do sukcesu.
Skuteczne przekazywanie poleceń
Zasady skutecznego przydzielania zadań.
Zasady skutecznego delegowania.
Zarządzanie personelem – „miękkie” prawa zarządzania.
Czas trwania
2 dni - 16 godzin
Prelegenci


Sposób prowadzenia:
Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych.
Odgrywanie ról, scenariuszowe gry sytuacyjne, analizy postaw oraz zachowań jednostek/grup pracowniczych, moderowane dyskusje.
Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu
Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu
Umiejętności i wiedza przekazywane są w interaktywnej formie, tj. na drodze wypracowywania przez grupę pod kontrolą trenera zasad i technik postępowania w omawianym obszarze.
Szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych.
Odgrywanie ról, scenariuszowe gry sytuacyjne, analizy postaw oraz zachowań jednostek/grup pracowniczych, moderowane dyskusje.
Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu
Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu
Umiejętności i wiedza przekazywane są w interaktywnej formie, tj. na drodze wypracowywania przez grupę pod kontrolą trenera zasad i technik postępowania w omawianym obszarze.
Szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.
Weź udział
Cena 1
zł
1990
PLN
Cena zawiera:
- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu ( e-mail oraz telefonicznie ) - bezterminowo materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, 2x przerwa kawowa, 1x obiad, pomoc i doradztwo po szkoleniu
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723
woj. śląskie
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
brak
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723