Szkolenie

Kierowanie zespołem cz II - Rozwój umiejętności menadżera

O szkoleniu

Cel:

Przypomnienie, pogłębienie i poszerzenie wiedzy dotyczącej efektywnego kierowania zespołem.

Ćwiczenia praktyczne sytuacji zgłoszonych przez uczestników, mające na celu utrwalenie i

wyrobienie właściwych nawyków działania skutecznego szefa.



Korzyści:

Program kładzie nacisk na elementy, które nie pojawiają się w Państwa programie szkolenia

podstawowego takie jak:


zaawansowane ćwiczenia konkretnych przypadków zgłoszonych przez uczestników

zarządzanie sytuacyjne – model Hersey’a / Blanchard’a

pokolenie Y

konflikt w zespole

coaching, jako narzędzie menedżera

elementy języka perswazji

przyjmowanie feedbacku, jako podstawowa umiejętność w ciągłym rozwoju menedżera

motywację jako ważne narzędzie menadżera.
Kto powinien wziąć udział?
kadry zarządzającej

Program szkolenia

Ćwiczenia interaktywne:

Przemówienie szefa motywujące do działania

Przekazanie trudnego zadania pracownikowi

Rozmowa kontrolna

Rozmowa „korygującą”

Metoda kanapki

Metoda DEEP

Schemat rozmowy ganiącej

Zarządzanie sytuacyjne – model Hersey’a / Blanchard’a .


Nowe czasy nowe wyzwania.

Odpowiedzialność – jak ją kreować

pokolenie „Y”

Zasada 3x8.


Zarządzanie projektami - moda czy konieczność.

Generalne zasady

Co mogę wykorzystać w moim zespole ?


Konflikt w zespole - przeciwstawne poglądy drogą do kreowania nowych

rozwiązań:

Przyczyny konfliktów

Style reakcji na konflikt

Zasady rozwiązywania konfliktów

Konflikty w grupie.


Od konfliktu do negocjacji.

Rodzaje negocjacji.

Taktyki negocjacyjne.


Nadchodzą zmiany.

Angażowanie pracowników w proces zmian

Radzenia sobie z oporem wobec zmian.


Motywacja drogą do sukcesu.

Skuteczne przekazywanie poleceń

Zasady skutecznego przydzielania zadań.

Zasady skutecznego delegowania.

Zarządzanie personelem – „miękkie” prawa zarządzania.

Czas trwania

2 dni - 16 godzin

Prelegenci

Cytat
Sposób prowadzenia:

Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych.


Odgrywanie ról, scenariuszowe gry sytuacyjne, analizy postaw oraz zachowań jednostek/grup pracowniczych, moderowane dyskusje.



Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu

Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu



Umiejętności i wiedza przekazywane są w interaktywnej formie, tj. na drodze wypracowywania przez grupę pod kontrolą trenera zasad i technik postępowania w omawianym obszarze.



Szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia.

Gdzie i kiedy

Warszawa 20 - 21 października 2014
Mercure

02-210 Warszawa

Kobierzyńska 47

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
1990 PLN
Cena zawiera:
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu ( e-mail oraz telefonicznie ) - bezterminowo materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, 2x przerwa kawowa, 1x obiad, pomoc i doradztwo po szkoleniu
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

brak

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków ul Opolska paw.723
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!