Kierowanie Zespołem - nowoczesne techniki kierowania i motywowania pracowników

O szkoleniu

Jako szef zespołu każdego dnia stajesz przed wyzwaniem, jakim jest kierowanie grupą ludzi i Twoim zadaniem jest, by realizowali zadania. 

Wiemy, z jakimi wyzwaniami mierzy się każdego dnia szef zespołu: wiele zadań do wykonania, kontrola i delegowanie, motywowanie tak, aby pracownicy czuli Twoje wsparcie i jednocześnie czuje oko. Trudne rozmowy, rozwiązywanie konfliktów to tylko wierzchołek z góry Twoich wyzwań.

Pokazujemy kadrze kierowniczej jak kierować zespołem, budować zaangażowane i odpowiedzialne za swoje wyniki zespoły. Pokazujemy jak radzić sobie z wyzwaniem być skutecznym, efektywnym liderem zespołu.

Poznasz skuteczne i możliwe do wdrożenia następnego dnia po szkoleniu zasady delegowania, kontroli i udzielania informacji zwrotnej, dzięki czemu zespół, którym kierujesz, będziesz efektywnej pracował. Dostaniesz praktyczne i gotowe przykłady do wykorzystania w swoim codziennym zadaniu, jakim jest kierowanie zespołem.

Każdego roku szkolimy setki szefów, kierowników i właścicieli firm, pokazując, jak kierować zespołem, by zespół działa skutecznie i samodzielnie. 

W czasie szkolenia pokazujemy jak zarządzać zespołem, kierować i delegować zadania, kontrolować pracowników rozwiązywać sytuacje konfliktowe.

Dlaczego warto wziąć udział?

W czasie szkolenia dla kadry kierowniczej nabędziesz takie kompetencje i umiejętności jak:

  • orientacja na wydajność i efektywność zespołu 
  • produktywność
  • wywieranie wpływu na otoczenie (kompetencje)
  • umiejętność komunikacji werbalnej
  • wykorzystanie uprawnień i delegowanie  z uwzględnieniem potrzeb innych
  • rozwijanie umiejętności podwładnych
  • współpraca w zespole
  • motywowanie pracowników 
  • delegowanie zadań 
  • budowanie zaangażowania 
  • prowadzenie trudnych rozmów i udzielanie informacji zwrotnej 

 

Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie kierować pracownikami. Pokazujemy, jak umiejętnie posługiwać się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do pracowników i budować z nimi relację, aby stworzyć  zmotywowany i zaangażowany zespół.

Korzyści:   

  • pokazujemy krok po kroku, jak delegować zadania, motywować pracowników 
  • Twój zespół będzie pracować wydajniej i wzrośnie jego jakość pracy dzięki poznanym technikom
  • dowiesz się, jak budować relację z pracownikami, by pracowali z zaangażowaniem
  • poznasz techniki radzenia sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami
  • dowiesz się, jak skutecznie delegować, kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy wykonywali je z ochotą
  • poznasz skuteczne narzędzia kierowania zespołem
  • poznasz metody skutecznego motywowania pracowników
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Program szkolenia

Obszary działań lidera

  • 2 zasady w skutecznym przywództwie.
  • Style przywództwa.
  • Autosabotaż lidera.
  • Czynniki wpływające na efektywność.
  • Autorytet - jak go zbudować?

Funkcje kierowania

  • Czy planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola to już naprawdę wszystko, co warunkuje osiąganie rezultatów?
  • Uświadomienie Uczestnikom dodatkowych aspektów związanych ze skutecznym przewodzeniem zespołom pracowniczym.
  • Jak planować i organizować pracę w zespole (cele i zadania zespołu)?

Planowanie pracy zespołu

  • Podział czasu managera.
  • Jak nie stać się zakładnikiem zespołu?
  • Utrzymanie ciągłości pracy zespołu.

Dlaczego ludzie mówiący tym samym językiem często nie potrafią się porozumieć?

  • Zasada budowania informacji zwrotnej.
  • Skuteczny model informacji zwrotnej.
  • Zawarcie kontaktu z podwładnymi.
  • Jak efektywnie przekazywać polecenia?

Motywacja - a cóż to takiego?

  • Przegląd teorii motywacji.
  • Kiedy ludzie zaczynają pracować tylko dla pieniędzy?
  • Najskuteczniejsze narzędzia motywacji.
  • Pochwała vs. (motywująca) nagana.
  • Brak realizacji zadań.
  • Wyciąganie konsekwencji.
  • Przyczyny braku realizacji zadań.

Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole?

  • Ludzie unikają odpowiedzialności - gdzie tkwi przyczyna?

Skuteczne delegowanie

  • Nawyki pomagające i ograniczające.
  • Dlaczego nie deleguję?
  • Określanie celów.
  • Wzmacnianie delegacji.

Kontrola - motywuje czy zniechęca?

  • Warunki konieczne do tego, aby kontrola była motywująca.
  • Narzędzia kontroli.
  • Przekazywanie konkretnych oczekiwań.

Udzielanie porad pracownikowi

  • Komunikowanie obaw i oczekiwań.
  • Proces komunikacji z podwładnymi.
  • Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji.
  • Sztuka zadawania właściwych pytań.

Trudne rozmowy z pracownikami

  • Udzielanie nagany.
  • Rozmowa upominająca i oceniająca.
  • Rozmowa monitorująca i podsumowująca.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Trner VIDI 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

zoom.us

Rejestracja

EVENTIS
za osobę
1 890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 5.03% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 9.55% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 14.57% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 19.6% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
Szkolenie online
za osobę
1 890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • konsultacje indywidualne
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 5.03% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 9.55% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 14.57% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 19.6% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój
ul. P. Skargi 6B
woj. śląskie
💪💪Rozwijaj swój biznes rozwijając siebie! 💪💪 Pomagam budować sprzedaż według strategii SKS - Strategia, Kompetencje, Systematyczność. Badania firmy VIDI wskazują na silną, bezpośrednią korelację między zdolnościa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 

  1. Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
  2. Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
  3. Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
  4. Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
  6. Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
  7. Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
  8. Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.

Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Prosimy o kontakt.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
  • Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
  • Kod pocztowy: 44-337
  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Numer NIP: 6511024789

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój ul. P. Skargi 6B
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!