O szkoleniu
Jako szef zespołu każdego dnia stajesz przed wyzwaniem, jakim jest kierowanie grupą ludzi i Twoim zadaniem jest, by realizowali zadania.
Wiemy, z jakimi wyzwaniami mierzy się każdego dnia szef zespołu: wiele zadań do wykonania, kontrola i delegowanie, motywowanie tak, aby pracownicy czuli Twoje wsparcie i jednocześnie czuje oko. Trudne rozmowy, rozwiązywanie konfliktów to tylko wierzchołek z góry Twoich wyzwań.
Pokazujemy kadrze kierowniczej jak kierować zespołem, budować zaangażowane i odpowiedzialne za swoje wyniki zespoły. Pokazujemy jak radzić sobie z wyzwaniem być skutecznym, efektywnym liderem zespołu.
Poznasz skuteczne i możliwe do wdrożenia następnego dnia po szkoleniu zasady delegowania, kontroli i udzielania informacji zwrotnej, dzięki czemu zespół, którym kierujesz, będziesz efektywnej pracował. Dostaniesz praktyczne i gotowe przykłady do wykorzystania w swoim codziennym zadaniu, jakim jest kierowanie zespołem.
Każdego roku szkolimy setki szefów, kierowników i właścicieli firm, pokazując, jak kierować zespołem, by zespół działa skutecznie i samodzielnie.
W czasie szkolenia pokazujemy jak zarządzać zespołem, kierować i delegować zadania, kontrolować pracowników rozwiązywać sytuacje konfliktowe.
W czasie szkolenia dla kadry kierowniczej nabędziesz takie kompetencje i umiejętności jak:
- orientacja na wydajność i efektywność zespołu
- produktywność
- wywieranie wpływu na otoczenie (kompetencje)
- umiejętność komunikacji werbalnej
- wykorzystanie uprawnień i delegowanie z uwzględnieniem potrzeb innych
- rozwijanie umiejętności podwładnych
- współpraca w zespole
- motywowanie pracowników
- delegowanie zadań
- budowanie zaangażowania
- prowadzenie trudnych rozmów i udzielanie informacji zwrotnej
Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie kierować pracownikami. Pokazujemy, jak umiejętnie posługiwać się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do pracowników i budować z nimi relację, aby stworzyć zmotywowany i zaangażowany zespół.
Korzyści:
- pokazujemy krok po kroku, jak delegować zadania, motywować pracowników
- Twój zespół będzie pracować wydajniej i wzrośnie jego jakość pracy dzięki poznanym technikom
- dowiesz się, jak budować relację z pracownikami, by pracowali z zaangażowaniem
- poznasz techniki radzenia sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami
- dowiesz się, jak skutecznie delegować, kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy wykonywali je z ochotą
- poznasz skuteczne narzędzia kierowania zespołem
- poznasz metody skutecznego motywowania pracowników
Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.
Program szkolenia
Obszary działań lidera
- 2 zasady w skutecznym przywództwie.
- Style przywództwa.
- Autosabotaż lidera.
- Czynniki wpływające na efektywność.
- Autorytet - jak go zbudować?
Funkcje kierowania
- Czy planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola to już naprawdę wszystko, co warunkuje osiąganie rezultatów?
- Uświadomienie Uczestnikom dodatkowych aspektów związanych ze skutecznym przewodzeniem zespołom pracowniczym.
- Jak planować i organizować pracę w zespole (cele i zadania zespołu)?
Planowanie pracy zespołu
- Podział czasu managera.
- Jak nie stać się zakładnikiem zespołu?
- Utrzymanie ciągłości pracy zespołu.
Dlaczego ludzie mówiący tym samym językiem często nie potrafią się porozumieć?
- Zasada budowania informacji zwrotnej.
- Skuteczny model informacji zwrotnej.
- Zawarcie kontaktu z podwładnymi.
- Jak efektywnie przekazywać polecenia?
Motywacja - a cóż to takiego?
- Przegląd teorii motywacji.
- Kiedy ludzie zaczynają pracować tylko dla pieniędzy?
- Najskuteczniejsze narzędzia motywacji.
- Pochwała vs. (motywująca) nagana.
- Brak realizacji zadań.
- Wyciąganie konsekwencji.
- Przyczyny braku realizacji zadań.
Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole?
- Ludzie unikają odpowiedzialności - gdzie tkwi przyczyna?
Skuteczne delegowanie
- Nawyki pomagające i ograniczające.
- Dlaczego nie deleguję?
- Określanie celów.
- Wzmacnianie delegacji.
Kontrola - motywuje czy zniechęca?
- Warunki konieczne do tego, aby kontrola była motywująca.
- Narzędzia kontroli.
- Przekazywanie konkretnych oczekiwań.
Udzielanie porad pracownikowi
- Komunikowanie obaw i oczekiwań.
- Proces komunikacji z podwładnymi.
- Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji.
- Sztuka zadawania właściwych pytań.
Trudne rozmowy z pracownikami
- Udzielanie nagany.
- Rozmowa upominająca i oceniająca.
- Rozmowa monitorująca i podsumowująca.
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
- Rozwiń
- 5.03% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 9.55% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 14.57% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 19.6% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- konsultacje indywidualne
- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
- Rozwiń
- 5.03% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 9.55% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 14.57% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 19.6% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789
Masz pytania? Napisz do nas
