O szkoleniu
Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest odpowiedzią na Twoje dzisiejsze potrzeby jako współczesnego managera zespołu pracowniczego - lidera w szybko zmieniającej się biznesowej rzeczywistości. Warsztatowa formuła szkolenia "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" gwarantuje CI indywidualne podejście do Twoich oczekiwań oraz komplet wiedzy, pozwalający osiągnąć CI rozwój osobisty w obszarze kompetencji potrzebnych do skutecznego i efektywnego kierowania zespołem pracowniczym.
Lider XXI wieku - manager kierujący zespołem pracowniczym powinien być stworzony z cech, które pozwolą mu nie tylko operować umiejętnościami twardymi, ale i miękkimi. Obok umiejętności nadzorowania zespołu, odpowiedniego dobrania priorytetów czy osiągania wyznaczonych celów musi być tym, do którego pracownicy będą mieli zaufanie.
To "człowiek ludzi" obdarzony ciekawością i wyobraźnią, który potrafi spojrzeć na potrzeby socjalne zatrudnionych, wczuć się w ich sytuację i zadbać o ich satysfakcję z pracy. To lider, który inspiruje zespół, zauważa talenty i umożliwia ich rozwój.
Celem szkolenia "Kierowanie Zespołem Pracowniczymi" jest podniesienie Twoich umiejętności managerskich niezbędnych do skutecznego kierowania zespołem podwładnych.
Biorąc udział w szkoleniu z kierowania pracownikami:
- Zdobędziesz informacje i rozwiniesz swoje kompetencje komunikacji z podwładnymi oraz nauczysz się kierować zespołem pracowników poprzez właściwą komunikację.
- Dowiesz się i nauczysz się, jak panować nad informacją, jak budować wiarygodność osobistą managera zespołu oraz wzmacniać swój autorytet wśród podwładnych.
- Poznasz i opanujesz praktyczny wymiar motywowania i angażowania członków zespołu pracowniczego do zdobywania celów.
- Dowiesz się co zrobić, by znaleźć odpowiedź na potrzeby pracowników w czasach kryzysu.
- Nauczysz się kreować ambitne cele dla swojego zespołu pracowniczego.
- Dowiesz się jakie są sposoby na podejmowanie dobrych decyzji przez managera zespołu pracowniczego.
- Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci inspirować twoich pracowników oraz (jeżeli zajdzie taka konieczność) zarządzać kryzysem w zespole pracowników, za których odpowiadasz.
Chcemy, aby szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" stało się dla ciebie inspiracją, aby zostać, dla swoich ludzi, liderem, za którym chcą oni podążać.
Jesteś managerem? Kierujesz zespołem pracowniczym? Szkolenie "Kierowanie Zespołem Pracowniczym" jest dla ciebie.
Nasze szkolenie z kierowania pracownikami jest przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą doskonalić i podnosić swoje umiejętności z zakresu kompetencji managerskich. Ze szkolenia skorzystają zarówno osoby stawiające pierwsze kroki w kierowaniu zespołem, jak również bardziej doświadczeni managerowie.
Szkolenie koncentruje się na uniwersalnych i efektywnych kompetencjach i narzędziach kierowania zespołami, które z powodzeniem wykorzystasz w zarządzaniu pracownikami niezależnie od branży, którą reprezentujesz.
Program szkolenia
1. JAKIM JESTEM LIDEREM DZISIAJ?
- Kim jesteś i co Cię wyróżnia?
- Jakie mocne strony i pasje wnosisz do swojego przywództwa?
- Dlaczego chcesz być liderem?
- Co Cię nakręca aby dążyć do swoich celów?
2. JAKA JEST DROGA OD MANAGERA DO LIDERA?
- Trzy poziomy zarządzania (Ja, zespół, organizacja)
- Na czym polega różnica między managerem a liderem?
- Cztery role lidera. Kiedy jaka rola?
- Kluczowe kompetencje lidera
3. JAK ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM POPRZEZ KOMUNIKACJĘ?
- Rozmowa startem do budowania relacji
- Model komunikacji wg. von Thuna
- Aktywne słuchanie - na czym polega i jakie techniki stosować?
- Dlaczego warto doskonalić warsztat komunikacji?
- Co utrudnia komunikację - jakie są najczęstsze przyczyny?
- Expose lidera - czym jest expose? Jak i kiedy wygłosić? O czym pamiętać?
4. JAK UDZIELAĆ INFORMACJI ZWROTNEJ?
- Informacja w świecie VUCA - jak działać w zmiennym, nieprzewidywalnym świecie?
- Góra lodowa - co wiemy o drugiej osobie? A czego się domyślamy?
- Docenianie - jak i kiedy doceniać pracowników?
- Model DEEP - jak skutecznie przekazywać informację zwrotną
- Zasady udzielania i przyjmowania feedbacku
- Bariery w udzielaniu informacji zwrotnej
- Dekalog informacji zwrotnej
5. JAK STYLE UCZENIA POMAGAJĄ KIEROWAĆ ZESPOŁEM?
- Cykl uczenia się przez doświadczanie wg. modelu Kolba
- 4 style uczenia się - jak wykorzystać swój styl uczenia się w zarządzaniu zespołem
6. DELEGOWANIE ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI - CO ROBIĆ, A CZEGO NIE?
- 13 praktycznych wskazówek jak delegować zadania
- Czym się różni delegowanie zadań od wydawania poleceń?
7. JAK BUDOWAĆ RELACJE I ZAUFANIE W ZESPOLE?
- Zarządzanie i przywództwo - jakie są różnice?
- Cztery elementy zaufania niezbędne w budowaniu relacji
- Model Johari Window - jak wykorzystać w budowaniu długotrwałych relacji
8. JAKIE ETAPY ROZWOJU PRZECHODZI ZESPÓŁ?
- Cztery fazy rozwoju grupy - typowe zachowania i komunikacja dla każdej z faz
- Rola i zadania lidera w każdej z czterech faz rozwoju
- Jak wykorzystać to we własnym zespole?
9. MOTYWOWAĆ, ANGAŻOWAĆ CZY INSPIROWAĆ - JAKA JEST RÓŻNICA?
- Teoria Hertzberga - motywatory (czynniki wewnętrzne) i czynniki higieny (czynniki zewnętrzne)
- Jak stawiać inspirujące cele?
- Motywacja 3.0 - jej kluczowe czynniki
10. JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY, ZARZĄDZAĆ KRYZYSEM?
- Metoda 5 x dlaczego
- 6 kroków skutecznego rozwiązywania problemów
- Co jest niezbędne w zarządzaniu kryzysowym?
11. PRZYWÓDZTWO W NOWEJ ERZE - JAKICH WYMAGA UMIEJĘTNOŚCI?
- Jakie wyzwania stoją przed liderami XXI wieku?
- Jakie są największe luki współczesnego przywództwa?
- 6 najważniejszych umiejętności współczesnego lidera
12. REFLEKSJA I NAUKA
- Model "Reflection well" - kluczowy w procesie uczenia się
Czas trwania
2 dni (16h)
Prelegenci
Katarzyna Pawłowska
Trener praktyk. Manager z ponad 28 letnim doświadczeniem zawodowym. Ekspert w zakresie obsługi klientów, zarządzania zespołami pracowniczymi, rozwoju kompetencji managerskich.
Karierę zawodową rozpoczynała w 1994 roku w McDonald’s Polska jako Konsultant Operacyjny odpowiadała m.in. za realizację celów sprzedażowych i szkoleniowych, przygotowanie i otwarcie nowych restauracji (rekrutacja managerów i pracowników, współpraca z partnerami biznesowymi).
Od 1999 roku związana z IKEA Retail początkowo jako Food Manager zarządzający częścią gastronomiczną sklepu (restauracją, bistro, sklepikiem szwedzkim) w Poznaniu. Następnie jako Customer Relations Manager (Poznań) zarządzała zespołami (120 osób) Działu Obsługi Klienta, Serwisu, Działu Kas, Działu Marketingu. Odpowiadała za koordynację procesów zapewniających wysoką jakość obsługi klientów, w tym customer journey. Jako członek zespołu zarządzającego tworzyła lokalny biznes plan, budżety i cele. Z sukcesem wprowadzała zmiany mające na celu podniesienie jakości obsługi klientów i dbania o ich satysfakcję.
W latach 2015-2020 Country Customer Service Manager (cała Polska). Na tym stanowisku odpowiadała strategicznie i operacyjnie za wszystkie Działy Obsługi Klienta IKEA Retail w Polsce. Do swoich sukcesów może zaliczyć standaryzację procesów obsługi klienta w sklepach i Contact Center. Z powodzeniem stworzyła i wdrożyła krajową politykę obsługi reklamacji i zwrotów produktów dla kanału offline i e-commerce.
W trakcie swojej pracy w IKEA, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenia, opracowała i realizowała szkolenia dla kadry managerskiej, "high potencial" specjalistów z zakresu kompetencji miękkich, managerskich, przywódczych (IKEA Leadership Fundamentals).
Obecnie Erickson Certified Professional Coach z akredytacją ACC International Coach Federation. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 740 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub kontakt.
- Nazwa firmy: B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Echa Leśne 27C
- Kod pocztowy: 03-257
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5272412682