Szkolenie
KIEROWNICTWO SPRZEDAŻY - roczny kurs e-learningowy
kurs e-learningowy, 3 stycznia 2011 - 3 stycznia 2012
kurs e-learningowy, 3.2011-3.1.2012
O szkoleniu
Celem tego rocznego kursu (250 godzin) jest wykształcenie przyszłych nowoczesnych handlowców umiejących korzystać z innowacyjnych narzędzi i technik sprzedaży.
Zarządzanie kontaktami handlowymi nabiera coraz większego znaczenia dla firm, a co za tym idzie, jak każda dziedzina silnie rozwijająca się, jest poddana zmianom i wprowadzaniu innowacji. Współczesny handlowiec to doradca do spraw kontaktów handlowych – źródło przewagi konkurencyjnej dla klientów.
Jego umiejętności są raczej związane z pracą analityka procesów i managera projektów niż z historycznym wizerunkiem akwizytora. Jego celem jest ofiarowanie klientom rozwiązań, których nigdy by sobie nie wyobrazili, prowadzenie ich jak przewodnik poprzez coraz bardziej zróżnicowane i konkurencyjne otoczenie, w którym z dnia na dzień rośnie złożoność podjemowanych decyzji.
Kurs Kierownictwo Sprzedaży zawiera w sobie tę rzeczywistość wprowadzając w świat nowinek z sektora, co z pewnością przyniesie uczestnikowi dużą korzyść zwracając z nadwyżką poświęcony czas i wysiłek.
Zarządzanie kontaktami handlowymi nabiera coraz większego znaczenia dla firm, a co za tym idzie, jak każda dziedzina silnie rozwijająca się, jest poddana zmianom i wprowadzaniu innowacji. Współczesny handlowiec to doradca do spraw kontaktów handlowych – źródło przewagi konkurencyjnej dla klientów.
Jego umiejętności są raczej związane z pracą analityka procesów i managera projektów niż z historycznym wizerunkiem akwizytora. Jego celem jest ofiarowanie klientom rozwiązań, których nigdy by sobie nie wyobrazili, prowadzenie ich jak przewodnik poprzez coraz bardziej zróżnicowane i konkurencyjne otoczenie, w którym z dnia na dzień rośnie złożoność podjemowanych decyzji.
Kurs Kierownictwo Sprzedaży zawiera w sobie tę rzeczywistość wprowadzając w świat nowinek z sektora, co z pewnością przyniesie uczestnikowi dużą korzyść zwracając z nadwyżką poświęcony czas i wysiłek.
Kto powinien wziąć udział?
managerów, dyrektorów sprzedaży, handlowców
Program szkolenia
Wprowadzenie do przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwo
Cele przedsiębiorstwa
Departamenty i zadania
Metody planowania sprzedaży
Plan sprzedaży
Przewidywanie sprzedaży
Cele i planowanie kanałów oraz obszarów sprzedaży
Kanały sprzedaży
Podstawowe umiejętności kierownicze
Podstawowe umiejętności kierownicze
Tworzenie efektywnych zespołów
Techniki negocjacyjne
Narzędzia, Techniki i Umiejętności Sprzedażowe
Technika wywiadu gospodarczego/ Technika zapytania ofertowego
Kontrolowanie motywacji zakupowych.
Prezentacja i komunikacja
Programowanie neurolingwistyczne (NLP)
Rozmowa sprzedażowa
Efektywne zamknięcie sprzedaży
Sprzedaż powiązana
Podręcznik Sprzedaży/ Warsztat-Przygotowanie Podręcznika Sprzedaży
Marketing w Dziale Sprzedaży (Nowy Marketing)
Marketing bezpośredni
Marketing świąteczny
Zarządzanie klientami i CRM
Zarządzanie Kluczowymi Klientami/ Administracja i Zarządzanie Bazą Danych Klientów
Zarządzanie oprogramowaniem sprzedażowym
Zorientowanie na klienta: monitoring i obsługa posprzedażna
Zorientowanie na klienta
Jakość w obsłudze posprzedażnej
Obsługa skarg i reklamacji
Przedsiębiorstwo
Cele przedsiębiorstwa
Departamenty i zadania
Metody planowania sprzedaży
Plan sprzedaży
Przewidywanie sprzedaży
Cele i planowanie kanałów oraz obszarów sprzedaży
Kanały sprzedaży
Podstawowe umiejętności kierownicze
Podstawowe umiejętności kierownicze
Tworzenie efektywnych zespołów
Techniki negocjacyjne
Narzędzia, Techniki i Umiejętności Sprzedażowe
Technika wywiadu gospodarczego/ Technika zapytania ofertowego
Kontrolowanie motywacji zakupowych.
Prezentacja i komunikacja
Programowanie neurolingwistyczne (NLP)
Rozmowa sprzedażowa
Efektywne zamknięcie sprzedaży
Sprzedaż powiązana
Podręcznik Sprzedaży/ Warsztat-Przygotowanie Podręcznika Sprzedaży
Marketing w Dziale Sprzedaży (Nowy Marketing)
Marketing bezpośredni
Marketing świąteczny
Zarządzanie klientami i CRM
Zarządzanie Kluczowymi Klientami/ Administracja i Zarządzanie Bazą Danych Klientów
Zarządzanie oprogramowaniem sprzedażowym
Zorientowanie na klienta: monitoring i obsługa posprzedażna
Zorientowanie na klienta
Jakość w obsłudze posprzedażnej
Obsługa skarg i reklamacji
Czas trwania
250 godzin
Prelegenci


trenerzy Ingafor Poland
Weź udział
Organizator
Ingafor Poland sp. z o.o.
00-613 Warszawa
Chałubińskiego 8
woj. mazowieckie
TO TY GRASZ GŁÓWNĄ ROLĘ. RAZEM OBUDZIMY MOŻLIWOŚCI, ROZWINIEMY UMIEJĘTNOŚCI I WYZWOLIMY TALENT
szkolenia stacjonarne, w trybie e-learning i b-learning
doradztwo-tworzenie polityki szkoleniowej, dofinansowanie szkoleń, rozwój firmy
NOWOŚĆ! dwu...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Kurs dostępny jest w dwóch wersjach:
- polskojęzyczna (zarówno treści, ćwiczenia,testy jak i kontakt z ekspertami odbywają się tylkopo polsku)
- dwujęzyczna (treści, ćwiczenia, testy po hiszpańsku, studia przypadku po polsku, interaktywny słownik hiszpańsko-polski, kontakt z ekspertami po hiszpańsku, możliwość konsultacji językowych)
- polskojęzyczna (zarówno treści, ćwiczenia,testy jak i kontakt z ekspertami odbywają się tylkopo polsku)
- dwujęzyczna (treści, ćwiczenia, testy po hiszpańsku, studia przypadku po polsku, interaktywny słownik hiszpańsko-polski, kontakt z ekspertami po hiszpańsku, możliwość konsultacji językowych)
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Ingafor Poland sp. z o.o.
00-613 Warszawa
Chałubińskiego 8