Szkolenie

KIEROWNICTWO SPRZEDAŻY - roczny kurs e-learningowy

O szkoleniu

Celem tego rocznego kursu (250 godzin) jest wykształcenie przyszłych nowoczesnych handlowców umiejących korzystać z innowacyjnych narzędzi i technik sprzedaży.
Zarządzanie kontaktami handlowymi nabiera coraz większego znaczenia dla firm, a co za tym idzie, jak każda dziedzina silnie rozwijająca się, jest poddana zmianom i wprowadzaniu innowacji. Współczesny handlowiec to doradca do spraw kontaktów handlowych – źródło przewagi konkurencyjnej dla klientów.
Jego umiejętności są raczej związane z pracą analityka procesów i managera projektów niż z historycznym wizerunkiem akwizytora. Jego celem jest ofiarowanie klientom rozwiązań, których nigdy by sobie nie wyobrazili, prowadzenie ich jak przewodnik poprzez coraz bardziej zróżnicowane i konkurencyjne otoczenie, w którym z dnia na dzień rośnie złożoność podjemowanych decyzji.
Kurs Kierownictwo Sprzedaży zawiera w sobie tę rzeczywistość wprowadzając w świat nowinek z sektora, co z pewnością przyniesie uczestnikowi dużą korzyść zwracając z nadwyżką poświęcony czas i wysiłek.
Kto powinien wziąć udział?
managerów, dyrektorów sprzedaży, handlowców

Program szkolenia

Wprowadzenie do przedsiębiorstwa
Przedsiębiorstwo
Cele przedsiębiorstwa
Departamenty i zadania

Metody planowania sprzedaży
Plan sprzedaży
Przewidywanie sprzedaży
Cele i planowanie kanałów oraz obszarów sprzedaży
Kanały sprzedaży

Podstawowe umiejętności kierownicze
Podstawowe umiejętności kierownicze
Tworzenie efektywnych zespołów
Techniki negocjacyjne

Narzędzia, Techniki i Umiejętności Sprzedażowe
Technika wywiadu gospodarczego/ Technika zapytania ofertowego
Kontrolowanie motywacji zakupowych.
Prezentacja i komunikacja
Programowanie neurolingwistyczne (NLP)
Rozmowa sprzedażowa
Efektywne zamknięcie sprzedaży
Sprzedaż powiązana
Podręcznik Sprzedaży/ Warsztat-Przygotowanie Podręcznika Sprzedaży

Marketing w Dziale Sprzedaży (Nowy Marketing)
Marketing bezpośredni
Marketing świąteczny

Zarządzanie klientami i CRM
Zarządzanie Kluczowymi Klientami/ Administracja i Zarządzanie Bazą Danych Klientów
Zarządzanie oprogramowaniem sprzedażowym

Zorientowanie na klienta: monitoring i obsługa posprzedażna
Zorientowanie na klienta
Jakość w obsłudze posprzedażnej
Obsługa skarg i reklamacji

Czas trwania

250 godzin

Prelegenci

Cytat
trenerzy Ingafor Poland

Gdzie i kiedy

kurs e-learningowy 3 stycznia 2011 - 3 stycznia 2012
kurs e-learningowy

kurs e-learningowy

kurs e-learningowy

woj. mazowieckie

Weź udział

Organizator

Ingafor Poland sp. z o.o.
00-613 Warszawa
Chałubińskiego 8
woj. mazowieckie
TO TY GRASZ GŁÓWNĄ ROLĘ. RAZEM OBUDZIMY MOŻLIWOŚCI, ROZWINIEMY UMIEJĘTNOŚCI I WYZWOLIMY TALENT szkolenia stacjonarne, w trybie e-learning i b-learning doradztwo-tworzenie polityki szkoleniowej, dofinansowanie szkoleń, rozwój firmy NOWOŚĆ! dwu...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kurs dostępny jest w dwóch wersjach:
- polskojęzyczna (zarówno treści, ćwiczenia,testy jak i kontakt z ekspertami odbywają się tylkopo polsku)
- dwujęzyczna (treści, ćwiczenia, testy po hiszpańsku, studia przypadku po polsku, interaktywny słownik hiszpańsko-polski, kontakt z ekspertami po hiszpańsku, możliwość konsultacji językowych)

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Ingafor Poland sp. z o.o.
00-613 Warszawa Chałubińskiego 8
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!