Szkolenie
Klauzule w umowach handlowych - formułowanie, interpretacja, wykorzystanie z uwzględnieniem ważnych zmian prawa od 2015 r.
O szkoleniu
Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę:
Przedsiębiorstwa, działające zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, spotykają się obecnie z zagrożeniami, których jeszcze niedawno nie uwzględniały w swoich strategiach. Celem nie stało się już agresywne zdobywanie rynku, ale zrównoważony rozwój, zapewniający względną stabilność. Jednym z przejawów tej stabilności jest właściwe zabezpieczenie swoich interesów w umowach handlowych, z poszanowaniem interesów klienta i uwzględnieniem zmieniających się warunków, zarówno prawnych, jak i rynkowych. Na handlowca spadł więc obowiązek poruszania się w bardzo skomplikowanym, ulegającym ciągłym zmianom systemie. Brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania i realizacji takich umów, w tym generowanie niepotrzebnych ryzyk i kosztów. Nie można tu polegać na doświadczeniu, bo zmieniają się nie tylko uwarunkowania prawne (nowe Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady, zmiany Prawa cywilnego, w tym nowa rękojmia od 2015 r., itp.), procedury (nowe dokumenty, sposoby i terminy płatności, zmiany w Konwencjach przewozowych, itp.), ale także zwyczaje i uzanse w tym zakresie (Incoterms, UCP, URDG, itp.). Naszym celem jest zapewnienie handlowcom niezbędnej, podstawowej wiedzy w tzw. „pigułce”, odnośnie formułowania i negocjowania klauzul w ważnych dla przedsiębiorstwa umowach z partnerem krajowym i zagranicznym. Działanie „rutynowe” może doprowadzić niejednokrotnie do pominięcia niezbędnych zabezpieczeń w umowach, popadnięcia w konflikt prawny i powstania niepotrzebnych kosztów. Bezpieczeństwo bieżące i ograniczenie kosztownej odpowiedzialności w przyszłości są argumentami, za traktowaniem naszego szkolenia jako niezbędnej inwestycji.
Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:
- przekazanie aktualnej wiedzy handlowej na temat klauzul w umowach z partnerami krajowymi i zagranicznymi,
- zapoznanie z zasadami ograniczania ryzyka podczas zawierania umów handlowych,
- praktyczne wskazówki, jak negocjować klauzule umowy, posługując się argumentami, które pojawiły się w nowych uregulowaniach,
- uzupełnienie i uporządkowanie podstawowej wiedzy o uwarunkowaniach i konsekwencjach zapisów w umowie, a także niebezpieczeństwach określonych sformułowań.
Przedsiębiorstwa, działające zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, spotykają się obecnie z zagrożeniami, których jeszcze niedawno nie uwzględniały w swoich strategiach. Celem nie stało się już agresywne zdobywanie rynku, ale zrównoważony rozwój, zapewniający względną stabilność. Jednym z przejawów tej stabilności jest właściwe zabezpieczenie swoich interesów w umowach handlowych, z poszanowaniem interesów klienta i uwzględnieniem zmieniających się warunków, zarówno prawnych, jak i rynkowych. Na handlowca spadł więc obowiązek poruszania się w bardzo skomplikowanym, ulegającym ciągłym zmianom systemie. Brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania i realizacji takich umów, w tym generowanie niepotrzebnych ryzyk i kosztów. Nie można tu polegać na doświadczeniu, bo zmieniają się nie tylko uwarunkowania prawne (nowe Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady, zmiany Prawa cywilnego, w tym nowa rękojmia od 2015 r., itp.), procedury (nowe dokumenty, sposoby i terminy płatności, zmiany w Konwencjach przewozowych, itp.), ale także zwyczaje i uzanse w tym zakresie (Incoterms, UCP, URDG, itp.). Naszym celem jest zapewnienie handlowcom niezbędnej, podstawowej wiedzy w tzw. „pigułce”, odnośnie formułowania i negocjowania klauzul w ważnych dla przedsiębiorstwa umowach z partnerem krajowym i zagranicznym. Działanie „rutynowe” może doprowadzić niejednokrotnie do pominięcia niezbędnych zabezpieczeń w umowach, popadnięcia w konflikt prawny i powstania niepotrzebnych kosztów. Bezpieczeństwo bieżące i ograniczenie kosztownej odpowiedzialności w przyszłości są argumentami, za traktowaniem naszego szkolenia jako niezbędnej inwestycji.
Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:
- przekazanie aktualnej wiedzy handlowej na temat klauzul w umowach z partnerami krajowymi i zagranicznymi,
- zapoznanie z zasadami ograniczania ryzyka podczas zawierania umów handlowych,
- praktyczne wskazówki, jak negocjować klauzule umowy, posługując się argumentami, które pojawiły się w nowych uregulowaniach,
- uzupełnienie i uporządkowanie podstawowej wiedzy o uwarunkowaniach i konsekwencjach zapisów w umowie, a także niebezpieczeństwach określonych sformułowań.
Kto powinien wziąć udział?
Kadry menedżerskiej i handlowców, pracowników działów: sprzedaży i zakupów, eksportu i importu, oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za negocjowanie, zawieranie i realizowanie umów z partnerami krajowymi i zagranicznymi.
Program szkolenia
1. NIEZBĘDNE I PRZYDATNE ELEMENTY UMÓW HANDLOWYCH I ZASADY ICH FORMUŁOWANIA.
2. DANE FORMALNE UMÓW W ŚWIETLE AKTUALNYCH PRZEPISÓW.
Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak
Znaczenie preambuły i pułapki w definicjach w umowie
3. KLAUZULE ZASADNICZE A ISTOTNE ELEMENTY UMÓW.
Określanie przedmiotu umowy (towar, usługa, ilość i jej zmiany).
Tworzenie wzorca jakości w umowie i miejsca jego weryfikacji.
Elementy ceny, zapewnienie jej stabilności czy możliwości renegocjacji.
Klauzule rewizji i waloryzacji ceny oraz warunki ich użycia.
Doprecyzowywanie bazy dostawy według różnych wykładni zwyczajów (w tym Incoterms® 2010).
Nowe koncepcje klauzul warunków płatności i różnego typu zabezpieczeń finansowych.
Wpływ zmian prawnych o terminach zapłaty na negocjowanie klauzul płatności.
Ustalanie terminu oraz harmonogramów dostaw.
Ubezpieczenie cargo według nowych warunków.
4. FORMUŁOWANIE OGÓLNYCH WARUNKÓW UMOWY.
Klauzule zawieszające wyłączające oraz interpretujące w umowie.
Uzgadnianie warunków kontroli i odbioru zabezpieczających interesy kupującego.
Klauzule gwarancyjne oraz postępowania reklamacyjnego.
Zapisy zmieniające odpowiedzialność za jakość z mocy prawa (nowa rękojmia, CISG, inne).
Formułowanie klauzul kar umownych, roszczeń uzupełniających, limitów odpowiedzialności.
Używanie terminów zwłoka i opóźnienie w wykonaniu umowy krajowej i zagranicznej.
Klauzule siły wyższej według interpretacji modelowych ICC.
Wybór prawa właściwego zgodne z Rozporządzeniem PE i Rady.
Wskazanie sądu państwowego lub arbitrażowego a problem uznawalności ich wyroków.
Włączanie do umowy prawa kraju trzeciego i ponadnarodowego (PECL, PICC).
Formułowanie klauzul praw autorskich, poufności, sankcji za ujawnienie tajemnicy przedsiębiorcy.
Klauzule wypowiedzenia umowy, a problem jej rozwiązania i odstąpienia od niej.
Włączanie do umów ogólnych warunków, udostępnianych jedynie na stronie www.
Zasada świadomego pomijania zapisów jako zabezpieczenie w umowie.
Formułowanie klauzul zabezpieczających w ofercie i zamówieniu.
Analiza przypadków (case study): analiza zapisów umów.
Komplet materiałów do wykorzystania w praktyce, w tym struktura kontraktu modelowego.
Indywidualne porady poprzez Internet (mail).
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 218 93 00/01.
Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
ABB Sp. z o.o., ALSTOM Power Sp. z o.o., ALTADIS POLSKA S.A., ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o., Backer OBR Sp. z o.o., Bahlsen Polska Sp. z o.o., Bank Ochrony Środowiska S.A., BARLINEK S.A., BE & K Europe Sp. z o.o., BELL P.P.H.U., Capgemini Polska Sp. z o.o., RADWAR S.A. , Dedra-Exim Sp. z o.o., Dora – Metal Sp. z o.o., Energoserwis S.A., Elektrociepłownie Warszawskie S.A., Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o., Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A., Famot Pleszew Sp. z o.o., Federal-Mogul Bimet S.A., Federal – Mogul Gorzyce S.A., Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A. Kronospan Polska, Grupa Lotos S.A., Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Huta Zawiercie S.A., Huta Pokój S.A., „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A., IMPEL S.A., INCO-VERITAS S.A., International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o., KAN Sp. z o.o. Kompania Piwowarska S.A., Kongskilde Polska Sp. z o.o., Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o., MAN Trucks Sp. z o.o., Maersk Polska Sp. z o.o., Marsh Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o., Neapco Europe Sp. z o.o., Opel Polska Sp. z o.o., OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni, ORLEN OIL Sp. z o.o., PCC Rokita S.A., Philips Lighting Poland S.A., PKN Orlen S.A., POCH S.A., Polcotton Sp. z o.o., PORTA KMI Poland Sp. z o.o., Przemysłowe Centrum Optyki S.A., Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o., PP „Porty Lotnicze”, PFLEIDERER GRAJEWO S.A., PFLEIDERER PROSPAN S.A., RADMOR S.A., Ryłko Sp. z o.o., Sanitec Koło Sp. z o.o., Siemens Sp. z o.o., STOMIL S.A., Tedrive Poland Sp. z o.o., TI Poland Sp. z o.o., TZMO S.A., Valvex S.A., VOLVO Polska Sp. z o.o., Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., Wood-Mizer Industries Sp. z o.o., Wrigley Poland Sp. z o.o., Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A., Wrocławskie Zakłady Zielarskie „Herbapol” S.A. Südzucker Polska S.A., ZAK S.A., ZENTIS POLSKA Sp. z o.o.
2. DANE FORMALNE UMÓW W ŚWIETLE AKTUALNYCH PRZEPISÓW.
Konieczne informacje dotyczące stron umowy i kary za ich brak
Znaczenie preambuły i pułapki w definicjach w umowie
3. KLAUZULE ZASADNICZE A ISTOTNE ELEMENTY UMÓW.
Określanie przedmiotu umowy (towar, usługa, ilość i jej zmiany).
Tworzenie wzorca jakości w umowie i miejsca jego weryfikacji.
Elementy ceny, zapewnienie jej stabilności czy możliwości renegocjacji.
Klauzule rewizji i waloryzacji ceny oraz warunki ich użycia.
Doprecyzowywanie bazy dostawy według różnych wykładni zwyczajów (w tym Incoterms® 2010).
Nowe koncepcje klauzul warunków płatności i różnego typu zabezpieczeń finansowych.
Wpływ zmian prawnych o terminach zapłaty na negocjowanie klauzul płatności.
Ustalanie terminu oraz harmonogramów dostaw.
Ubezpieczenie cargo według nowych warunków.
4. FORMUŁOWANIE OGÓLNYCH WARUNKÓW UMOWY.
Klauzule zawieszające wyłączające oraz interpretujące w umowie.
Uzgadnianie warunków kontroli i odbioru zabezpieczających interesy kupującego.
Klauzule gwarancyjne oraz postępowania reklamacyjnego.
Zapisy zmieniające odpowiedzialność za jakość z mocy prawa (nowa rękojmia, CISG, inne).
Formułowanie klauzul kar umownych, roszczeń uzupełniających, limitów odpowiedzialności.
Używanie terminów zwłoka i opóźnienie w wykonaniu umowy krajowej i zagranicznej.
Klauzule siły wyższej według interpretacji modelowych ICC.
Wybór prawa właściwego zgodne z Rozporządzeniem PE i Rady.
Wskazanie sądu państwowego lub arbitrażowego a problem uznawalności ich wyroków.
Włączanie do umowy prawa kraju trzeciego i ponadnarodowego (PECL, PICC).
Formułowanie klauzul praw autorskich, poufności, sankcji za ujawnienie tajemnicy przedsiębiorcy.
Klauzule wypowiedzenia umowy, a problem jej rozwiązania i odstąpienia od niej.
Włączanie do umów ogólnych warunków, udostępnianych jedynie na stronie www.
Zasada świadomego pomijania zapisów jako zabezpieczenie w umowie.
Formułowanie klauzul zabezpieczających w ofercie i zamówieniu.
Analiza przypadków (case study): analiza zapisów umów.
Komplet materiałów do wykorzystania w praktyce, w tym struktura kontraktu modelowego.
Indywidualne porady poprzez Internet (mail).
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 218 93 00/01.
Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
ABB Sp. z o.o., ALSTOM Power Sp. z o.o., ALTADIS POLSKA S.A., ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o., Backer OBR Sp. z o.o., Bahlsen Polska Sp. z o.o., Bank Ochrony Środowiska S.A., BARLINEK S.A., BE & K Europe Sp. z o.o., BELL P.P.H.U., Capgemini Polska Sp. z o.o., RADWAR S.A. , Dedra-Exim Sp. z o.o., Dora – Metal Sp. z o.o., Energoserwis S.A., Elektrociepłownie Warszawskie S.A., Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o., Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A., Famot Pleszew Sp. z o.o., Federal-Mogul Bimet S.A., Federal – Mogul Gorzyce S.A., Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A. Kronospan Polska, Grupa Lotos S.A., Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Huta Zawiercie S.A., Huta Pokój S.A., „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A., IMPEL S.A., INCO-VERITAS S.A., International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o., KAN Sp. z o.o. Kompania Piwowarska S.A., Kongskilde Polska Sp. z o.o., Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o., MAN Trucks Sp. z o.o., Maersk Polska Sp. z o.o., Marsh Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o., Neapco Europe Sp. z o.o., Opel Polska Sp. z o.o., OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni, ORLEN OIL Sp. z o.o., PCC Rokita S.A., Philips Lighting Poland S.A., PKN Orlen S.A., POCH S.A., Polcotton Sp. z o.o., PORTA KMI Poland Sp. z o.o., Przemysłowe Centrum Optyki S.A., Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o., PP „Porty Lotnicze”, PFLEIDERER GRAJEWO S.A., PFLEIDERER PROSPAN S.A., RADMOR S.A., Ryłko Sp. z o.o., Sanitec Koło Sp. z o.o., Siemens Sp. z o.o., STOMIL S.A., Tedrive Poland Sp. z o.o., TI Poland Sp. z o.o., TZMO S.A., Valvex S.A., VOLVO Polska Sp. z o.o., Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., Wood-Mizer Industries Sp. z o.o., Wrigley Poland Sp. z o.o., Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A., Wrocławskie Zakłady Zielarskie „Herbapol” S.A. Südzucker Polska S.A., ZAK S.A., ZENTIS POLSKA Sp. z o.o.
Czas trwania
10.30-16.30
Prelegenci


Dlaczego warto umiejętności te zdobyć u naszego trenera:
Jesteśmy prekursorem tych szkoleń na rynku, śledząc zmiany w tym zakresie od wielu lat, realizowaliśmy ten temat w różnych grupach odbiorców (sprzedający, kupujący, duże koncerny, małe i średnie przedsiębiorstwa), a więc mamy możliwość porównania problemów. Utrzymujemy kontakty z menedżerami i handlowcami, znając doskonale ich problemy. Nasz trener ma w tym zakresie 30-letnie doświadczenie praktyczne, zdobyte też za granicą, przy negocjowaniu dużych umów. Oferujemy możliwość kontaktu z trenerem, także po szkoleniu. Najlepszą rekomendacją dla naszych szkoleń są tysiące zadowolonych klientów.
PROWADZĄCY: Dr hab. Wojciech Budzyński. Jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania, negocjowania i rozliczania umów handlowych (w tym zakupowych) z partnerem krajowym i zagranicznym. Pracował jako prezes przedsiębiorstwa handlu zagranicznego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, ostatnio jako szef zespołu ekspertów Banku Światowego. Pracuje też w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Szkoleniami handlowymi zajmuje się od 30 lat. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji z partnerami zagranicznymi, analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań, dochodzenia roszczeń i reklamacji. Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców, autor wielu wydawnictw poświęconych tematyce handlowej, m.in.: „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń”, „Handel zagraniczny dla menedżerów”, „Zawieranie i realizowanie kontraktów z partnerem zagranicznym”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe” - Podręcznik na Studia Master of Business Administration, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms 1990. Combiterms 1990. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów”, „Eksport – import według Incoterms 1990”- (program komputerowy na dyskietce), „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego według Incoterms 1990”, „Zawieranie i realizacja kontraktów z partnerem zagranicznym”, współautor: „Incoterms 1990 w transakcjach handlu zagranicznego. Przewodnik.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms 1990.”
Jesteśmy prekursorem tych szkoleń na rynku, śledząc zmiany w tym zakresie od wielu lat, realizowaliśmy ten temat w różnych grupach odbiorców (sprzedający, kupujący, duże koncerny, małe i średnie przedsiębiorstwa), a więc mamy możliwość porównania problemów. Utrzymujemy kontakty z menedżerami i handlowcami, znając doskonale ich problemy. Nasz trener ma w tym zakresie 30-letnie doświadczenie praktyczne, zdobyte też za granicą, przy negocjowaniu dużych umów. Oferujemy możliwość kontaktu z trenerem, także po szkoleniu. Najlepszą rekomendacją dla naszych szkoleń są tysiące zadowolonych klientów.
PROWADZĄCY: Dr hab. Wojciech Budzyński. Jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania, negocjowania i rozliczania umów handlowych (w tym zakupowych) z partnerem krajowym i zagranicznym. Pracował jako prezes przedsiębiorstwa handlu zagranicznego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, ostatnio jako szef zespołu ekspertów Banku Światowego. Pracuje też w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Szkoleniami handlowymi zajmuje się od 30 lat. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji z partnerami zagranicznymi, analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań, dochodzenia roszczeń i reklamacji. Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców, autor wielu wydawnictw poświęconych tematyce handlowej, m.in.: „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń”, „Handel zagraniczny dla menedżerów”, „Zawieranie i realizowanie kontraktów z partnerem zagranicznym”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe” - Podręcznik na Studia Master of Business Administration, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms 1990. Combiterms 1990. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów”, „Eksport – import według Incoterms 1990”- (program komputerowy na dyskietce), „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego według Incoterms 1990”, „Zawieranie i realizacja kontraktów z partnerem zagranicznym”, współautor: „Incoterms 1990 w transakcjach handlu zagranicznego. Przewodnik.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms 1990.”
Weź udział
Cena 1
promocyjna dla osób zgłoszonych do dnia 6.05.2015
770
PLN
Cena zawiera:
- wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 2
po okresie promocji
870
PLN
Cena zawiera:
- wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 3
dla małych firm (zatrudnienie poniżej 50 osób)
590
PLN
Cena zawiera:
- wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 4
dla mikro firm (zatrudnienie poniżej 10 osób)
490
PLN
Cena zawiera:
- wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2
woj. mazowieckie
ATL „Achievement Through Learning” Sp. z o. o. jest polską firmą szkoleniowo-doradczą, która od 2000 roku prowadzi w całym kraju profesjonalne warsztaty, treningi i seminaria wspierające wysiłki przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej pozycj...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2