Szkolenie

Kluczowe rozmowy - narzędzie w pracy menadżera

O szkoleniu

Korzyści ze szkolenia:

- dowiesz się, jakie są skutki nie podjęcia rozmów,

- nabędziesz umiejętności podejmowania i prowadzenia trudnych rozmów,

- będziesz potrafił konfrontować się, nie niszcząc relacji,

- doświadczysz jak wykorzystać w pełni możliwości każdej rozmowy,

- nauczysz się, jak minimalizować ryzyko powstawania nieporozumień.
Kto powinien wziąć udział?
  • menedżerów wyższego szczebla
  • dyrektorów i właścicieli firm
  • kierowników zespołów
  • HR menedżerów

Program szkolenia

  1. Nasze kluczowe rozmowy.
  2. Szczere i odważne rozmowy - zyski i straty z prowadzenia rozmów.
  3. Dlaczego powstają nieporozumienia i brak zrozumienia? Leczymy przyczynę a nie skutek.
  4. Prowadzimy kluczową/trudną rozmowę:
    • style rozmów,
    • przygotowanie, planowanie i strategia,
    • szkice rozmowy (w oparciu o przykłady z życia firm Uczestników).
  5. Umiejętność widzenia perspektywy rozmówcy: „perspektywa helikoptera".
  6. Jak zwolnić i słuchać aktywnie?
  7. Jak reagować, gdy emocje zawiodą i zaczynamy reagować instynktownie?
  8. Co robić, a czego nie robić podczas rozmów? 
  9. Rozmowy o rozmowach, czyli co nam wychodzi, a czego brakuje w komunikacji?
  10. Case study:
    • jak zachować szacunek dwóch stron, mimo nasilonych emocji? 
    • konfrontacja przekonań,
    • jak zapobiegać błędom popełnianym w trakcie kluczowych rozmów?
    • pewność siebie w kontaktach zawodowych.
  11. Przykładowe strategie prowadzenia ważnych rozmów (+scenariusze rozmów)
    • komunikowanie trudnych decyzji,
    • rozmowa dyscyplinująca pracownika,
    • rozmowa zwalniająca, 
    • przygotowanie do awansu i rozmowa o podwyżce (negocjacje, pułapki),
    • negatywna informacja zwrotna, 
    • interwencje kryzysowe,
    • rozmowa delegująca raz jeszcze,
    • rozmowa zespołowa,
    • rozmowa coachingowa, mentoringowa (w oparciu o kompetencje),  
    • rozmowa motywująca, 
    • zmiana zachowania pracownika, 
    • inne (z praktyki Uczestników).
  12. Podsumowanie całości szkolenia:
    • technika „most w przyszłość" - jak mogę wykorzystać nowe umiejętności w swojej codziennej pracy? - sesja informacji zwrotnych.
    • przekazanie zadań wdrożeniowych.

Czas trwania

2 dni - 16 godzin szkoleniowych

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 25 listopada 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 5 - 6 listopada 2020
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1590 PLN
Cena zawiera:
  • 2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium
Weź udział

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!