Szkolenie

Kluczowe umiejętności współczesnej asystentki - sekretarki

O szkoleniu

Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących efektywność pracy sekretariatu.
Odpowiemy m.in. na pytania:
* na czym polega efektywne zarządzanie czasem pracy sekretariatu?
* jak poradzić sobie z dokumentacją biurową?
* jakie są zasady skutecznej komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej?
* techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej
* jak umiejętnie radzić sobie w „trudnych sytuacjach"?
* czym jest etykieta w sekretariacie i jak ją wykorzystywać w pracy zawodowej?
Kto powinien wziąć udział?

Warsztaty adresujemy do:
* asystentek i sekretarek, które dążą do poprawy efektywności swojej codziennej pracy z przełożonym, działem, klientem zewnętrznym i wewnętrznym w firmie.
Szkolenie zwrócone jest również w kierunku osób, które planują dopiero rozpocząć pracę na stanowisku asystentki, które chciałyby poznać zasady funkcjonowania zorganizowanego i profesjonalnego sekretariatu oraz przećwiczyć podstawowe techniki sprzyjające dobrej organizacji i komunikacji w firmie.

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

SEKRETARIAT "WIZYTÓWKĄ ORAZ SERCEM" FIRMY
* miejsce sekretariatu w strukturze organizacyjnej firmy
* rola sekretariatu w sprawnym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
* zakres odpowiedzialności i kompetencji osób zarządzających sekretariatem-biurem
* wpływ na wizerunek firmy

UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ
* obieg oraz efektywne zarządzanie informacją
* sekretariat jako „centrum informacyjne" firmy
* źródła pozyskiwania informacji
* zasady udzielania informacji
* zarządzanie dokumentacją firmową

UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
* różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji (nadawanie „na tych samych falach")
* sposoby zachęcania innych do kontaktu
* dopasowanie kanału komunikacyjnego do rozmówcy
* metody skutecznego informowania czyli słuchanie lub słyszenie
* komunikacja niewerbalna o warsztat
* komunikacja asertywna o trening asertywności

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
* kim jest Klient? (Klient wewnętrzny, zewnętrzny, inny?)
* typy osobowości Klientów
* dlaczego warto budować relacje z Klientami?

UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH
* zasady obowiązujące w rozmowie telefonicznej
* znaczenie przygotowania
* najczęstsze błędy

ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ PRZYCHODZĄCĄ
* prezentacja istniejących systemów organizacji korespondencji przychodzącej
* instrukcja kancelaryjna o jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie
* metody ewidencjonowania, znakowania i dekretacji korespondencji

UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA KORESPONDENCJI WYCHODZĄCEJ
* podział tworzonych pism ze względu na ich zawartość i charakter
* graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych
* merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzględnieniem specyfiki firmy, treści i przeznaczenia dokumentu
* zasady ewidencjonowania korespondencji wychodzącej
* opracowywanie raportów ze spotkań i służbowych notatek

ETYKIETA W SEKRETARIACIE (Biznesowy Savoir-Vivre)
* budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy
* rola pierwszego wrażenia
* sztuka przyjmowania gości ćwiczenie stół
* wizyta u Klienta, towarzyszenie szefowi, auto
* organizacja spotkań i imprez firmowych

UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH
* czym jest „trudna sytuacja"
* stres o próba definicji
* zarządzanie własnymi emocjami, ćwiczenia relaksacyjne
* gaszenie silnych, negatywnych emocji innych ludzi (Klientów, współpracowników, szefa)
* umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
* omówienie przykładowych trudnych sytuacji, w których znaleźli się Uczestnicy szkolenia, próba znalezienia rozwiązań

UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEGO PLANOWANIA I ORGANIZOWANIA PRACY
* zarządzanie czasem pracy w sekretariacie
* organizacja czasu pracy
* sporządzanie ramowego planu dnia pracy swojego oraz przełożonych
* ustalanie hierarchii ważności zadań, czyli identyfikowanie priorytetów
* rozpoznanie i eliminacja „pożeraczy" czasu

Czas trwania

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Prelegenci

Cytat

Szkolenie prowadzi trener i konsultant z zakresu tematyki z wieloletni m doświadczeniem zawodowym.

Gdzie i kiedy

Wrocław 22 - 23 marca 2018
Centrum szkoleniowe

Wrocław

sala szkoleniowa

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 12 - 13 października 2017
Centrum szkoleniowe EMPRIZ

00-015 Warszawa

Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 21 - 22 września 2017
Sale szkoleniowe EMPRIZ Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 - 18 listopada 2016
Sala szkoleniowa EMPRIZ Warszawa

00-015 Warszawa

ul. Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 11 - 12 sierpnia 2016
Sala szkoleniowa EMPRIZ Warszawa

00-015 Warszawa

ul. Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 11 - 12 lipca 2016
Sale Szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 28 - 29 września 2015
Chłodna 29 - Centrum Konferencyjno - Noclegowe

00-867 Warszawa

Chłodna 29

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 29 - 30 października 2014
Sale Szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

Wrocław

Krupnicza 6/8

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 16 - 17 września 2013
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

Wrocław

Krupnicza 13

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 1 - 2 lipca 2013
Centrum szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

50-075 Wrocław

Krupnicza 13

woj. dolnośląskie

Weź udział

Cena 1
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu w okresie rabatowym
700 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Weź udział
Cena 2
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po okresie rabatowym
790 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Weź udział

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy o rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy o rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy o 6 osoba gratis!


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!