Kluczowe umiejętności współczesnej asystentki - sekretarki

O szkoleniu

Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności podnoszących efektywność pracy sekretariatu.
Odpowiemy m.in. na pytania:
* na czym polega efektywne zarządzanie czasem pracy sekretariatu?
* jak poradzić sobie z dokumentacją biurową?
* jakie są zasady skutecznej komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej?
* techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem postawy asertywnej
* jak umiejętnie radzić sobie w „trudnych sytuacjach"?
* czym jest etykieta w sekretariacie i jak ją wykorzystywać w pracy zawodowej?
Kto powinien wziąć udział?

Warsztaty adresujemy do:
* asystentek i sekretarek, które dążą do poprawy efektywności swojej codziennej pracy z przełożonym, działem, klientem zewnętrznym i wewnętrznym w firmie.
Szkolenie zwrócone jest również w kierunku osób, które planują dopiero rozpocząć pracę na stanowisku asystentki, które chciałyby poznać zasady funkcjonowania zorganizowanego i profesjonalnego sekretariatu oraz przećwiczyć podstawowe techniki sprzyjające dobrej organizacji i komunikacji w firmie.

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

SEKRETARIAT "WIZYTÓWKĄ ORAZ SERCEM" FIRMY
* miejsce sekretariatu w strukturze organizacyjnej firmy
* rola sekretariatu w sprawnym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
* zakres odpowiedzialności i kompetencji osób zarządzających sekretariatem-biurem
* wpływ na wizerunek firmy

UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ
* obieg oraz efektywne zarządzanie informacją
* sekretariat jako „centrum informacyjne" firmy
* źródła pozyskiwania informacji
* zasady udzielania informacji
* zarządzanie dokumentacją firmową

UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
* różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji (nadawanie „na tych samych falach")
* sposoby zachęcania innych do kontaktu
* dopasowanie kanału komunikacyjnego do rozmówcy
* metody skutecznego informowania czyli słuchanie lub słyszenie
* komunikacja niewerbalna o warsztat
* komunikacja asertywna o trening asertywności

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
* kim jest Klient? (Klient wewnętrzny, zewnętrzny, inny?)
* typy osobowości Klientów
* dlaczego warto budować relacje z Klientami?

UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH
* zasady obowiązujące w rozmowie telefonicznej
* znaczenie przygotowania
* najczęstsze błędy

ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ PRZYCHODZĄCĄ
* prezentacja istniejących systemów organizacji korespondencji przychodzącej
* instrukcja kancelaryjna o jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie
* metody ewidencjonowania, znakowania i dekretacji korespondencji

UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA KORESPONDENCJI WYCHODZĄCEJ
* podział tworzonych pism ze względu na ich zawartość i charakter
* graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych
* merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzględnieniem specyfiki firmy, treści i przeznaczenia dokumentu
* zasady ewidencjonowania korespondencji wychodzącej
* opracowywanie raportów ze spotkań i służbowych notatek

ETYKIETA W SEKRETARIACIE (Biznesowy Savoir-Vivre)
* budowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy
* rola pierwszego wrażenia
* sztuka przyjmowania gości ćwiczenie stół
* wizyta u Klienta, towarzyszenie szefowi, auto
* organizacja spotkań i imprez firmowych

UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH
* czym jest „trudna sytuacja"
* stres o próba definicji
* zarządzanie własnymi emocjami, ćwiczenia relaksacyjne
* gaszenie silnych, negatywnych emocji innych ludzi (Klientów, współpracowników, szefa)
* umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych
* omówienie przykładowych trudnych sytuacji, w których znaleźli się Uczestnicy szkolenia, próba znalezienia rozwiązań

UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEGO PLANOWANIA I ORGANIZOWANIA PRACY
* zarządzanie czasem pracy w sekretariacie
* organizacja czasu pracy
* sporządzanie ramowego planu dnia pracy swojego oraz przełożonych
* ustalanie hierarchii ważności zadań, czyli identyfikowanie priorytetów
* rozpoznanie i eliminacja „pożeraczy" czasu

Czas trwania

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Prelegenci

Szkolenie prowadzi trener i konsultant z zakresu tematyki z wieloletni m doświadczeniem zawodowym.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Centrum szkoleniowe

Wrocław

sala szkoleniowa

woj. dolnośląskie

Centrum szkoleniowe EMPRIZ

00-015 Warszawa

Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Sale szkoleniowe EMPRIZ Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Sala szkoleniowa EMPRIZ Warszawa

00-015 Warszawa

ul. Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Sala szkoleniowa EMPRIZ Warszawa

00-015 Warszawa

ul. Skwer Kardynała Wyszyńskiego 7

woj. mazowieckie

Sale Szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

50-502 Wrocław

Boczna 2

woj. dolnośląskie

Chłodna 29 - Centrum Konferencyjno - Noclegowe

00-867 Warszawa

Chłodna 29

woj. mazowieckie

Sale Szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

Wrocław

Krupnicza 6/8

woj. dolnośląskie

Centrum Szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

Wrocław

Krupnicza 13

woj. dolnośląskie

Centrum szkoleniowe EMPRIZ - Wrocław

50-075 Wrocław

Krupnicza 13

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Cena 1
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu w okresie rabatowym
700
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się
Cena 2
zł netto/brutto, koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po okresie rabatowym
790
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy o rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy o rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy o 6 osoba gratis!


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!