Szkolenie: Kompendium Prawa Zamówień Publicznych w praktyce. 3-dniowe warsztaty uwzględniające nowelizację przepisów oraz analizę najczęściej popełnianych błędów.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/kompendium-prawa-zamowien-publicznych-w-praktyce-3-dniowe-warsztaty-uwzgledniajace-nowelizacje-przepisow-oraz-analize-najczesciej-popelnianych-bledow-65500-id802

Informacje o szkoleniu

  • Kompendium Prawa Zamówień Publicznych w praktyce. 3-dniowe warsztaty uwzględniające nowelizację przepisów oraz analizę najczęściej popełnianych błędów.


    ID szkolenia: 65500
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Administracja Księgowość, rachunkowość, podatki Kadry, Human Resources Prawo Administracja publiczna
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    -
    -
    Wrocław
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Harmonogram zajęć
    szkolenie trwa 3 dni (24h)
    zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego i trzeciego dnia
    ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
    w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

    Dzień I
    Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.12:00 -przerwa kawowa
    Godz.14.00 -przerwa obiadowa
    Godz.16.00 -przerwa kawowa
    Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
    Dzień II i III
    Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.11:00 -przerwa kawowa
    Godz.13.00 – przerwa obiadowa
    Godz.15.00 -przerwa kawowa
    Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
  • Organizator szkolenia:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    Libelta 1a/2
    61-706 Poznań
    woj. wielkopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia:

Szkolenie służy kompleksowemu przedstawieniu zagadnień obejmujących Prawo Zamówień Praktycznych. Prezentacja zagadnień wzbogacona zostanie o liczne praktyczne przykłady i rozwiązania rzeczywistych problemów. Istotnym elementem szkolenia będą ćwiczenia w postaci pytań i przykładów do poszczególnych punktów programu. Warsztatowa forma zajęć umożliwi uczestnikom wymianę doświadczeń, aktywny udział w dyskusjach i wypracowanie rozwiązań sytuacji problematycznych, z którymi mają do czynienia w pracy zawodowej.

-Głównym celem szkolenia jest przybliżenie Uczestnikom zagadnień merytorycznych specyfiki sektora zamówień publicznych oraz norm prawnych stanowiących podstawę funkcjonowania systemu zamówień publicznych.
-Nauka praktycznych umiejętności stosowania przepisów.
-Uczestnicy zostaną dodatkowo zapoznani z podstawowymi definicjami i zasadami udzielania zamówień publicznych na gruncie ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-Szczególny akcent zostanie położony na przekazanie Uczestnikom wiedzy z zakresu praw i obowiązków ciążących na Zamawiających i Wykonawcach.
-Ważnym elementem szkolenia będą zajęcia praktyczne w postaci pytań i przykładów do rzeczywistych sytuacji, z którymi Uczestnicy spotykają się w pracy zawodowej.
-Przedmiotem szkolenia będzie również ocena prawna i propozycje rozwiązań sytuacji najczęściej budzących wątpliwości.

Korzyści dla uczestników:

-Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom na zdobycie cennych praktycznych umiejętności dzięki aktywnym warsztatom realizowanych w kameralnych grupach.
-Każdy z Uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych pozwalających na usystematyzowanie wiedzy również po zakończeniu warsztatów.
-Jeżeli mają Państwo taką potrzebę istnieje możliwość omówienia, wyjaśnienia lub konsultacji konkretnej sytuacji wynikającej z Państwa praktyki zawodowej.

Uczestnicy warsztatów poznają dodatkowo przykładowe wyniki działań kontrolnych prowadzonych przez Urząd Zamówień Publicznych oraz wskazania wybranych przepisów, których nie zastosowanie lub błędna interpretacja może skutkować nieprawidłowościami w postępowaniach przetargowych lub nieważnością umowy o zamówienie publiczne. Udział w szkoleniu znacząco przyczyni się do uniknięcia błędów w procesie realizacji zmówień publicznych.

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa:

-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
-przedstawiciele administracji rządowej;
-wykonawcy;
-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.

Program szkolenia:

PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU SZKOLENIA STANEM PRAWNYM.


1. Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.
Prezentacja sylwetki wykładowcy i Uczestników warsztatów.
Omówienie głównych elementów warsztatów.
Rozpoznanie oczekiwań i doświadczeń Uczestników.

2. Zamówienia publiczne - zagadnienia wstępne.
Sektor zamówień publicznych w Polsce
Definicje zamówienia publicznego – zasięg stosowania przepisów ustawy o PZP.
Umowy ramowe, aukcja elektroniczna, dynamiczny system, zakupów, centralny zamawiający, licytacja.
Instytucje zobligowane do stosowania prawa zamówień publicznych.

3. Czynności związane z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne.
Opis przedmiotu zamówienia.
Szacowanie wartości zamówienia.
Poprawne sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – wyjaśnianie treści SIWZ, zmiany treści.
Prawa i obowiązki spoczywające na kierowniku zamawiającego i komisji przetargowej.

4. Wybór oferty – krok po kroku.
Czynność otwarcia ofert.
Ocena wykonawcy i ocena oferty.
Kryteria stosowane przy ocenie ofert.
Odrzucenie oferty – praktyczne przykłady.
Rozstrzygnięcie postępowania – wybór najkorzystniejszej oferty.
Przesłanki do unieważnienie postępowania – praktyczne przypadki uzasadnienia faktycznego.
Sposoby składania odwołania.

5. Dokumentowanie postępowania.
Treść, termin sporządzenia i rodzaje protokołów z postępowania o zamówienie publiczne w zależności od wybranego trybu.
Analiza najczęściej popełnianych błędów przy wypełnianiu druków ZP.
Jawność postępowania.

6. Tryby udzielania zamówień publicznych
Przetarg ograniczony.
Przetarg nieograniczony.
Negocjacje z ogłoszeniem.
Zamówienie z wolnej ręki.
Negocjacje bez ogłoszenia.
Licytacja i aukcja elektroniczna.
Dialog konkurencyjny.
Umowy ramowe i dynamiczny system zakupów.

7. Odpowiedzialność karna i dyscyplinarna ciążąca na osobach zajmujących się zamówieniami publicznymi.
Następstwa błędów i świetle ustawy pzp i ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Przegląd typowych błędów – ćwiczenia warsztatowe, praca w grupach.

8. Środki ochrony prawnej.
Niezgodne z prawem czynności zamawiającego.
Czynności odwoławcze: zasady wnoszenia, treść, przykłady konkretnych pism odwoławczych.
Odpowiedź na odwołanie.
Uwzględnianie odwołania.
Przykłady rozstrzygnięć Krajowej Izby Odwoławczej
Sposoby i możliwości wnoszenia skargi.

9. Ćwiczenia praktyczne – próba przeprowadzenia i udokumentowania postępowania w trybie przetargu nieograniczonego.

10. Pytania i wątpliwości zgłaszane przez Uczestników – dyskusja kończąca.

11. Konsultacje indywidualne.

Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 3 dni (24h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego i trzeciego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad


Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II i III
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja:
1490 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwaga:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Informacje o prelegentach:

Specjalizacja trenerska:
Od kilkunastu lat jest praktykiem w dziedzinie zamówień publicznych. Doktorant i wykładowca uczelni wyższych. Jest autorem wielu publikacji z zakresu prawa zamówień publicznych. Prowadzi szkolenia zarówno dla zamawiających, jak i wykonawców. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych.
Od 1998 r. związany jest z rynkiem zamówień publicznych. Karierę zawodową rozpoczął na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych. Aktualnie przeprowadza postępowania od strony wykonawcy, działając na rzecz kilkunastu firm oraz od strony zamawiającego. Doświadczony szkoleniowiec z zakresu zamówień publicznych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych na WSB Poznań, Politechnice Poznańskiej oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2001 r. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Publicznych. Jako publicysta stale współpracuje z Wolters Kluwer Polska- „Zamówienia Publiczne Lex” oraz Wiedzą i Praktyką- „Zamówienia publiczne od A do Z”, „Zamówienia publiczne w Orzecznictwie”, „Zamówienia publiczne w pytaniach i odpowiedziach”.

Trener:
Małgorzata Niemiec
Specjalizacja trenerska:
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w zakresie prawa zamówień publicznych. Arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w latach 2004 - 2007, od 2007 roku reprezentuje strony jako pełnomocnik strony przed Krajową Izbą Odwoławczą. Certyfikowany Audytor wewnętrzny ze złożonym egzaminem państwowym - zaświadczenie Ministra Finansów Szkoleniowiec/doradca/praktyk/ z doświadczeniem w zakresie kontroli, audytu, zamówień publicznych oraz zarządzania projektami finansowanymi, w tym inwestycyjnymi ze środków UE. Kieruje zaprogramowanymi przez siebie studiami podyplomowymi o tematyce zamówień publicznych w Instytucie Ekonomicznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Posiada Certyfikat Dyplomowanego Audytora Wewnętrznego II stopnia Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej oraz Certyfikat doradcy i szkoleniowca – projekt KIGNET podsieć KIGNET LEX, Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. Współpracuje w zakresie zamówień publicznych z licznymi jednostkami sektora finansów publicznych i przedsiębiorcami. Organizator wielu przetargów publicznych zróżnicowanych wartościowo i przedmiotowo, w tym inwestycyjnych oraz finansowanych ze środków UE.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1490 - zł netto

Cena zawiera:

-cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych] -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis] -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Wydarzenie: Kompendium Prawa Zamówień Publicznych w praktyce. 3-dniowe warsztaty uwzględniające nowelizację przepisów oraz analizę najczęściej popełnianych błędów.