Szkolenie

Kompetencje niezbędne w pracy sprzedawcy - warsztaty rozwijające umiejętności sprzedawcy

O szkoleniu

Na szkoleniu poruszone zostaną zagadnienia: jakie kompetencje są ważne w pracy handlowca, jak efektywnie komunikować się, jak budować asertywną postawę w relacji z klientem, jak zarządzać sobą w czasie, jak reagować na stres oraz jak wyznaczać cele i planować działania.

Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności psychospołecznych w obszarze kompetencji handlowych.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia: wzmocnienie umiejętności niezbędnych dla skutecznego sprzedawcy.

Uczestnicy szkolenie nabędą wiedzę o:

  • efektywnej komunikacji biznesowej, blokadach w komunikacji i podstawowych stylach komunikacyjnych,
  • postawie asertywnej w relacji z klientem,
  • sposobach na skuteczne zarządzanie sobą w czasie,
  • metodach wpływania na motywację wewnętrzną,
  • technikach rozwiązywania trudnych sytuacji w relacji z klientem,
  • wyznaczaniu celów oraz tworzeniu planów ich realizacji,
  • strategiach myślenia, przekonaniach i nawykach w zawodzie handlowca,
  • podstawowych metodach zarządzania stresem.

Uczestnicy nabędą umiejętność:

  • sprawnej, asertywnej i empatycznej komunikacji w relacjach biznesowych,
  • przekuwania pomysłów w działania oraz zorientowania na wyniki,
  • kreatywnego myślenia,
  • przejęcia inicjatywy oraz brania odpowiedzialności za swoje działania w relacji biznesowej,
  • świadomego panowania nad własnymi emocjami i stresem,
  • budowania pozytywnych nawyków i przekonań oraz wpływania na zwiększenie poczucia własnej wartości i pewność siebie.
Kto powinien wziąć udział?

Adresatami szkolenia są osoby, które zajmują stanowiska sprzedażowe, jako handlowcy lub sprzedawcy oraz takie, które posiadają firmy sprzedające usługi lub produkty. Zarówno te, które zaczynają swoja przygodę ze sprzedażą, jak i te doświadczone, które chcą rozwinąć swoje umiejętności pozyskiwania klientów do współpracy.

Program szkolenia

I. Rozpoczęcie szkolenia:

  1. przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
  2. przedstawienie agendy i celów szkolenia,
  3. ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.

II. Znaczenie komunikacji i jej wpływ na budowanie relacji biznesowych:

  1. podstawowe style komunikacyjne, budowanie samoświadomości w komunikacji interpersonalnej, kwestionariusz,
  2. postawa asertywna w komunikacji, a błędy w komunikacji zaburzające budowanie relacji z klientem, na podstawie 12 blokad T. Gordona,
  3. przekonania, wspierają czy zaburzają budowanie relacji z Klientem,
  4. strategie myślenia, przekonania i nawyki oraz ich rola w komunikacji biznesowej,
  5. trudne sytuacje w komunikacji biznesowej - komunikat JA, czyli jak, zabezpieczając interesy każdej ze stron, osiągać porozumienie w rozmowie handlowej.

III. Efektywność osobista – umiejętność zwiększania rezultatów przy minimalizowaniu nakładów:

  1. analiza SWOT jako narzędzie do opracowania strategii działania opartej na silnych stronach i szansach, przy jednoczesnym eliminowaniu bądź ograniczaniu słabych stron i zagrożeń,
  2. motywacja wewnętrzna, zewnętrzna i amotywacja – rodzaje motywacji i ich wpływ na efektywność działań, kwestionariusz,
  3. wydajność, koncentracja i zarządzanie sobą w czasie, a prokrastynacja, czyli o sposobach na produktywne planowanie i organizowanie,
  4. 5 x Why, Pytania Osborne’a oraz Scamper, czyli techniki kreatywnego myślenia i ich wykorzystanie w procesie sprzedaży;
  5. metoda SMARTer i planowanie wsteczne, jako skuteczne narzędzia wyznaczania, planowania drogi do osiągania celów.

IV. Emocje i stres w sprzedaży – świadomość, regulacja, transformacja:

  1. rozpoznawanie stanów emocjonalnych swoich i rozmówcy, jako narzędzie służące do budowania samoświadomości oraz efektywnej komunikacji,
  2. kluczowe elementy zarządzania emocjami w środowisku zawodowym,
  3. inteligencja emocjonalna i jej wpływ na sukcesy w procesie sprzedaży,
  4. pojęcie i fazy stresu, stresory oraz ocena poznawcza, czyli o znaczeniu i wpływie stresu na reakcje organizmu,
  5. niekończąca się spirala stresu w sprzedaży – jak zarządzać stresem z głową.

V. Podsumowanie:

  1. runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy mały krok,
  2. ankieta poszkoleniowa,
  3. rozdanie certyfikatów.

Czas trwania

9.00 - 16.00

Prelegenci

Cytat

Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej, realizując tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów, ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 października 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 18 października 2021

Gdzie i kiedy

Online 16 sierpnia 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 sierpnia 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
890 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie
Zapisz się

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!