Szkolenie

KOMPETENCJE ZAWODOWE I INTERPERSONALNE W ORGANIZACJI PRACY BIUROWEJ.

O szkoleniu

- doskonalenie umiejętności zawodowych i interpersonalnych , które są niezbędne w pracy asystentek/ów
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia

Program szkolenia

1. Znaczenie i zasady pracy biurowej oraz jej specyfika:
o kwalifikacje zawodowe i osobiste jako podstawowe cechy sekretarki
o zadania asystenckie i recepcyjne sekretarki
o sekretariat wizytówką firmy na rynku
2. Obieg dokumentacji oraz korespondencji w firmie:
o zasady przyjmowania i wysyłania korespondencji zgodnie z procedurami i instrukcjami biurowymi,
o zasady rejestracji, znakowania i rozdzielania korespondencji
o instrukcja kancelaryjna i procedury biurowe,
o ewidencja faksów i przesyłek kurierskich
o przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
o instrukcja kancelaryjna a System kancelaryjny dziennikowy i bezdziennikowy,
o postępowanie z pismami niejawnymi
o sposoby prowadzenia dziennika korespondencji
o segregowanie i agregowanie dokumentacji firmy i jej rozdzielanie wg przeznaczenia
o sposoby zabezpieczania i przechowywania dokumentacji
o klasyfikacja dokumentów biurowych, zasady redagowania pism, budowa pisma
o zasady archiwizacji dokumentów
3. Redagowanie pism
o Pojecie i rodzaje pism
o Zasady redagowania pism
o Blankiety korespondencyjne
o Elementy składowe pisma
o Części składowe pisma
o Protokoły, sprawozdania, notatki służbowe
o Skróty i skrótowce
o Adresowanie kopert
o Rozkład elementów pisma na poszczególnych blankietach korespondencyjnych
4. Metody współpracy sekretarki z szefem
o Organizowanie czasu pracy szefa,
o Współpraca w organizacji wyjazdów służbowych,
o Przyjmowanie interesantów.
5. Zarządzanie czasem jako podstawowa umiejętność organizacyjna dla asystentki
o Zasady dobrego planowania działań w czasie: zasada 40/60, zasada Pareto w zarządzaniu czasem, zasady prowadzenia (planowania) kalendarza jednodniowego, tygodniowego , miesięcznego.
o Najbardziej powszechni „złodzieje czasu”. Który jest moim ulubionym i jak go wyeliminować?
6. Stres w pracy asystentki - jak sobie z nim radzić?
o Podstawy wiedzy nt zarządzania stresem.
o Źródła stresu.
o Krótkoterminowe techniki radzenia sobie z e stresem (na poziomie ciała, oddechowe oraz mentalne).
7. Kreowanie wizerunku osobistego w pracy.
o Zasady biznesowego savoir’e vivre: kolejność przedstawiania się, witania, wręczania wizytówek (precedencja) .
o Przyjmowanie i witanie gości.
o Zachowania pożądane i niepożądane w kontaktach z szefem, gośćmi firmy, klientami, pracownikami.
o Sztuka dyplomacji.
o Zachowania w sytuacjach kryzysowych lub tzw. faux pas. Co „wypada” a co „nie wypada” w kontekście biznesowym.
o Biznesowy dress -code : zasady obowiązujące w bussines dress code (model anglosaski). Fasony, kolory, dodatki, makijaż, fryzura.
o Dopasowanie wizerunku do okazji i wymagań jakie narzuca kultura organizacyjna firmy (Formal, Informal, Casual).
o Ograniczenia jakie narzuca kod ubraniowy.
o Filozofia biznesowego savoir’e vivre czyli po co to wszystko
8. Autoprezentacja jako podstawa dobrego wizerunku.
o Pożądane zachowania werbalne i niewerbalne – jak poprzez właściwie zachowania
budować pożądany wizerunek.
o Model profesjonalnej asystentki. Analiza przedstawionych przykładów.
o Kompetencje osobiste, których rozwój jest wysoko notowany w tym zawodzie – jak je prezentować na zewnątrz.

Czas trwania

3 dni; około 20 godz.dyd.

Prelegenci

Cytat
- praktyk z zakresu kadr i płac, dokumentacji pracowniczej i spraw personalnych oraz zastosowań
programów kadrowo-płacowych

- trener, coach, doradca biznesowy , wcześniej dziennikarz (Gazeta Wyborcza, TVP S.A). Zawodu trenerskiego uczyła się u niemieckich i amerykańskich trenerów. Jest certyfikowanym przez The NLP Connection Mistrzem Sztuki Neurolingwistycznego Programowania (Master of Art of NLP) i Licencjonowanym Trenerem NLP z amerykańskim certyfikatem. Posiada także międzynarodowy certyfikat coacha (International Coach Certyfication). Specjalizuje się w coachingu i szkoleniach z umiejętności „miękkich”: komunikacji, negocjacji i sprzedaży, zarządzania ludźmi (leadership) i zarządzania własnym potencjałem dla średniego i wyższego szczebla zarządzania. Wspiera jako konsultant zewnętrzny firmy rodzimego biznesu we wdrażaniu profesjonalnych standardów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Wśród jej klientów są: Allianz TU, Ambasada Duńska w Polsce, Bank Światowy, Berlin Chemie Menarini Group, Budimex, Giełda Papierów Wartościowych, Grupa Energetycznej Tauron, Kancelaria Prawna Wardyński i Wspólnicy, Narodowy Bank Polski, Polkomtel, Reprograf, Sunset Suits, Tirsped , UPC, Wyett Poland, Żagiel SA .

Gdzie i kiedy

Ryn 9 - 11 sierpnia 2012
Zamek Ryn

Ryn

centrum

woj. warmińsko-mazurskie

Zapisz się

Cena 1
PLN+VAT
2200 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie ukończeniu szkolenia
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!