Szkolenie: KOMPETENTNA ASYSTENTKA/SEKRETARKA – WARSZTATY

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/kompetentna-asystentkasekretarka-warsztaty-49848-id71

Informacje o szkoleniu

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

CENA PROMOCYJNA!

Przy zgłoszeniu uczestnictwa w terminie do 24 maja 2013r.:
Koszt uczestnictwa w pok. 2 osobowym: 1950,00zł netto
2398,50 brutto

Przy zgłoszeniu uczestnictwa po 25 maja 2013r.:
Koszt uczestnictwa w pok. 2 osobowym: 2200,00zł netto
2706,00 brutto

Cel szkolenia

Pogłębienie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji zawodowych i interpersonalnych niezbędnych w pracy na stanowisku sekretarki i asystenta, a więc m.in.:

doskonalenie umiejętności komunikowania się z szefem oraz klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi podczas kontaktów osobistych i przez telefon;
doskonalenie umiejętności psychospołecznych podnoszących jakość pracy
opanowanie zasad savoir-vivru niezbędnych w pracy asystentki/sekretarki
poznanie zasad organizacji spotkań biznesowych, konferencji, bankietów itp.
zdobycie i poszerzenie wiedzy na temat zasad kreowania profesjonalnego wyglądu w miejscu pracy oraz wykonania profesjonalnego makijażu;

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie skierowane jest do

Pracowników sekretariatów, asystentów dyrektorów zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej.

Program szkolenia:

CZĘŚĆ I - WARSZTATY Z UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOSPOŁECZNYCH

1. Wpływ kultury osobistej asystentki / asystenta dyrektora na tworzenie wizerunku firmy

sposoby podniesienia skuteczności w budowaniu wizerunku organizacji i jego wpływ na budowanie relacji z otoczeniem przedsiębiorstwa,
sekretariat jako część biura, sprawność działania sekretariatu,
obowiązki asystentki- sekretarki,
funkcje sekretariatu.

2. Sprawna komunikacja z klientem, współpracownikami i szefem

rozwijanie precyzji w komunikacji
techniki poprawiające porozumiewanie się
bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania
kontrola emocji
zjawisko „przeniesienia" i „indukowania agresji",
sztuka wywierania wpływu na klienta wewnętrznego i zewnętrznego poprzez perswazję," podążanie za", paradoks i inne techniki,
rozwiązywanie sytuacji konfliktowych,
usuwanie obiekcji i zastrzeżeń klienta,
standardowe i niestandardowe techniki rozwiązywania konfliktów,
mowa ciała i jej wpływ na budowanie prawidłowych relacji.

3. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym

przyjmowanie gości i interesantów w sekretariacie i gabinecie szefa,
obsługa klienta przez telefon,
trudne procedury w obsłudze interesantów przez telefon,
emocje okazywane podczas rozmów przychodzących oraz ich wpływ na decyzję klienta,
szybkie metody przynoszące relaks w miejscu pracy.

4. Savoir-vivre i organizacja spotkań

obycie umila życie czyli po co savoir vivre?
savoir-vivre na co dzień: powitania, przedstawianie się, ukłony, życzenia, prezenty, zaproszenia, kondolencje, zachowanie w teatrze, kinie, na koncercie itp.
goście w firmie: organizacja przyjęć i bankietów, zachowanie przy stole,
rozsadzanie gości na przyjęciu, w aucie, przyjęcia na stojąco i siedząco
przy stole konferencyjnym czyli o zebraniach, naradach i konferencjach
bilety wizytowe (treść, zasady posługiwania się wizytówkami)


CZĘŚĆ II - WARSZTATY Z WIZAŻYSTKĄ

1. Autoprezentacja

rola stroju w życiu zawodowym
sekrety profesjonalnej prezentacji,
wizerunek w biznesie
pozytywne oddziaływanie na otoczenie

2. Stylizacja

dobór fryzury, ubioru do typu urody, sylwetki
kolorystyka ubioru i jej wpływ na otoczenie

3. Profesjonalny makijaż

pokaz makijażu - techniki wykonywania makijażu, korekcja twarzy
konsultacje indywidualne - wizaż, wykonanie makijażu

Informacje o prelegentach:

CZĘŚĆ I - Psycholog, trener warsztatu umiejętności psychospołecznych, specjalista w zakresie szkoleń z zakresu komunikacji, umiejętności interpersonalnych, obsługi klienta. Pracownik naukowo-dydaktyczny na uczelni wyższej, doświadczony szkoleniowiec - prowadzi szkolenia dla biznesu od 15 lat, stały współpracownik CSB wysoko oceniany przez uczestników szkoleń.

CZĘŚĆ II - Praktyk, profesjonalna wizażystka z wieloletnim doświadczeniem, wykładowca stylizacji i wizażu, koordynator i trener wizażystek w MAX FACTOR.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1950,00 - zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

Pobyt: od 9.06.2013 r. (kolacja) do 12.06.2013 r.(śniadanie) zakwaterowanie w pokojach 2-os. z pełnym wyżywieniem (wszystkie posiłki w formie stołu szwedzkiego) do pok. 1-os. dopłata 360,00 zł + VAT (ograniczona ilość) materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzi w hotelu możliwość skorzystanie we własnym zakresie z pakietu SPA

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Szkolenie, kurs: KOMPETENTNA ASYSTENTKA/SEKRETARKA – WARSZTATY