O szkoleniu
Celem szkolenia jest:
Poznanie uwarunkowań sukcesu menadżera
Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych niezbędnych w efektywnym kierowaniu ludźmi
Poszerzanie wiedzy z zakresu mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami.
Kształcenie partnerskiej postawy wobec współpracowników.
Rozwój efektywności osobistej menedżerów poprzez poszerzenie samoświadomości, wiedzy o sobie, wzmocnienie pewności siebie, umiejętności planowania własnego rozwoju zawodowego
Poznanie uwarunkowań sukcesu menadżera
Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych niezbędnych w efektywnym kierowaniu ludźmi
Poszerzanie wiedzy z zakresu mechanizmów rządzących ludzkimi zachowaniami.
Kształcenie partnerskiej postawy wobec współpracowników.
Rozwój efektywności osobistej menedżerów poprzez poszerzenie samoświadomości, wiedzy o sobie, wzmocnienie pewności siebie, umiejętności planowania własnego rozwoju zawodowego
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do menadżerów wyższego i średniego szczebla zarządzania wszystkich komórek organizacyjnych w przedsiębiorstwie oraz specjalistów, którzy kierują zespołami pracowniczymi przy realizacji określonych zadań czy projektów.
Program szkolenia
1. Kompetencje lidera:
• Co zrobić, by inni chcieli Twojego przywództwa?
• Umiejętność postępowania z ludźmi – jak się tego uczyć?
• Style kierowania a charakter zespołu.
• Identyfikacja osobistych tendencji do przyjmowania konkretnego stylu kierowania.
• Zasady skutecznego działania.
• Zarządzanie różnorodnością.
2. Komunikacja w relacjach przełożony-podwładny:
• Przepływ informacji w firmie.
• Informacje zwrotne jako narzędzie motywowania do modyfikacji zachowań - zasady krytyki konstruktywnej, udzielania pochwał i nagan.
• Sposoby przekazywania pracownikom trudnych informacji, decyzji.
• Egzekwowanie poleceń i zadań.
3. Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów w zespole:
• Rodzaje konfliktów w organizacji.
• Przebieg konfliktu i zachowania uczestników konfliktu w różnych jego fazach.
• Różne strategie rozwiązywania sporów.
• Sposoby radzenia sobie z presją i manipulacją pracowników w sytuacji konfliktu.
• Czy szef może być mediatorem?
4. Umiejętność delegowania zadań i uprawnień jako warunek poszerzania odpowiedzialności pracowników
• Wewnętrzne i zewnętrzne trudności w procesie delegowania.
• Korzyści płynące z delegowania zadań i uprawnień.
5. Samodoskonalenie menedżerów
• Sposoby budowania poczucia własnej wartości.
• Kierowanie własnym rozwojem i planowanie kariery.
• Co zrobić, by inni chcieli Twojego przywództwa?
• Umiejętność postępowania z ludźmi – jak się tego uczyć?
• Style kierowania a charakter zespołu.
• Identyfikacja osobistych tendencji do przyjmowania konkretnego stylu kierowania.
• Zasady skutecznego działania.
• Zarządzanie różnorodnością.
2. Komunikacja w relacjach przełożony-podwładny:
• Przepływ informacji w firmie.
• Informacje zwrotne jako narzędzie motywowania do modyfikacji zachowań - zasady krytyki konstruktywnej, udzielania pochwał i nagan.
• Sposoby przekazywania pracownikom trudnych informacji, decyzji.
• Egzekwowanie poleceń i zadań.
3. Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów w zespole:
• Rodzaje konfliktów w organizacji.
• Przebieg konfliktu i zachowania uczestników konfliktu w różnych jego fazach.
• Różne strategie rozwiązywania sporów.
• Sposoby radzenia sobie z presją i manipulacją pracowników w sytuacji konfliktu.
• Czy szef może być mediatorem?
4. Umiejętność delegowania zadań i uprawnień jako warunek poszerzania odpowiedzialności pracowników
• Wewnętrzne i zewnętrzne trudności w procesie delegowania.
• Korzyści płynące z delegowania zadań i uprawnień.
5. Samodoskonalenie menedżerów
• Sposoby budowania poczucia własnej wartości.
• Kierowanie własnym rozwojem i planowanie kariery.
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Doktor nauk humanistycznych, znany trener od kilkunastu lat prowadzący szkolenia/treningi dla menedżerów oraz pracowników przedsiębiorstw i instytucji państwowych. Specjalizuje się w zakresie umiejętności menedżerskich, psychospołecznych, aktywnych metod nauczania dorosłych, wystąpień publicznych, autoprezentacji. Jest nauczycielem akademickim, trenerem Racjonalnej Terapii Zachowań oraz doradcą rozwoju osobistego w biznesie. Dziennikarz, współpracuje z mediami, jest autorką artykułów i publikacji w różnych czasopismach oraz prelegentem wielu konferencji. Członek Polskiego Towarzystwa Filozoficznego i Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Stały współpracownik Masters CSB wysoko oceniany przez uczestników szkoleń.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel WERSAL***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
PENSJONAT ANTAŁÓWKA***
ZAKOPANE
WIERCHOWA 2
woj. małopolskie
BANKOWY OŚRODEK SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWY
Kazimierz Dolny
ul. Filtrowa 11
woj. lubelskie
Hotel BELVEDERE****
Zakopane
Wierchowa 2
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 950
zł
Cena zawiera:
- pobyt: od 9.12.2012 r. (kolacja) do 12.12.2012 r.(obiad), zakwaterowanie w pokojach 2-os., do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość), pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, jacuzzi, sauny
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
• Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
• Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
• Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach