Szkolenie

KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE

O szkoleniu

Polecamy Państwu intensywny warsztat, którego podstawą jest uczestnictwo w symulacjach, grach zespołowych, ćwiczeniach przeplatanych krótkimi komentarzami trenera, moderowanymi przez niego dyskusjami i pracą nad wzmacnianiem indywidualnych obszarów rozwoju.
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia

Program szkolenia

WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ KOMUNIKOWANIA SIĘ
· proces komunikacji i jego etapy
· znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
· techniki i narzędzia skutecznego porozumiewania się

ZASADY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI, JAKO ELEMENT ZASADNICZY W EFEKTYWNYCH KONTAKTACH W ORGANIZACJI
· autoanaliza własnego stylu komunikowania się
· błędy w komunikacji
· bariery komunikacyjne
· etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego

KOMUNIKOWANIE SIĘ W ORGANIZACJI
· sieci komunikowania się w organizacji
· modele przepływu informacji i ich optymalizacja
· zadania i narzędzia komunikacji wewnętrznej

EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW
· kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i
odbiorcy komunikatu
· czynniki wpływające na jakość kontaktów zawodowych
pomiędzy pracownikami
· aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji
· czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi
· sztuka zadawania pytań
· psychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu

ETAPY BUDOWANIA SIĘ ZESPOŁU I ICH WPŁYW NA WSPÓŁPRACĘ
· etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i
niebezpieczeństwa na każdym z nich
· drogi do współpracy na każdym z nich
· role zespołowe i ich identyfikacja

KONFLIKT I RYWALIZACJA W GRUPIE JAKO NAJWIĘKSZE ZAGROŻENIA DLA WSPÓŁPRACY
· źródła rodzaje konfliktów
· strategie radzenia sobie z konfliktami
· rywalizacja w zespole : za i przeciw

W ZGODZIE Z SOBĄ I W DOBRYCH STOSUNKACH Z INNYMI - KONCEPCJA ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH
· pojęcie asertywności
· twoje własne prawa
· kiedy decydujesz się być asertywnym
· typy zachowań: zachowania agresywne, uległe, asertywne
· budowanie komunikatów „ja” jako podstawa asertywnego
wyrażania opinii, sądów i emocji
· dlaczego boimy się powiedzieć "nie" - co nas
powstrzymuje
· samoocena wypływająca z asertywnego traktowania
samego siebie

CO TO ZNACZY SZANOWAĆ CIEBIE I SIEBIE - CO SIĘ STANIE JAK WYRAZIMY ZGODĘ LUB ODMÓWIMY
· umiejętność odmawiania i przyjmowania odmowy
· umiejętność argumentowania
· obrona przed manipulacją
· przyjmowanie ocen negatywnych i pozytywnych
· udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej.

Czas trwania

2 dni; około 16 godz.dyd.

Prelegenci

Cytat
Trener biznesu, absolwentka psychologii (specjalizacja: psychologia pracy i zarządzania). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich ( University of Illinois ). Posiada dyplom MBA ( University of Illinois ). Certyfikowany trener TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Główny obszar jej pracy zawodowej to szkolenia i treningi oraz doradztwo dla kadry menedżerskiej. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu: umiejętności menedżerskich, budowania zespołu, zarządzania zespołem, motywowania pracowników, projektowania szkoleń. W pracy trenerskiej stosuje metody NLP oraz accelerated learning.

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 - 18 października 2013
sala szkoleniowa w centrum miasta

Warszawa

centrum

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Lublin 26 - 27 września 2013
sala szkoleniowa w centrum miasta

Lublin

centrum

woj. lubelskie

Weź udział

Cena 1
PLN+VAT
1100 PLN
Cena zawiera:
  • - udział w zajęciach - komplet materiałów szkoleniowych, - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia - serwis kawowy i lunch
Weź udział

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!