Szkolenie

Komunikacja interpersonalna oparta na metodzie NVC.

O szkoleniu

Wiele osób czy to w dużych korporacjach czy mniejszych firmach zauważa potrzebę szukania NOWOŚCI i INSPIRUJĄCYCH metod i sposobów, aby lepiej i skuteczniej zarządzać ludźmi. ” Chcemy zauważać inny sposób patrzenia na świat oraz uważamy, że słuchanie co mówią pracownicy i menadżerowie ma ogromne znaczenie” – to przykład typowej wypowiedzi osoby współdecydującej o: kulturze i procesach komunikacji w firmie. Jak doprowadzić do tego, aby podczas rozmów mówiono prawdę, zauważano potrzeby różnych działów, a przez to różnych ludzi? Jak mediować, aby KAŻDY miał poczucie wygranej i autentycznej satysfakcji? Jak uczyć/ wprowadzać model ocen okresowych, aby uniknąć intensywnej frustracji i „szkolnego podejścia” – a raczej realnie motywować pracowników i kreatywnie rozmawiać? Proponujemy szkolenie z komunikacji z klientem ( zewnętrznym lub wewnętrznym) przygotowanych w oparciu o założenia NVC (Nonviolence Communication) Porozumienie bez Przemocy, w trakcie których:

-będziemy mówić, o tym co tak naprawdę budzi nasz sprzeciw i złość,
-zobaczymy jakie komunikaty eskalują sytuację konflitową,
-nauczymy się dostrzegać ukryte za trudnymi komunikatami ważne dla nas i dla innych potrzeby,
-odpowiemy sobie na pytanie co robić, by stwarzać przestrzeń do rozwiązania konfliktu,
-poznamy rolę empatii w kontaktach z ludźmi,

Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące kontakt z klientem, zapobiegające eskalacji złości i frustracji po obu stronach.

Korzyści dla uczestników:
Szkolenie przybliżające założenia NVC (Nonviolence Communication) Porozumienie bez Przemocy, w trakcie których:

-zmierzymy się z komunikatami, które blokują porozumienie,
-nauczymy się dostrzegać ukryte za trudnymi komunikatami ważne dla nas i dla innych potrzeby,
-poznamy jaka jest moc wyrażania uczuć,
-dowiemy się jak udzielać informacji zwrotnej,
-odpowiemy na pytanie czy lepiej jest żądać czy prosić,
-zastanowimy się czy empatia w pracy ma sens i czy w ogóle jest możliwa.

Udział w tych szkoleniach może być pierwszym etapem w podróży do egzaminu certyfikacyjnego The Center For Nonviolent Comuninacation.

Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące wzajemny kontakt oraz wzmocnią umiejętność wyrażania siebie w relacjach z innymi.
Kto powinien wziąć udział?
  • Kadra zarządzająca
  • Pracownicy działów HR
  • Menadżerowie
  • Pracownicy
  • Każdy kto chce rozwijać umiejętność komunikacji i mediacji

Program szkolenia

Wstęp i poznanie metody NVC

  • Trochę opowieści i historycznych informacji
  • Kilka inspirujących obrazków i cytatów
  • Założenia i drogowskazy
  • ćwiczenia

Jak „żyrafy transformują z szakali”?

  • Metoda „4 uszu” czyli jak ujarzmić agresję?
  • Język żyrafy w negocjacji biznesowych
  • Co zrobić, jeśli masz trudnego rozmówcę?
  • Ćwiczenia

Kiedy słowa są ścianami, a kiedy mogą być otwartym oknem?

  • Cztery kroki komunikatu JA w ujęciu NVC (wyrażanie siebie)Cztery kroki w okazywaniu empatii (słuchanie i współodczuwanie)
    • odróżnianie spostrzeżeń od ocen i co to daje w firmie?
    • wyrażanie uczuć i emocji poprzez branie za nie odpowiedzialności
    • dostrzeganie ukrytych za uczuciami zaspokojonych lub niezaspokojonych potrzeb czyli dlaczego warto „słyszeć to czego nie wypowiedział Twój rozmówca?!
    • wyrażanie próśb o konkretne działanie w sposób akceptujący odmowę czyli bądź odpowiedzialny i skuteczny
    • ćwiczenia

Okazywanie empatii w biznesie czy to opłacalne?

  • Czy to w ogóle możliwe? Kiedy, gdzie, jak?
  • Wzorce i Księga Dobrych Praktyk
  • ćwiczenia

Pytania i dialog w duchu NVC

To oczywiście tylko niektóre zagadnienia ponieważ program warsztatów uzależniony jest od sugestii uczestników a jego realizacja nastawiona na zaspokajanie potrzeb wszystkich zainteresowanych!

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 21 - 22 grudnia 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 5 - 6 listopada 2020
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 24 - 25 sierpnia 2020
brak danych

Gdańsk

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Szczecin 16 - 17 lipca 2020
brak danych

Szczecin

woj. zachodniopomorskie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1390 PLN
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Weź udział

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!