Szkolenie
Komunikacja interpersonalna oparta na metodzie NVC.
O szkoleniu
Wiele osób czy to w dużych korporacjach czy mniejszych firmach zauważa potrzebę szukania NOWOŚCI i INSPIRUJĄCYCH metod i sposobów, aby lepiej i skuteczniej zarządzać ludźmi. ” Chcemy zauważać inny sposób patrzenia na świat oraz uważamy, że słuchanie co mówią pracownicy i menadżerowie ma ogromne znaczenie” – to przykład typowej wypowiedzi osoby współdecydującej o: kulturze i procesach komunikacji w firmie. Jak doprowadzić do tego, aby podczas rozmów mówiono prawdę, zauważano potrzeby różnych działów, a przez to różnych ludzi? Jak mediować, aby KAŻDY miał poczucie wygranej i autentycznej satysfakcji? Jak uczyć/ wprowadzać model ocen okresowych, aby uniknąć intensywnej frustracji i „szkolnego podejścia” – a raczej realnie motywować pracowników i kreatywnie rozmawiać? Proponujemy szkolenie z komunikacji z klientem ( zewnętrznym lub wewnętrznym) przygotowanych w oparciu o założenia NVC (Nonviolence Communication) Porozumienie bez Przemocy, w trakcie których:
-będziemy mówić, o tym co tak naprawdę budzi nasz sprzeciw i złość,
-zobaczymy jakie komunikaty eskalują sytuację konflitową,
-nauczymy się dostrzegać ukryte za trudnymi komunikatami ważne dla nas i dla innych potrzeby,
-odpowiemy sobie na pytanie co robić, by stwarzać przestrzeń do rozwiązania konfliktu,
-poznamy rolę empatii w kontaktach z ludźmi,
Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące kontakt z klientem, zapobiegające eskalacji złości i frustracji po obu stronach.
Korzyści dla uczestników:
Szkolenie przybliżające założenia NVC (Nonviolence Communication) Porozumienie bez Przemocy, w trakcie których:
-zmierzymy się z komunikatami, które blokują porozumienie,
-nauczymy się dostrzegać ukryte za trudnymi komunikatami ważne dla nas i dla innych potrzeby,
-poznamy jaka jest moc wyrażania uczuć,
-dowiemy się jak udzielać informacji zwrotnej,
-odpowiemy na pytanie czy lepiej jest żądać czy prosić,
-zastanowimy się czy empatia w pracy ma sens i czy w ogóle jest możliwa.
Udział w tych szkoleniach może być pierwszym etapem w podróży do egzaminu certyfikacyjnego The Center For Nonviolent Comuninacation.
Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące wzajemny kontakt oraz wzmocnią umiejętność wyrażania siebie w relacjach z innymi.
-będziemy mówić, o tym co tak naprawdę budzi nasz sprzeciw i złość,
-zobaczymy jakie komunikaty eskalują sytuację konflitową,
-nauczymy się dostrzegać ukryte za trudnymi komunikatami ważne dla nas i dla innych potrzeby,
-odpowiemy sobie na pytanie co robić, by stwarzać przestrzeń do rozwiązania konfliktu,
-poznamy rolę empatii w kontaktach z ludźmi,
Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące kontakt z klientem, zapobiegające eskalacji złości i frustracji po obu stronach.
Korzyści dla uczestników:
Szkolenie przybliżające założenia NVC (Nonviolence Communication) Porozumienie bez Przemocy, w trakcie których:
-zmierzymy się z komunikatami, które blokują porozumienie,
-nauczymy się dostrzegać ukryte za trudnymi komunikatami ważne dla nas i dla innych potrzeby,
-poznamy jaka jest moc wyrażania uczuć,
-dowiemy się jak udzielać informacji zwrotnej,
-odpowiemy na pytanie czy lepiej jest żądać czy prosić,
-zastanowimy się czy empatia w pracy ma sens i czy w ogóle jest możliwa.
Udział w tych szkoleniach może być pierwszym etapem w podróży do egzaminu certyfikacyjnego The Center For Nonviolent Comuninacation.
Po warsztatach uczestnicy wzbogacą swoją wiedzę o narzędzia budujące wzajemny kontakt oraz wzmocnią umiejętność wyrażania siebie w relacjach z innymi.
Kto powinien wziąć udział?
- Kadra zarządzająca
- Pracownicy działów HR
- Menadżerowie
- Pracownicy
- Każdy kto chce rozwijać umiejętność komunikacji i mediacji
Program szkolenia
Wstęp i poznanie metody NVC
- Trochę opowieści i historycznych informacji
- Kilka inspirujących obrazków i cytatów
- Założenia i drogowskazy
- ćwiczenia
Jak „żyrafy transformują z szakali”?
- Metoda „4 uszu” czyli jak ujarzmić agresję?
- Język żyrafy w negocjacji biznesowych
- Co zrobić, jeśli masz trudnego rozmówcę?
- Ćwiczenia
Kiedy słowa są ścianami, a kiedy mogą być otwartym oknem?
- Cztery kroki komunikatu JA w ujęciu NVC (wyrażanie siebie)Cztery kroki w okazywaniu empatii (słuchanie i współodczuwanie)
- odróżnianie spostrzeżeń od ocen i co to daje w firmie?
- wyrażanie uczuć i emocji poprzez branie za nie odpowiedzialności
- dostrzeganie ukrytych za uczuciami zaspokojonych lub niezaspokojonych potrzeb czyli dlaczego warto „słyszeć to czego nie wypowiedział Twój rozmówca?!
- wyrażanie próśb o konkretne działanie w sposób akceptujący odmowę czyli bądź odpowiedzialny i skuteczny
- ćwiczenia
Okazywanie empatii w biznesie czy to opłacalne?
- Czy to w ogóle możliwe? Kiedy, gdzie, jak?
- Wzorce i Księga Dobrych Praktyk
- ćwiczenia
Pytania i dialog w duchu NVC
To oczywiście tylko niektóre zagadnienia ponieważ program warsztatów uzależniony jest od sugestii uczestników a jego realizacja nastawiona na zaspokajanie potrzeb wszystkich zainteresowanych!
Prelegenci


trener Effect Group
Weź udział
Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1390
PLN
Cena zawiera:
- udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16