O szkoleniu
- Zwiększenie efektywności komunikacji - jasne i spójne przekazywanie informacji, minimalizacja nieporozumień
- Lepsze argumentowanie i przekonywanie, aby uzyskać wyznaczony cel
- Nauczysz się, jak być autentycznym w komunikacji, co pomoże w budowaniu zaufania w relacjach biznesowych
- Nauczysz się asertywnego (acz uprzejmego) wyrażanie potrzeb i oczekiwań, co pomoże zminimalizować stres w pracy
- Wzmocnienie pewności siebie oraz inspiracja do pracy nad sobą, co przełoży się na większą odwagę w wyrażaniu swoich myśli i opinii
Wszyscy, którzy kontaktują się z klientami i kontrahentami i chcą polepszyć komunikację, być lepiej zrozumianym, poprawić swoje relacje zawodowe
Program szkolenia
- Wprowadzenie do różnych stylów komunikacji
- Wypełnienie testu przez uczestników
- Omówienie wyników i znaczenia różnych stylów komunikacji
- Ćwiczenie - symulacja ukazująca przepływ informacji w firmie
- Omówienie wyników i feedback od prowadzącej
- Identyfikacja głównych barier komunikacyjnych
- Strategie radzenia sobie z barierami
- Rozpoznawanie barier w komunikacji
- Wprowadzenie do aktywnego słuchania i test dla uczestników
- Techniki i narzędzia aktywnego słuchania
- Ćwiczenie praktyczne w parach
- Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej
- Dyskusja na temat wyzwań i dobrych praktyk
- Ćwiczenie praktyczne z udzielania i przyjmowania feedbacku
- Zasady pisania efektywnych e-maili
- Analiza przykładowych e-maili
- Ćwiczenie praktyczne: edytowanie e-maili
Czas trwania
Szkolenie stacjonarne w sali szkoleniowej.
Trwa 2 dni / łącznie 14 godzin.
Zapewniamy obiady i catering.
Prelegenci
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego, komunikacji biznesowej, rozwoju marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 150 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- Rozwiń
- 4.65% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 6.98% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140