Komunikacja interpersonalna w firmie oraz z kontrahentami i klientami

O szkoleniu

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
  • Zwiększenie efektywności komunikacji - jasne i spójne przekazywanie informacji, minimalizacja nieporozumień
  • Lepsze argumentowanie i przekonywanie, aby uzyskać wyznaczony cel
  • Nauczysz się, jak być autentycznym w komunikacji, co pomoże w budowaniu zaufania w relacjach biznesowych
  • Nauczysz się asertywnego (acz uprzejmego) wyrażanie potrzeb i oczekiwań, co pomoże zminimalizować stres w pracy
  • Wzmocnienie pewności siebie oraz inspiracja do pracy nad sobą, co przełoży się na większą odwagę w wyrażaniu swoich myśli i opinii
Kto powinien wziąć udział?

Wszyscy, którzy kontaktują się z klientami i kontrahentami i chcą polepszyć komunikację, być lepiej zrozumianym, poprawić swoje relacje zawodowe

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA1. Powitanie i wprowadzenie do szkolenia2. Style komunikacji
  • Wprowadzenie do różnych stylów komunikacji
  • Wypełnienie testu przez uczestników
  • Omówienie wyników i znaczenia różnych stylów komunikacji
3. Warsztat: prawidłowy przepływ informacji
  • Ćwiczenie - symulacja ukazująca przepływ informacji w firmie
  • Omówienie wyników i feedback od prowadzącej
4. Bariery komunikacyjne
  • Identyfikacja głównych barier komunikacyjnych
  • Strategie radzenia sobie z barierami
  • Rozpoznawanie barier w komunikacji
5. Zasady aktywnego słuchania
  • Wprowadzenie do aktywnego słuchania i test dla uczestników
  • Techniki i narzędzia aktywnego słuchania
  • Ćwiczenie praktyczne w parach
6. Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej
  • Zasady konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Dyskusja na temat wyzwań i dobrych praktyk
  • Ćwiczenie praktyczne z udzielania i przyjmowania feedbacku
7. Skuteczna wymiana korespondencji mailowej
  • Zasady pisania efektywnych e-maili
  • Analiza przykładowych e-maili
  • Ćwiczenie praktyczne: edytowanie e-maili
8. Sesja pytań i odpowiedzi oraz wręczenie certyfikatów

Czas trwania

Szkolenie stacjonarne w sali szkoleniowej. 

Trwa 2 dni / łącznie 14 godzin.

Zapewniamy obiady i catering. 

Prelegenci

Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego, komunikacji biznesowej, rozwoju marki osobistej oraz zarządzania różnorodnością. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu Atrium

Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
2 085
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 150 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 4.65% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 6.98% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
44 profesjonalne szkolenia z Marketingu, Digital Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketing i Category Management) , AI w biznesie i CX oraz Szkolenia Interpersonalne / Rozwój Osobisty. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy prz...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!