Komunikacja interpersonalna w pracy

O szkoleniu

Czy wiesz, że szkolenia interpersonalne to najskuteczniejszy sposób, by spotęgować efektywność zatrudnionych w firmie pracowników? Szkolenia z kompetencji miękkich trenują kluczowe umiejętności, które są podstawą w procesie budowania relacji i współdziałania, a komunikacja interpersonalna w pracy w dużej mierze decyduje o sukcesach w firmie. Sprawność komunikacyjna wpływa w praktyce na większość obszarów naszego funkcjonowania – relacje międzyludzkie, motywację i satysfakcję pracowników, atmosferę w pracy i zadowolenie klientów Twojej firmy. To umiejętność komunikacji interpersonalnej gwarantuje skuteczność, dlatego warto zainwestować w rozwój kompetencji interpersonalnych pracowników i zaoferować im niezbędne do tego szkolenie. Umiejętności miękkie trenujemy z naszymi Klientami już od lat i dzięki temu możemy zaproponować Twojej firmie i zatrudnionym w niej pracownikom certyfikowane i w pełni profesjonalne szkolenia z umiejętność miękkich w formie stacjonarnych warsztatów oraz nowoczesne szkolenia z komunikacji interpersonalnej online.

Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Osoby zarządzające zespołami.
  • Osoby współpracujące z zespołem.
  • Osoby pracujące na stanowiskach wymagających komunikowania się z trudnym rozmówcami.
  • Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
  • Osoby prowadzące szkolenia i organizujące spotkania grupowe.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Program szkolenia

Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz potrzeb          uczestników.

      Moduł I Komunikacja interpersonalna w pracy – rola komunikacji

  • Rola komunikacji w budowaniu relacji i współpracy w życiu zawodowym i nie tylko.
  • Skąd się biorą  „bariery” komunikacyjne i wyjaśnienie ich fundamentów.

      Moduł II Komunikacja interpersonalna w pracy – kluczowe aspekty komunikacji

  • Rola modelu DISC i typu osobowości – wstęp do tematyki (zapraszamy na szkolenie: Komunikacja interpersonalna w biznesie – model DISC).
  • Elementy komunikacji niewerbalnej – ton głosu postawa ciała i gesty, mimika i prawo spójności.
  • Znaczenie kontaktu wzrokowy czyli jak pokazać akceptację lub skorygować wzrokiem rozmówcę.
  • Rola uścisku dłoni oraz alternatywne możliwości wykazania chęci budowania relacji.
  • Przestrzeń osobistej komunikacji czyli zasady proksemiki – jak ją czytać, jak interpretować i jak nią korygować rozmówcę.

      Moduł III Komunikacja interpersonalna w pracy – budowanie jasnych komunikatów 

  • Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego – jak właściwie interpretować badania Alberta Mehrabiana.
  • Zasady budowania jasnych i czytelnych komunikatów.
  • Kodowanie a dekodowanie czyli co zrobią aby rozumiano o co nam chodzi.
  • Model kwadratu komunikacyjnego – (model poczwórnej tuby i poczwórnego ucha)  Friedemanna Schulza von Thuna – wielopoziomowa struktura ludzkiej wypowiedzi.
  • Jak zadawać pytania aby otrzymać poszukiwaną lub/oraz oczekiwaną informację.
  • Fakt, opinia czy uczucie czyli jak zarządzić subiektywną interpretacją.
  • Wstęp do zasad perswazji (zapraszamy na szkolenie otwarte z technik wywierania wpływu).
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu komunikacji.

Czas trwania

09:00 - 16:00

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Human Skills

00-023 Warszawa

ul. Widok 18/2

woj. mazowieckie

Human Skills

00-023 Warszawa

ul. Widok 18/2

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena 1
809
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 835 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Human Skills
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
Human Skills We Make You Grow Dlaczego warto nam zaufać? - Gazeta Finansowa przyznała nam wyróżnienie Firma szkoleniowa roku 2019 r., 2021 r. oraz ponownie w 2022 r. - Prowadzimy szkolenia dla firm, administracji i osób prywatnych. - Jesteśm...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
  3. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
  4. Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.

BUR, KFS

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Human Skills
00-023 Warszawa Widok 18/2
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!