O szkoleniu
Czy wiesz, że szkolenia interpersonalne to najskuteczniejszy sposób, by spotęgować efektywność zatrudnionych w firmie pracowników? Szkolenia z kompetencji miękkich trenują kluczowe umiejętności, które są podstawą w procesie budowania relacji i współdziałania, a komunikacja interpersonalna w pracy w dużej mierze decyduje o sukcesach w firmie. Sprawność komunikacyjna wpływa w praktyce na większość obszarów naszego funkcjonowania – relacje międzyludzkie, motywację i satysfakcję pracowników, atmosferę w pracy i zadowolenie klientów Twojej firmy. To umiejętność komunikacji interpersonalnej gwarantuje skuteczność, dlatego warto zainwestować w rozwój kompetencji interpersonalnych pracowników i zaoferować im niezbędne do tego szkolenie. Umiejętności miękkie trenujemy z naszymi Klientami już od lat i dzięki temu możemy zaproponować Twojej firmie i zatrudnionym w niej pracownikom certyfikowane i w pełni profesjonalne szkolenia z umiejętność miękkich w formie stacjonarnych warsztatów oraz nowoczesne szkolenia z komunikacji interpersonalnej online.
Adresaci szkolenia:
- Osoby zarządzające zespołami.
- Osoby współpracujące z zespołem.
- Osoby pracujące na stanowiskach wymagających komunikowania się z trudnym rozmówcami.
- Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
- Osoby prowadzące szkolenia i organizujące spotkania grupowe.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Program szkolenia
Rozpoczęcie, omówienie celów szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz potrzeb uczestników.
Moduł I Komunikacja interpersonalna w pracy – rola komunikacji
- Rola komunikacji w budowaniu relacji i współpracy w życiu zawodowym i nie tylko.
- Skąd się biorą „bariery” komunikacyjne i wyjaśnienie ich fundamentów.
Moduł II Komunikacja interpersonalna w pracy – kluczowe aspekty komunikacji
- Rola modelu DISC i typu osobowości – wstęp do tematyki (zapraszamy na szkolenie: Komunikacja interpersonalna w biznesie – model DISC).
- Elementy komunikacji niewerbalnej – ton głosu postawa ciała i gesty, mimika i prawo spójności.
- Znaczenie kontaktu wzrokowy czyli jak pokazać akceptację lub skorygować wzrokiem rozmówcę.
- Rola uścisku dłoni oraz alternatywne możliwości wykazania chęci budowania relacji.
- Przestrzeń osobistej komunikacji czyli zasady proksemiki – jak ją czytać, jak interpretować i jak nią korygować rozmówcę.
Moduł III Komunikacja interpersonalna w pracy – budowanie jasnych komunikatów
- Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego – jak właściwie interpretować badania Alberta Mehrabiana.
- Zasady budowania jasnych i czytelnych komunikatów.
- Kodowanie a dekodowanie czyli co zrobią aby rozumiano o co nam chodzi.
- Model kwadratu komunikacyjnego – (model poczwórnej tuby i poczwórnego ucha) Friedemanna Schulza von Thuna – wielopoziomowa struktura ludzkiej wypowiedzi.
- Jak zadawać pytania aby otrzymać poszukiwaną lub/oraz oczekiwaną informację.
- Fakt, opinia czy uczucie czyli jak zarządzić subiektywną interpretacją.
- Wstęp do zasad perswazji (zapraszamy na szkolenie otwarte z technik wywierania wpływu).
- Podsumowanie i zakończenie szkolenia z zakresu komunikacji.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 835 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
