O szkoleniu
Szkolenie uczy najważniejszych technik komunikacji ze szczególnym
uwzględnieniem Projektów i komunikacji na styku działów technicznych
(IT) - Biznes.Opiera się na dostępnej wiedzy z zakresu psychologii (w tym również techniki NLP) oraz metodyk projektowych (PMI/PMBOK 4ed, PRINCE2, Agile) i wiedzy z zakresu ITIL.
uwzględnieniem Projektów i komunikacji na styku działów technicznych
(IT) - Biznes.Opiera się na dostępnej wiedzy z zakresu psychologii (w tym również techniki NLP) oraz metodyk projektowych (PMI/PMBOK 4ed, PRINCE2, Agile) i wiedzy z zakresu ITIL.
Kto powinien wziąć udział?
Program szkolenia przeznaczony jest dla osób chcących zdobyć kompleksową wiedzę w zakresie skutecznego organizowania i zarządzania projektami. Głównymi adresatami są więc specjaliści oraz kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla zarządzania.
Program szkolenia
- Komunikacja międzyludzka
- Wprowadzenie czyli co to naprawdę jest komunikacja?
- Metaprogramy i ramy (osobiste, społeczne, lokalne, etc.)
- Proces uczenia się i nawyki
- Komunikacja w/g teorii informacji
- Mapy pojęć i filtry percepcji (percepcja świata)
- Reprezentacja świata w umyśle, systemy reprezentacji
- Komunikacja pisemna i werbalna
- Aktywne słuchanie
- Metajęzyk
- Metakomunikat
- Kluczowe błędy formułowanych komunikatów
- Mowa ciała
- Spójna komunikacja wielokanałowa
- Email doskonały - kluczowe cechy
- Komunikacja służbowa
- Komunikacja w grupie
- Komunikacja w firmie silosowej
- Relacje i struktury połączeń komunikacyjnych
- Komunikacja poleceń służbowych i micromanagement
- Podstawowe zagadnienia motywacji
- Kontrola efektów i skuteczna informacja zwrotna
- Pętle motywacji i demotywacji
- Kanapka komunikacyjna
- Komunikacja odbiorców i dostawców usług
- Perspektywa ITIL v3
- Komunikacja wg ITIL v3
- Negocjacje zasad współpracy (SLA)
- Czy klient może być zadowolony ze współpracy z działem technicznym/IT?
- Komunikacja w Projektach
- Przyczyny niepowodzeń projektów informatycznych
- Definiowanie wymagań - wyzwanie dla wykonawcy i Biznesu
- Jak zrozumieć prawdziwe potrzeby
- Ramy dla komunikacji wg RUP/UML
- Model Adaira
- Podstawy zarządzania konfliktem
- Negocjacje projektowe
- Formalna komunikacja a inteligencja socjalna
- Zasady komunikacji wg PMI/PMBoK 4ed
- Zasady komunikacji wg PRINCE2
- Zasady komunikacji wg Agile
- Budowanie relacji
- Poziomy relacji i ich wpływ na komunikację
- Techniki relacyjne a micromanagement.
Czas trwania
2 dni - 16 godzin szkoleniowych
Prelegenci

Trener HIGH5 Training Group
Zapisz się
Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1 490
zł
Cena zawiera:
- 2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129