Szkolenie

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy

O szkoleniu

Cel szkolenia:
Podstawowym celem warsztatu jest zatem dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi. Sprawna komunikacja i współpraca wewnątrz firmy ma bezpośrednie przełożenie na relacje i współpracę z innymi podmiotami.
Znaczną część warsztatu zajmować będą aktywności tworzące pozytywny klimat sprzyjający komunikacji nastawionej na współpracę.
Cel szkolenia:
Wzrost świadomości roli pracowników oraz ich zależności między sobą.
Zdobycie umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w komunikacji interpersonalnej
Zapoznanie Uczestników z zasadami skutecznej komunikacji budującymi współpracę w zespole
Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych dla zwiększenia efektywności
w komunikacji interpersonalnej i zadaniowej.
Poznanie zasad i udoskonalenie umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się zorientowanego na budowanie „mostów komunikacyjnych” w każdej relacji i sytuacji zawodowej, a szczególnie konfliktowej
Radzenie sobie negatywnymi emocjami swoimi i innych
Uporządkowanie i ujednolicenie wiedzy i umiejętności z zakresu procesu kierowania zespołem
Pogłębienie umiejętności psychospołecznych związanych z procesem kierowania podwładnymi – aspekt komunikacyjny
Kto powinien wziąć udział?

Warsztat jest adresowany zarówno do członków zespołów pracowniczych, jak i do menadżerów zarządzających zespołami.

Program szkolenia

CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?

  • Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
  • W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie
  • Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi


W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
  • Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili


PRZYCZYNY BRAKU WSPÓŁPRACY

  • Przyczyny strukturalne (wynikające z sytuacji współzależności)
  • Bariery komunikacyjne współpracy (bariery negocjacyjne)
  • Techniki komunikacyjne przełamujące bariery współpracy
  • Jak zmieniać „ich” nastawienie?
  • Jak opanować swoje emocje?
  • Jak przekształcać „ich” stanowisko?
  • Jak zwiększać „ich” satysfakcję?
  • Jak radzić sobie z „ich” poczuciem siły?


PRZEKAZYWANIE KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ JAKO METODY BUDOWANIA WSPÓŁPRACY W ZESPOLE I POZA NIM

  • Jaką funkcję pełni informacja zwrotna?
  • Czy informacja zwrotna jest dla nadawcy czy dla odbiorcy?
  • Formułowanie informacji zwrotnej


JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?

  • Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
  • Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?


JAKA PEŁNIE ROLĘ W ZEPOLE I JAKIE MA TO ZNACZENIE DLA WSPÓŁPRACY

  • Jaką rolę pełnie w zespole
  • Jakie zadania wykonuję najlepiej


EFEKTYWNOŚĆ PROCESU KOMUNIKACJI

  • Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samokontrola w procesie komunikacji


CZYM JEST KOMUNIKACJA MENADŻERSKA? OBSZARY, CELE I MODELE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ.

  • Funkcje i formy komunikacji menedżera.
  • Zidentyfikowanie czynników obniżających jakość komunikacji w różnych obszarach.


INTEGRACJA WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 - 18 grudnia 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 07 - 08 grudnia 2020
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Kraków 17 - 18 listopada 2020
brak danych

Kraków

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 15 - 16 października 2020
brak danych

Gdańsk

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Białystok 05 - 06 października 2020
brak danych

Białystok

woj. podlaskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 17 - 18 września 2020
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 - 28 sierpnia 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Szczecin 16 - 17 lipca 2020
brak danych

Szczecin

woj. zachodniopomorskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 10 - 11 grudnia 2012
hotel

Zakopane

do ustalenia

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 19 - 20 listopada 2012
hotel

Warszawa

do ustalenia

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Kraków 24 - 25 września 2012
hotel

Kraków

do ustalenia

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
1390 PLN
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Weź udział

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!