Szkolenie

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy

O szkoleniu

To szkolenie, bez wychodzenia z pracy lub z domu, pozwoli Państwu na uczestnictwo w pełnowartościowych warsztatach i spotkaniach. Nie są to webinaria ani filmiki, podczas których odtwarzane są masowo wcześniej nagrane treści. To pełnowartościowe szkolenie z udziałem Trenera “na żywo”. Zapewniamy pełną interakcję, optymalną wymianę kompetencji – wiedzy, umiejętności i postaw. Uczymy, reagując na bieżąco na potrzeby Uczestników naszych szkoleń. Do każdego szkolenia, każdy jego Uczestnik otrzymuje przesyłane elektronicznie materiały szkoleniowe a po jego ukończeniu, pisemny certyfikat ukończenia szkolenia.
Dlaczego warto wziąć udział?

Całe szkolenie i każdy moduł szkolenia ma na celu podniesienie kompetencji skutecznego porozumiewania poprzez poszerzanie wiedzy i wspieranie w trenowaniu umiejętności.

Szkolenie ma na celu wyposażenie Pracowników w narzędzia pozwalające m.in:

  • budować fundamenty pod trwale pozytywne relacje z innymi ludźmi,
  • wspierać budowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
  • stosować skuteczne zasady asertywnej komunikacji w relacjach z Klientami/podwykonawcami,
  • umiejętnie aktywnie słuchać rozmówcę i prowadzić rozmowy,
  • efektywnie i profesjonalnie obsłużyć Klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • poznać i poprawnie stosować asertywną komunikację,
  • tworzyć i wprowadzać w życie nowatorskie rozwiązania komunikacyjne,
  • skutecznie wpływać na postawę, potrzeby i decyzje innych ludzi, przy jednoczesnym dopasowaniu i utrzymaniu pozytywnego kontaktu.

W czasie dwudniowego szkolenia prowadzonego metodą warsztatową pracownicy otrzymają kompleksową porcję wiedzy z zakresu szeroko rozumianej  komunikacji i jednocześnie – co szczególnie ważne – osobiście każdą partię materiału przetrenują, przećwiczą, zastosują w wewnętrznej interakcji i przyswoją ją na poziomie własnych doświadczeń. Szkolenie ma charakter „wiedzowo – narzędziowy”, gdyż w jego efekcie uczestnicy zostaną poinformowani o teorii i wyposażeni w praktyczne narzędzia komunikacyjne, które natychmiast będą w stanie wykorzystywać. Style komunikacyjne (według nowoczesnych metod), świadome używanie aktywnego słuchania oraz asertywności, elementy wywierania wpływu na ludzi – to w obecnych czasach niezbędne umiejętności, szczególnie podczas kontaktów z Klientami. Uczestnicy warsztatów dostrzegą szereg nowych możliwości komunikowania, osiągania celów, budowania dobrych relacji i zaufania jak również wpływania na poglądy i decyzje innych osób.

Spodziewamy się, że uczestnicy będą wiedzieli między innymi, w jaki sposób:

  • wzmocnić siebie czyli mieć więcej cierpliwości i silne poczucie własnej kompetencji,
  • kulturalnie i skutecznie prowadzić, modyfikować i kończyć rozmowy z Klientem,
  • przestać brać na siebie „ślad po trudnych rozmowach”,
  • efektywnie przekazać Klientowi swoje cele z szacunkiem dla jego potrzeb,
  • wspierać postawy budujące dobre relacje długoterminowe,
  • być pomocnym w wyznaczonym zakresie
  • psychologia (czyli wiedza o duszy) może być przydatna i interesująca na co dzień.
Kto powinien wziąć udział?

Adresatem szkolenia są osoby zainteresowane rozwojem umiejętności efektywnej komunikacji, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie. Mamy pewność, że możemy wzmocnić u Pracowników motywację do działania, umiejętność wybierania adekwatnych narzędzi zarządzania komunikacją i informacją w czasie zmiany, energię do efektywnego działania i kompetencje związane z osobistą i zespołową skutecznością.

Program szkolenia

Krótki wstęp

  • Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
  • Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
  • Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy

MODUŁ I  – Podstawowe umiejętności komunikacyjne oraz parę definicji

  • Zamiana problemu na rozwiązanie – osobista odpowiedzialność za efekt komunikacji czyli jak przestać obwiniać innych?
  • Sposoby budowania i podtrzymywania relacji między ludźmi – na czym polega „tajemnica” i jak ją stosować
  • Czym naprawdę jest komunikacja i dlaczego warto ją trenować

MODUŁ II  – Co sprawia, że czujemy się razem dobrze, czyli temperamenty moich klientów, współpracowników, bliskich

  • Podstawowe tendencje i style myślenia – poznaj Choleryka, Melancholika, Sangwinika i Flegmatyka (Czerwonego, Niebieskiego, Żółtego i Zielonego)
  • Czego potrzebują od otoczenia
  • Jak się z nimi obchodzić
  • Jakie mają obawy
  • Jak postrzegają innych

MODUŁ III –  Jaka komunikacja buduje współpracę?

  • Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?
  • Sklasyfikowanie własnych Klientów wewnętrznych i zewnętrznych według znaków rozpoznawczych
  • Komunikacja z poszczególnymi typami temperamentów
  • Najczęstsze przyczyny konfliktów
  • Relacje poszczególnych typów temperamentów z innymi osobowościami

MODUŁ IV –  W jaki sposób się komunikujemy?

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników szkolenia – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
  • Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili

Podsumowanie warsztatów

  • ewaluacja
  • konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią

Czas trwania

szkolenie online - 2 dni, 9:00-14:00
szkolenie stacjonarnie - pierwszy dzień: 10:00–17:00, drugi dzień: 9:00–16:00

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Zakopane 13 - 14 grudnia 2021
brak danych

Zakopane

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Online 20 - 21 stycznia 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 - 28 stycznia 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 24 - 25 marca 2022
brak danych

Gdańsk

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Online 29 - 30 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 25 - 26 listopada 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Wrocław 21 - 22 października 2021
brak danych

Wrocław

woj. dolnośląskie

Zapisz się

Szkolenie online
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
1115,50 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
Zapisz się
Szkolenie stacjonarne
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
1406,50 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!