Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-nastawiona-na-budowanie-wspolpracy-43223-id453

Informacje o szkoleniu

  • Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy


    ID szkolenia: 43223
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    brak danych

    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00
  • Organizator szkolenia:

    Effect Group Sp. z o.o.
    Erazma Ciołka 16
    01-443 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia:
Podstawowym celem warsztatu jest zatem dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi. Sprawna komunikacja i współpraca wewnątrz firmy ma bezpośrednie przełożenie na relacje i współpracę z innymi podmiotami.
Znaczną część warsztatu zajmować będą aktywności tworzące pozytywny klimat sprzyjający komunikacji nastawionej na współpracę.
Cel szkolenia:
Wzrost świadomości roli pracowników oraz ich zależności między sobą.
Zdobycie umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w komunikacji interpersonalnej
Zapoznanie Uczestników z zasadami skutecznej komunikacji budującymi współpracę w zespole
Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych dla zwiększenia efektywności
w komunikacji interpersonalnej i zadaniowej.
Poznanie zasad i udoskonalenie umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się zorientowanego na budowanie „mostów komunikacyjnych” w każdej relacji i sytuacji zawodowej, a szczególnie konfliktowej
Radzenie sobie negatywnymi emocjami swoimi i innych
Uporządkowanie i ujednolicenie wiedzy i umiejętności z zakresu procesu kierowania zespołem
Pogłębienie umiejętności psychospołecznych związanych z procesem kierowania podwładnymi – aspekt komunikacyjny

Szkolenie skierowane jest do:

Warsztat jest adresowany zarówno do członków zespołów pracowniczych, jak i do menadżerów zarządzających zespołami.

Program szkolenia:

CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?

  • Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
  • W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie
  • Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi


W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
  • Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili


PRZYCZYNY BRAKU WSPÓŁPRACY

  • Przyczyny strukturalne (wynikające z sytuacji współzależności)
  • Bariery komunikacyjne współpracy (bariery negocjacyjne)
  • Techniki komunikacyjne przełamujące bariery współpracy
  • Jak zmieniać „ich” nastawienie?
  • Jak opanować swoje emocje?
  • Jak przekształcać „ich” stanowisko?
  • Jak zwiększać „ich” satysfakcję?
  • Jak radzić sobie z „ich” poczuciem siły?


PRZEKAZYWANIE KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ JAKO METODY BUDOWANIA WSPÓŁPRACY W ZESPOLE I POZA NIM

  • Jaką funkcję pełni informacja zwrotna?
  • Czy informacja zwrotna jest dla nadawcy czy dla odbiorcy?
  • Formułowanie informacji zwrotnej


JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?

  • Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
  • Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?


JAKA PEŁNIE ROLĘ W ZEPOLE I JAKIE MA TO ZNACZENIE DLA WSPÓŁPRACY

  • Jaką rolę pełnie w zespole
  • Jakie zadania wykonuję najlepiej


EFEKTYWNOŚĆ PROCESU KOMUNIKACJI

  • Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samokontrola w procesie komunikacji


CZYM JEST KOMUNIKACJA MENADŻERSKA? OBSZARY, CELE I MODELE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ.

  • Funkcje i formy komunikacji menedżera.
  • Zidentyfikowanie czynników obniżających jakość komunikacji w różnych obszarach.


INTEGRACJA WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy