Szkolenie: Komunikacja niewerbalna w biznesie – warsztaty praktyczne

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-niewerbalna-w-biznesie-warsztaty-praktyczne-45859-id71

Informacje o szkoleniu

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Współczesny rynek stawia przed handlowcami i menedżerami coraz większe wyzwania. Profesjonalna prezentacja jest umiejętnością kluczową, stąd ważne jest opanowanie mowy ciała, operowania głosem oraz tricków negocjacyjnych. Słowa stanowią tylko 7% przekazu, komunikacja niewerbalna to aż 93% każdego komunikatu.

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności wykorzystania mowy ciała do:
• własnej autoprezentacji
• zrozumienia partnerów biznesowych
• zaprezentowania swojej oferty jako cennej i wartościowej
• negocjacji oraz rozpoznania zamiarów partnera
• obrony przed partnerami, którzy wykorzystują mowę ciała do manipulacji procesu rozmowy handlowej.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie adresowane do menedżerów i pracowników odpowiedzialnych za prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji oraz handlowców.

Korzyści dla uczestników:
• Opracowanie, poprawienie, doprecyzowanie własnej autoprezentacji
• Opanowanie sztuki odczytywania mowy ciała partnerów biznesowych i ich nastawienia
• Przećwiczenie umiejętności prezentowania oferty z wykorzystaniem mowy ciała
• Nauczenie się wykorzystania komunikacji werbalnej i niewerbalnej w negocjacjach i podczas rozmowy handlowej
• Zdobycie wiedzy jak obronić się przed partnerami wykorzystującymi komunikację niewerbalną w celu manipulacji.

Program szkolenia:

1. Prezentacja prezentacji nierówna. Jaki mam styl prezentowania przed klientem?
• Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu
• Rodzaje prezentacji i najczęściej popełniane błędy w prezentacjach biznesowych
• Prezentacja wyników firmy. Jak mówić do 10 a jak do 100 osób?
• Pierwsze wrażenie a sukces
• Budowa wizerunku poza słowami – przestrzeń, władza, status, symbolika
• Czego nie powinno się robić przed prezentacją. Ograniczenia żywnościowe przed rozmową handlową – winowajcą negatywnego odbioru nie jest tylko czosnek..
2. Prezentacja a mowa ciała – jak pokazać bez słów jak dobrym jesteś managerem i handlowcem
• Słowa to tylko 7% prezentacji. Elementy niewerbalne w prezentacji
• Jak odbierają mnie inni? Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała
• Komunikacja niewerbalna w relacjach biznesowych
• Aparycja – oddziaływanie wyglądem w prezentacji i podczas rozmowy handlowej
• Kinezyka – mimika i gesty w prezentacji. Co myśli klient, gdy nic nie powiedział?
• Proksemika – jak zarządzać przestrzenią w biznesie
• Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku
• Chronemika – zarządzanie czasem w prezentacji
• Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.

Informacje o prelegentach:

Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Warsztatów managerskich” w Studium Podyplomowym WSH oraz „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” na Wydziale Dziennikarstwo w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.

Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego . Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o. Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 440 - zł netto

Cena zawiera:

-udział w zajęciach -materiały szkoleniowe -certyfikat ukończenia szkolenia -serwis kawowy -lunch

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

* Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji.
*Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
*W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 7 dni przed szkoleniem.

Szkolenie, kurs: Komunikacja niewerbalna w biznesie – warsztaty praktyczne