Szkolenie: Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy? Warsztaty dla zarządzających

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-strategii-firmy-jak-przekonac-pracownikow-do-realizacji-strategii-firmy-warsztaty-dla-zarzadzajacych-26757-id3

Informacje o szkoleniu

  • Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy? Warsztaty dla zarządzających


    ID szkolenia: 26757
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    Hotel Golden Tulip
    Towarowa 2
    00-811 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 08-09.07.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni, w godzinach 9.00 - 17.00
  • Organizator szkolenia:

    Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cele

* Zrozumienie roli top managementu w procesie komunikacji i monitoringu strategii.
* Rola i zadania Prezesa spółki w komunikacji strategii.
* Rola i zadania Członków Zarządów i Dyrektorów w procesie komunikacji strategii.
* Nabycie lub pogłębienie umiejętności w zakresie prezentacji strategii różnym grupom pracowników.
* Nabycie umiejętności kaskadowania strategii tak by zachować pod kontrolą elementy poufne.
* Rozpoznanie i ocena skuteczności różnych kanałów komunikacyjnych.
* Poznanie najlepszych praktyk w zakresie komunikacji z pracownikami.
* Poznanie pułapek komunikacji i zagrożeń wynikających z jednokierunkowości.

Szkolenie skierowane jest do:

Właściciele spółek, prezesi zarządów, członkowie zarządów, członkowie rad nadzorczych, dyrektorzy, menedżerowie, kierownicy projektów.

Program szkolenia:

Pierwszy dzień (9.00 – 17.00)

1. Od czego zależy sukces w komunikacji? Rola przygotowania.
2. Moje wartości.
1. Co jest dla mnie wartością w naszej firmie?
2. Jakie wartości chciałbym, aby były respektowane?
Ćwiczenie
3. Komunikacja strategii - czyli czego?
1. Strategia jako zbiór wymiernych celów i skonkretyzowanych działań gwarantujących ich osiągniecie.
2. Zawartość merytoryczna „Strategii firmy”: od ogólników do konkretów.
3. Uzasadnienie wyborów strategicznych.
4. Role w komunikacji strategii - kto, komu, co, dlaczego?
1. Rola i zadania Prezesa spółki w komunikacji strategii.
2. Rola i zadania Dyrektorów i kierowników w procesie komunikacji strategii.
3. Co znaczy „prezentować jako autor”, a co „prezentować jako wykonawca”?
Dyskusja moderowana
5. Zanim zaczniemy komunikować strategię…
1. Samomotywacja kadry menedżerskiej do wdrożenia strategii firmy.
2. Czy wierzymy, że z naszym zespołem osiągniemy zakładane cele?
3. Jakie mamy przekonanie? jak się motywujemy?
4. Jakich używamy argumentów, aby siebie przekonać do realizacji celów?
5. W razie trudności, co robimy, aby je pokonać?
Warsztat „SAMOMOTYWACJA”
6. Proces komunikacji strategii w „dół” organizacji – wyzwanie dla menedżerów.
1. Różne perspektywy:
1. kompetencyjne (decyzyjne, władzy) na różnych stanowiskach;
2. horyzontu czasowego;
3. informacyjne (im niżej tym mniej ogółów, więcej instrukcji, poleceń).
2. Fazy komunikacji:
1. uprzedzająca – zapowiadająca;
2. robocza – w trakcie przygotowań, formułowania, wypracowywania;
3. oficjalna – event-owa;
4. realizacyjna – przed pierwszym follow-up-em;
·zarządzanie feedback-iem (pozytywny, negatywny);
5. follow-up-owa – minievent;
6. realizacyjna dalsza – przed kolejnym follow-up-em;
·zarządzanie feedback-iem (pozytywny, negatywny);
7. follow-up-owa – minievent.

Drugi dzień (9.00 – 17.00)

1. Jak chcesz komunikować strategię swoim zespołom?
1. Przygotowanie się do prezentacji.
2. Odpowiedni moment dla Ciebie i zespołu.
3. Argumenty – strategia to konkrety: kto? co? kiedy?
4. Zastrzeżenia – uprzedzanie.
1. Z kim nam najłatwiej nawiązać kontakt, a z kim najtrudniej?
2. Jak sobie radzimy w trudnych sytuacjach?
Warsztat „JAK CHCESZ KOMUNIKOWAĆ STRATEGIĘ?”
2. Z jaką częstotliwością powinniśmy komunikować strategię i strategiczne priorytety?
1. Z jaką częstotliwością zamierzamy przeglądać stan realizacji strategii?
2. Dlaczego w taki sposób?
3. Co dzień, co tydzień, co miesiąc, okazjonalnie – nieregularnie – w razie potrzeby lub gdy się przypomni…
Warsztat „CZĘSTOTLIWOŚĆ KOMUNIKACJI”
3. Jak zarządzać informacją zwrotną otrzymywaną „od dołu” w trakcie prezentacji strategii?
1. Metody reagowania na:
1. Spontaniczne uwagi w trakcie spotkania.
2. Gremialne aprobaty dla strategii.
3. Gremialne zastrzeżenia – ogólne.
4. Pojedyncze głosy pytające.
5. Pojedyncze głosy wątpiące, sceptyczne.
2. Zasady generalne
1. Metody odpierania zastrzeżeń i najczęściej popełniane błędy.
2. Metody przekazywania trudnych informacji.
Warsztat „ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ ZWROTNĄ”
4. „Motywatory” skłaniające pracowników do realizacji strategii. System wynagrodzeń.
1. Strategia a moja pensja?
2. Argumentacja „przez kieszeń”.
3. Jak realizacja strategii wpłynie na moje wynagrodzenie?
Warsztat „MOTYWATORY”
5. Skuteczne techniki komunikacji z dużymi grupami pracowników
1. Zasady – język
2. Sposób – metoda
3. Czas i miejsce
6. Warsztaty - PRÓBKI PREZENTACJI
Praca indywidualna
7. Jakich błędów należy się wystrzegać w procesie komunikacji strategii?
Warsztat „UCZYMY SIĘ NA BŁĘDACH INNYCH”
8. Podsumowanie

Informacje o prelegentach:

Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i strukturami sprzedażowymi, w tematach związanych z negocjacjami, obsługą klienta, zarządzaniem czasem. Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze, które koncentrują się wokół rozwoju kompetencji menedżerskich w nowoczesnym, wysoce zmiennym środowisku biznesowym.

Posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowych korporacjach, wzbogacone o wiele szkoleń krajowych i zagranicznych. Był dyrektorem sprzedaży w: Amica Wronki S.A., Electrolux Poland (reprezentował firmę odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi), Merloni Indesit Polska. Był kierownikiem sprzedaży w Leroy Merlin Polska oraz IKEA Retail gdzie był odpowiedzialny za tworzenie cen detalicznych dla sklepów IKEA w Polsce, badania rynku, analizy, zarządzanie zespołem pracowników, treningi dla załogi z zakresu obsługi klienta i pracy z asortymentem (jako trener wewnętrzny przeszkolił ok. 500 osób), kontrolę poziomu sprzedaży, wprowadzanie akcji promocyjnych, planowanie poziomu sprzedaży, zamawianie towarów, planowanie dostaw. W każdej z tych firm zarządzał działami sprzedaży liczącymi kilkadziesiąt osób oraz był odpowiedzialny za kilkusetmilionowe budżety sprzedaży. Jako szef sprzedaży w kolejnych firmach przeszkolił ok. 2000 osób.

Zrealizował projekty dla firm z wielu branż, w tym finansowej, spożywczej, przemysłu ciężkiego i lekkiego oraz kilkunastu sieci detalicznych i hurtowych z branży AGD/RTV (m.in.: Mix Electronics, Neonet, Mediaexpert, Ratex – grupa Awans) oraz wyposażenia wnętrz. Współpracował na stałe z Polbank EFG oraz prowadził obsługę szkoleniową BAKOMA S.A. w ramach projektu EFS (2006-2008).

Z jego doświadczeń skorzystały Zarządy oraz pracownicy takich firm jak: Real, Makro Cash & Carry, MGL – grupa Metro, Accord Finance, Diners Club International Polska, Polbank EFG, BRE Bank S.A, Centrala PZU., Polkomtel (Plus GSM), eCard Polska, Dun and Bradstreet Poland, ZASŁAW Z P i N, British American Tobacco Polska, Scania, Schindler Polska, TNT Express Worldwide (Poland), Jean Mueller Polska, Rewe Group, miniMAL., JELFA S.A., Lek Polska – Sandoz, Pfleiderer Polska, AED Polska, DeLaval, Centrum Medyczne Damiana, Delphi Polska Automotive Systems, Hewlett-Packard Polska, Michelin Polska S.A., Johnson Controls Ltd., Mondi Packaging Warszawa, Adamed, Wezyr Holiday Services, CD Projekt, CD Projekt RED, Pharmindex - CMP Medica Poland i inne.

Absolwent studiów magisterskich oraz MBA w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University. Obecnie uczestnik seminarium doktoranckiego.

We Francuskim Instytucie Gospodarki prowadzi seminaria otwarte i zamknięte dla kadry zarządzającej pt.: „Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy? Warsztaty dla zarządzających”, „Zarządzanie zmianą” oraz „Negocjacje w biznesie. Warsztat dla zarządzających”.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2 490 zł + 23% VAT / os. - przy zgłoszeniu jednej osoby
  • 2 290 zł + 23% VAT / os. - przy zgłoszeniu min. 2-óch osób z firmy

Cena zawiera:

Uczestnictwo w zajęciach, tematyczne skrypty autorskie FIG Polska, wydruk oraz CD z nagraniem prezentacji multimedialnych, komplet materiałów z ćwiczeń praktycznych wraz z rozwiązaniami, case studies, analizy przypadków polskich i zagranicznych przedsiębiorstw, konsultacje z trenerem w trakcie zajęć lub przerw, certyfikat ukończenia zajęć, posiłki w trakcie zajęć w restauracji hotelowej oraz przerwy kawowe.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Liczba uczestników ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Przesłanie niniejszego zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją warunków zgłoszenia. Płatności za uczestnictwo w seminarium należy dokonać na 21 dni przed jego rozpoczęciem na konto FIG Polska Sp. z o.o., ALIOR BANK S.A., Oddział w Warszawie (02-094), ul. Grójecka 59/63, nr rachunku: 33 2490 0005 0000 4520 5905 7293. Po otrzymaniu płatności prześlemy Państwu fakturę. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
W przypadku nie wpłynięcia opłaty w wyznaczonym terminie, FIG Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo zwrócenia się o przesłanie faksem potwierdzenia przelewu.

Uprzejmie informujemy, że przy odwołaniu zgłoszenia później niż na 21 dni przed datą rozpoczęcia seminarium opłata za uczestnictwo nie podlega zwrotowi. Możliwe jest natomiast zastępstwo zgłoszonego uczestnika. Uczestnik ma prawo do przeniesienia swego zgłoszenia na następny termin o ile istnieje taka możliwość, ale nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem seminarium. Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w seminarium spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa. Odwołanie zgłoszenia i zmiana jego terminu wymaga formy pisemnej.

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania zajęć, zmiany trenera lub zmiany miejsca zajęć przed ich planowanym rozpoczęciem z przyczyn niezależnych od organizatora.

Wydarzenie: Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy? Warsztaty dla zarządzających