Szkolenie: KOMUNIKACJA W BIZNESIE WARSZTATY DLA ZAAWANSOWANYCH

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-w-biznesie-warsztaty-dla-zaawansowanych-49269-id71

Informacje o szkoleniu

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

CELE SZKOLENIA:

Zrozumienie znaczenia i możliwości efektywnej komunikacji

wykorzystanie, udoskonalenie i skorygowanie posiadanej już wiedzy i doświadczenia oraz nabycie nowych umiejętności w obszarze komunikacji

Poznanie narzędzi i technik skutecznej komunikacji
Rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie świadomego, skutecznego komunikowania się (komunikacja werbalna i niewerbalna)
Rozwój możliwości świadomego wpływu na otoczenie

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
Uczestnik szkolenia:

Zwiększy efektywność własną w procesie komunikacji poprzez zrozumienie: co nas ogranicza i co nam pomaga w kontaktach społecznych
Nabędzie umiejętności i techniki sprzyjające efektywnej komunikacji oraz osiąganiu osobistych celów
Pozna możliwości budowania trwałych, satysfakcjonujących relacji w życiu zawodowym i prywatnym

Poprzez doświadczanie, aktywność i obserwację - ma możliwość płynnego włączenia świeżo nabywanej wiedzy w indywidualny system poznawczy

Szkolenie skierowane jest do:

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Program szkolenia:

I. KOMUNIKACJA - OBSZARY I ZNACZENIE

Wprowadzenie - czym jest efektywna komunikacja
warunki i klimat sprzyjający efektywnej komunikacji
przebieg procesu efektywnej komunikacji
zależności i związki pomiędzy komunikacją werbalną a niewerbalną

II. SZTUKA AUTOPREZENTACJI

Autoprezentacja jako klucz do wywierania pożądanego wrażenia
Techniki autoprezentacji jako narzędzia wpływu
Techniki budowania pewności siebie i opanowania tremy przed spotkaniem
Znaczenie zasobów osobistych /poczucie własnej wartości, analiza własnych silnych i słabych stron/
Mars i Wenus w biznesie - podstawy biznesowego dress code, savoir vivre jako elementów świadomego kreowania wizerunku

III. KOMUNIKACJA WERBALNA - jak rozumieć i być rozumianym

Schemat i kanały komunikacji

Sztuka efektywnej rozmowy
Techniki komunikacji werbalnej: aktywne słuchanie, parafraza, odzwierciedlanie, konstruktywna krytyka, udzielanie i odbieranie informacji zwrotnej
typy pytań i ich zastosowanie,
błędy komunikacyjne

IV. MOWA CIAŁA - podstawą efektywnej komunikacji

co twoje ciało mówi o tobie
czytanie nieświadomych komunikatów partnera komunikacji
język wywierania wpływu
odzwierciedlanie

zależności przestrzenne
znaczenie tonu głosu

V. TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI

bariery komunikacyjne - identyfikacja i sposoby radzenia sobie

trudny rozmówca /agresywny, bierny, niechętny/ - konstruktywne sposoby reagowania
sztuka odmawiania i prośby
radzenie sobie z agresją
obrona przed manipulacją - rozpoznawanie i radzenie sobie
kultura i płeć w komunikacji

VI. KOMUNIKACJA - SPOSÓB NA OSIĄGNIĘCIE CELU

sposoby perswazji i język etycznego wywierania wpływu
rozpoznawanie typów postaw komunikacyjnych
znaczenie zasobów osobistych w komunikacji - autodiagnoza stylu komunikacji

Informacje o prelegentach:

Psycholog, specjalista ds. zarządzania personelem, instruktor terapii sztuką. Pracuje jako trener, wykładowca i coach. Jest także praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży w międzynarodowych korporacjach. Ukończyła wydział psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkolenie terapeutyczne I stopnia w Krakowskim Ośrodku Terapeutycznym, Zarządzanie Personelem na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Szkołę Trenerów Wszechnicy UJ (poziom 5 wg Europejskich Ram Kwalifikacji tego zawodu), The Art and Science of Coaching" prowadzonej przez Erickson College z Vancouver oraz Akademię Terapii Ekspresyjnych. Od ponad 10 lat z pasją prowadzi treningi i warsztaty rozwoju osobistego. Tworzy autorskie programy szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności psychologicznych, biznesowych oraz psychologii sportu i transportu. Specjalizuje się w szkoleniu z obszaru podnoszenia i rozwijaniu tzw. miękkich kompetencji menedżerskich, takich jak budowanie i motywowanie zespołu, rekrutacja z assessment center, zarządzanie czasem, zmianą i konfliktem w zespole a także rozwoju umiejętności osobistych (radzenia sobie ze stresem, sztuce kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów, zarządzania czasem, strategiach skutecznego działania), sprzedażowych (obsługa klienta, podstawowe reguły „gry handlowej", nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, psychologia sprzedaży, komunikacji), asertywności, komunikacji i mowie ciała, psychologii wpływu, inteligencji emocjonalnej, autoprezentacji i Savoir Vivre.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 990,00 - zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe, lunch

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem

Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany miejsca realizacji szkolenia (na terenie Warszawy)

Szkolenie, kurs: KOMUNIKACJA W BIZNESIE WARSZTATY DLA ZAAWANSOWANYCH