Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-w-organizacji-jak-usprawnic-proces-przeplywu-informacji-75477-id1061

Informacje o szkoleniu

Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

Budowanie kultury organizacyjne opartej na otwartości i jasnych zasadach 

Usprawnienie procesu przepływu informacji

Stworzenie organizacji wolnej od plotek i działań nieetycznych

Większe zadowolenie i satysfakcja członków zespołu

Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji przejrzystej i troskliwej

Umocnienie w pracownikach poczucia posiadania wpływu na działanie organizacji

 

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

Uświadomienie sobie wartości komunikacji szeroko pojętej

Możliwość uniknięcia trudnych sytuacji spowodowanych drugim życiem informacji

Nabycie umiejętności otwartej komunikacji w kontaktach z innymi osobami

Możliwość stworzenie nowych standardów poprawiających jakość funkcjonowania organizacji oraz jej wizerunek

Nabycie przydatnej wiedzy na temat komunikacji 

Zbudowanie dobrych relacji ze współpracownikami

Nabycie umiejętności pozwalających na świadome kreowanie swojego wizerunku jako osoby świadomej

 

KORZYŚCI WSPÓLNE:

Poprawa jakości pracy w organizacji

Zbudowanie wizerunku firmy otwartej i odważnej

Poprawa procesów wewnątrz organizacji

Stworzenie organizacji bez plotek i domysłów

Poprawa relacji z klientami

Zbudowanie wizerunku firmy dbającej o „czyste” relacje z klientami

Szkolenie skierowane jest do:

  • Członków zarządu 
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów 
  • Specjalistów ds. Komunikacji w organizacji 
  • Pracowników

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie

  • Co to jest komunikacja w organizacji
  • O czym nie pamiętamy
  • Czynniki wpływające na proces komunikacji 
  • Obszary komunikacji - Zarząd vs Menadżerowie i Pracownicy, Menadżerowie vs Menadżerowie, Pracownicy vs Pracownicy, Organizacja vs Klienci
     

2. Zarząd i Menadżerowie

  • Świadomy Zarząd – świadoma organizacja 
  • Zarząd – jak być współuczestnikiem a nie reprezentantem 
  • Menadżer – ciesz się autorytetem, nie władzą
  • Gdzie zaczyna się budowanie kultury otwartości
  • Zmiana nawyków i wypracowywanie nowych standardów 
  • Wprowadzanie standardów komunikacji – dzielenie się wiedzą, doświadczeniem, umiejętnościami, informacjami itd.
  • Historia, kultura, obyczaje, wartości, misja organizacji – kiedy prawda, kiedy fałsz
  • Menadżer średniego szczebla - czyli między młotem a kowadłem 
  • Mój gabinet, moja twierdza – gdzie jest miejsce szefa
     

3. Pracownicy

  • Najpierw się dowiedz potem działaj
  • Formalnie czy nieformalnie – mów do mnie po imieniu
  • Relacje wewnątrz działów – kto za nie odpowiada
  • Jak uniknąć efektu Głuchego telefonu 
  • Jak trwoga to do kogo?
     

4. Klienci

  • Budowanie relacji z klientami
  • Jak mówimy o klientach kiedy nas nie słyszą
  • Szacunek to lojalność
  • Frontem do klienta czyli jak?
  • Komunikacja z klientem
     

5. Organizacja wewnątrz

  • Obyczaje i zwyczaje
  • Przestrzeń do pracy 
  • Przestrzeń na czas wolny
  • Wewnętrzne wydawnictwa i intranet
  • Dress-code
  • Wdrażanie nowego pracownika

Informacje o prelegentach:

OLGA HOŁOGA

Od sprzedaży przez konsulting do szkoleń, tak w skrócie można opisać jej drogę zawodową. Jako Field Manager w firmie handlowej, przez 4 lata zarządzała zespołem kilkudziesięciu sprzedawców. W czołowej polskiej firmie konsultingowej pełniła kolejno stanowiska: konsultanta, starszego konsultanta i managera zespołu Centrum Rozwoju Kadr. Była kierownikiem kilku projektów szkoleniowych i koordynowała pracę zespołów odpowiadających za przygotowanie i realizację wieloletnich programów, których celem był rozwój kapitału ludzkiego całych firm. Od ponad 6 lat przybliża studentom Uniwersytetu Ekonomicznego tajniki fundrasingu i zarządzania projektami.  Ukończyła także Studium Podyplomowe Zarządzanie Projektami na poznańskiej Akademii Ekonomicznej. Posiada certyfikat konsultanta EXTENDED DISC®. Wie, jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrz firmową korespondencję oraz udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem.

AGNIESZKA BUGAJ

Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując jako HR / trener wewnętrzny / coach dla najwyższej kadry menedżerskiej w firmie handlowej. Tworzyła projekty konsultingowo – szkoleniowe, takie jak Akademie Menedżerskie i Akademie Rozwoju Osobistego, diagnoza potencjału pracowników, które kreowała i przeprowadzała. Od 10 lat z powodzeniem prowadzi własną firmę, jest odpowiedzialna za budowanie kontaktów z klientami oraz zarządzanie zespołem konsultantów. Tworzy rozbudowane programy rozwojowe dla kadry menedżerskiej wdrażane na wielu poziomach organizacji. Jest wykładowcą tematyki coachingu na uczelniach krakowskich i łódzkich. Jest jednym z nie licznych w Polsce coachów na poziomie PCC - Professional Certified Coach (ICF) oraz ECPC Erickson Certified Professional Coach. Certyfikowany ekspert metody Extended DISC. Coach systemowo – psychodynamiczny. Absolwentka „Executive Coaching - Systems-Psychodynamic Perspective – pierwszej szkole w Polsce przygotowującej coachów do pracy z najwyższą kadrą menedżerską w ujęciu systemowo - psychodynamicznym, prowadzonej przez kadrę Tavistock Institut z Wielkiej Brytanii. Podczas warsztatów pomaga przekonać się ile niepotrzebnych przekonań nosimy w sobie w codziennym życiu i jak bardzo utrudnia nam to życie w zgodzie ze sobą. Wie, jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrz firmową korespondencję oraz udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem.

EMILIA WIŚNIEWSKA

Trener, konsultant, coach. 11 lat doświadczenia trenerskiego. Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy. Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Wie, jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrz firmową korespondencję oraz udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Pentacomp Systemy Informatyczne, Lotos, Lafarge, Jones Lang LaSalle, Jula, Inter Cars, DCT Gdańsk. Ceniona za indywidualne podejście do Uczestników szkoleń, elastyczność, serdeczność i poczucie humoru oraz za wsparcie oferowane Uczestnikowi w trakcie jak i po szkoleniu.

ANNA KOZAKOW

Trener, konsultant, coach. 10 lat doświadczenia trenerskiego. Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Wie, jak usprawnić i uprzyjemnić wewnątrz firmową korespondencję oraz udrożnić kanały komunikacyjne, jak sprawić, aby ludzie chętniej się wymieniali informacjami i dzielili doświadczeniem. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Strabag, OTIS, BGŻ BNP Paribas, Grupa Pracuj, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, czy Samsung Electronics Polska. 

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1500 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.


Wydarzenie: Komunikacja w organizacji - jak usprawnić proces przepływu informacji?