Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-w-social-mediach-i-mierzenie-jej-efektow-34310-id982

Informacje o szkoleniu

  • Komunikacja w social mediach i mierzenie jej efektów


    ID szkolenia: 34310
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    PRoto.pl
    Al. Jerozolimskie 53
    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00 -17.30
  • Organizator szkolenia:

    PRoto.pl
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

Jak wykorzystywać social media?

Jak komunikować się na Facebooku?

Jak korzystać z aplikacji?

Jak monitorować efekty działań w social mediach?

Szkolenie skierowane jest do:

Osoby odpowiedzialne za prowadzenie komunikacji w firmach i instytucjach państwowych.

Pracownicy działów komunikacji i PR.

Eksperci i liderzy opinii, którzy komunikują w social mediach i Internecie.

Program szkolenia:

1. Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych.

Pejzaż mediów internetowych. Główne trendy, pojęcia i perspektywy rozwoju
Media Paid, Owned, Earned
Kto, jak i dlaczego korzysta z mediów społecznościowych?
Dlaczego społeczności są ważne dla wizerunku marki, relacji z klientami i wspomaganiu sprzedaży?


2. Praktyczne wykorzystanie mediów społecznościowych, co oprócz Facebooka?

Fora – główne platformy, narzędzia, specyfika działań
Serwisy społecznościowe - Facebook, nk.pl, społeczności tematyczne. Jak zaistnieć?
Blogi - specyfika działań z liderami opinii
Mikroblogi – czy w Polsce mają potencjał?
Platformy wideo – wykorzystanie do promocji marki angażujących treści wideo
Seeding i kampanie wirusowe
Amplifying – współpraca z mediami społecznościowymi
Best practices


3. Dlaczego Facebook?

Facebook w Polsce i na świecie - liczby, trendy
Użytkownicy Facebooka
Kto i w jaki sposób korzysta z mediów społecznościowych
Fan - ambasador marki i źródło rekomendacji
Komunikacja i modele obecności na Facebooku
Profil osobisty
Grupy
Fanpage
Wydarzenia (events)
Multimedia
Linki
Sharing


5. Aplikacje - zaawansowane narzędzia angażowania fanów

Zasady działania i tworzenia aplikacji
Aplikacje angażujące
Gry marketingowe
Facebook Places
Best practices


6. Facebook a inne działania marketingowe firmy

Facebook jako „otwarta platforma i element całościowej strategii komunikacyjnej firmy
Social HUB
Czym jest Facebook Connect?
Jak uzyskać efekt synergii, łącząc aktywność na Facebooku z innymi działaniami w internecie?
Integracja ze stroną domową/produktową, blogami i multimediami

7. Jak komunikować się w mediach społecznościowych?

Zasada 1/9/90
Konsumenci vs Prosumenci
Kupowanie fanów
DOs and DONT’s
Specyfika kanału EARNED

8. Analiza działań w mediach społecznościowych

Na czym polega ewaluacja komunikacji w mediach społecznościowych?
Jak przygotować się do ewaluacji działań w mediach społecznościowych?
Jakie narzędzia można wykorzystać do monitoringu mediów społecznościowych?
Jak analizować wyniki monitoringu mediów społecznościowych?
Czy i jakie wskaźniki stosować w ewaluacji mediów społecznościowych?
Pomiar efektów działań firmy w mediach społecznościowych – ćwiczenie.
Audyt komunikacji w mediach społecznościowych - studium przypadku.

Informacje o prelegentach:

Michał Górecki

Strateg w Agencji Reklamowej Heureka, bloger. W branży reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmuje się przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobiście nazdorował projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, , Nivea, czy Playboy. Prowadzi bloga o nowych technologiach netgeeks.pl. Jego publikacje dotyczące mediów cyfrowych pojawiały się na blogach branżowych i serwisach takich jak gazeta.pl.

Wcześniej związany z organizacjami pozarządowymi (ZHP, PTTK) zarówno od strony wolontariackiej jak i pracy w centrali. Nadzorował projekty na poziomie centralnym korzystając z siły mediów społecznościowych i crowdsourcingu już na początku nowego millenium. Pasjonat komunikacji międzyludzkiej, nowych technologii i mediów. Prowadził liczne zajęcia dotyczące marketingu i promocji w organizacji pozarządowych.

Magdalena Popielewicz

Zgłębia tajniki social media zawodowo i hobbystycznie. Interesuje się powiązaniami sieci społecznościowych z komunikacją marketingową. Od 2009 roku pracuje w Instytucie Monitorowania Mediów. Studentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Faculty of Social Sciences University of Southern Denmark.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1 7

Cena zawiera:

Materiały szkoleniowe, Przerwy kawowe, Lunch

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Formularz zgłoszeniowy na www.proto.pl

Wydarzenie: Komunikacja w social mediach i mierzenie jej efektów