O szkoleniu
Dla stałych Uczestników naszych szkoleń 40 zł rabatu od ceny netto.
Przy skierowaniu na szkolenie powyżej trzech Uczestników z jednej firmy / instytucji udzielamy indywidualnego rabatu.
Dla podmiotów finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% ze środków publicznych podatek VAT zwolniony.
Cena szkolenia: 720,00 zł netto (+23% VAT) od osoby, obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- imienne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia
- konsultacje poszkoleniowe (do 14 dni po szkoleniu)
- rabat na kolejne szkolenia (40,00 zł od ceny netto, od osoby)
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do trzech roboczych dni przed terminem szkolenia.
Potwierdzenie realizacji szkolenia przesyłamy do dwóch dni roboczych przed terminem szkolenia.
Płatność za udział w szkoleniu następuje po szkoleniu na podstawie faktury VAT
Należność za udział prosimy wpłacać na konto OE FORUM: Santander Bank Polska, nr rach.: 10109022680000000100213506
Sytuacje kryzysowe o różnym podłożu i genezie miały miejsce, mają lub będą miały w każdym podmiocie czy instytucji. Żadna funkcjonująca organizacja czy struktura nie jest od nich wolna. Oczywiście różne może być ich spektrum i ewentualne skutki. Każda sytuacja kryzysowa jest inna i jej rozwiązanie wymaga indywidualnego podejścia. Jednakże w każdym przypadku niezwykle istotnym elementem przy rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych jest właściwa komunikacja.
Sam kryzys udaje się często rozwiązać stosunkowo łatwo a przede wszystkim szybko. Natomiast jego skutki w postaci np. nadszarpniętej reputacji mogą dawać się we znaki jeszcze długo po tym jak już zapomnieliśmy o samym kryzysie.
Szkolenie nasze kierujemy przede wszystkim do osób zajmujących kierownicze stanowiska w firmach, członków sztabów kryzysowych, pracowników działów public relations, marketingu, rzeczników prasowych oraz innych osób których zadania w organizacji wiążą się z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, obsługą i przekazywaniem informacji, pracą nad wizerunkiem organizacji, ochroną bezpieczeństwa informacyjnego.
Program szkolenia
1. Sytuacja kryzysowa
• Czym jest kryzys / sytuacja kryzysowa
• Czym są i kiedy występują sytuacje kryzysowe
• Geneza sytuacji kryzysowej
• Rodzaje sytuacji kryzysowych
• Wywołanie sytuacji kryzysowej jako narzędzie uzyskania dostępu do zasobów informacyjnych organizacji
2. Komunikacja społeczna w sytuacjach kryzysowych
• Podstawowe zasady komunikacji wewnętrznej
• Podstawowe zasady komunikacji zewnętrznej
• Zapewnienie koordynacji i spójności informacji
• Określenie celów do osiągnięcia poprzez informowanie
3. Komunikacja z mediami masowymi w sytuacjach kryzysowych
• Organizacja kontaktów z mediami
• Co mówić wolno
• Kto ma mówić
• Czego mówić nie wolno
• Jak mówić
• Kreacja wizerunku
• Wykorzystanie informacji niepewnych i niezweryfikowanych
• Przecieki kontrolowane
• Plotki
• Kontrola publikacji
• Reagowanie i ignorowanie określonych informacji
• Przeczekanie, odkładanie reakcji w czasie
• Metody wywierania wpływu na media i dziennikarzy
• Embargo informacyjne
• Które informacje chcemy upowszechnić
• W jakim zakresie i dlaczego upowszechniamy daną informację
• W jakiej formie upowszechnić informację
• Jaki cel mamy zamiar osiągnąć upowszechniając daną informację
• Wykorzystanie ekspertów
• Inne aspekty
Studium przypadku i zajęcia warsztatowe
• Studium przypadku I
Kontakt z mediami po akcie terroru z udziałem zakładników (dziennikarze na miejscu zdarzenia, czym jest akt terroru, czego i dlaczego ujawniać nie wolno, czego nie należy pokazywać, jak się zachować w kontakcie bezpośrednim z dziennikarzem, fotoreporterem, kamerą)
• Studium przypadku II
Kontakt z mediami po ujawnieniu wady towaru dyskwalifikującej firmę bądź produkt (Omówienie sposobu postępowania na przykładach zdarzeń mających miejsce w przeszłości w Polsce. Analiza przyczyn, sposobu postępowania i skutków długo i krótkofalowych. Szukanie winnych. Kozioł ofiarny na ołtarzu mediów. Ochrona wizerunku (marki). Działania prawne)
• Konsultacje indywidualne dla zainteresowanych!
Czas trwania
Godz. 9.00 - 14.00
Prelegenci

Wykładowca, Specjalista ds. Bezpieczeństwa Informacji i Socjotechniki, Operator Informacji, Licencjonowany detektyw.
Od 2003 roku w oparciu o wcześniej zdobyte doświadczenie zawodowe oraz stale poszerzaną wiedzę teoretyczną i praktyczną jako niezależny specjalista świadczy usługi szkoleniowe, konsultacyjne i realizacyjne na rynku komercyjnym dla firm i instytucji. Prowadzi audyty bezpieczeństwa i socjotechniczne zarówno metodami tradycyjnymi jak też w warunkach pozorowanego incydentu.
Autor oraz wykładowca wielu unikalnych szkoleń z powyższych dziedzin dla pracowników różnych szczebli przedsiębiorstw krajowych i korporacji międzynarodowych działających w Polsce głównie w sektorze energetycznym, budowlanym, telekomunikacyjnym, farmaceutycznym i spożywczym oraz urzędów centralnych i samorządowych jak też innych instytucji państwowych.
Ekspert ds. operowania informacją, socjotechniki i SPINu z wieloletnim doświadczeniem realizacyjnym w powyższych dziedzinach, specjalizujący się w prowadzeniu operacji informacyjnych oraz zwalczaniu zagrożeń informacyjnych wymierzonych w podmioty komercyjne i publiczne. Uważa, że obecnie wojna informacyjna stała się jednym z podstawowych narzędzi walki konkurencyjnej zarówno wśród podmiotów komercyjnych jak i w sferze publicznej wewnątrzkrajowej i międzynarodowej; a jedyną drogą obrony w tej walce jest skuteczne rozpoznanie, wczesna neutralizacja i realizacje informacyjne wyprzedzające, do czego potrzebni są eksperci nie tylko znający taktyki ale przede wszystkim rozumiejący ich genezę i sposoby realizacji (oddziaływania) oraz potrafiący przewidywać i działać wyprzedzająco.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.
Nie ma potrzeby posiadania kamery.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- konsultacje indywidualne
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Płatność za szkolenie następuje na podstawie faktury VAT, wystawionej w dniu szkolenia.
Odwołanie uczestnictwa w szkoleniu nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
- Nazwa firmy: Ośrodek Edukacyjny FORUM Anna Hoffmann
- Ulica i nr: St. Żółkiewskiego 4/2
- Kod pocztowy: 70-345
- Miejscowość: Szczecin
- Numer NIP: 8521299460
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
