O szkoleniu
Podczas warsztatu nacisk będzie położony na podniesienie indywidualnych umiejętności posługiwania się „piórem”, czyli swobodnego kształtowania -zarówno pod względem formy, jak i treści – swojej komunikacji pisemnej
Cele szkolenia:
Pozyskanie wiedzy i umiejętności o tym:
• Jak napisać, żeby przeczytali, czyli podniesienie umiejętności precyzyjnego pisania tekstów do biuletynu oraz newslettera.
• Jak napisać dobrego maila, czyli zachęcić do aktywnej reakcji;
• Jak poprowadzić blog, czyli kto i co powinien pisać;
• Jak zaplanować gazetę ścienną, czyli kompozycja, treść, zdjęcia i…;
• Niebieskie kołnierzyki – jakiej informacji potrzebują i w jakiej formie?
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik:
• Nauczy się wykorzystywać narzędzia dziennikarskie do pracy nad biuletynem firmowym
• Podniesie poziom swobodnego posługiwania się polskim językiem pisanym
• Zakończy warsztat z kilkoma gotowymi tekstami do wykorzystania w biuletynie wewnętrznym
Metody szkoleniowe:
• Ćwiczenia w grupach oraz indywidualne
• Dyskusje
• Mini wykłady wprowadzające do ćwiczeń
• Analiza przypadków
Cele szkolenia:
Pozyskanie wiedzy i umiejętności o tym:
• Jak napisać, żeby przeczytali, czyli podniesienie umiejętności precyzyjnego pisania tekstów do biuletynu oraz newslettera.
• Jak napisać dobrego maila, czyli zachęcić do aktywnej reakcji;
• Jak poprowadzić blog, czyli kto i co powinien pisać;
• Jak zaplanować gazetę ścienną, czyli kompozycja, treść, zdjęcia i…;
• Niebieskie kołnierzyki – jakiej informacji potrzebują i w jakiej formie?
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik:
• Nauczy się wykorzystywać narzędzia dziennikarskie do pracy nad biuletynem firmowym
• Podniesie poziom swobodnego posługiwania się polskim językiem pisanym
• Zakończy warsztat z kilkoma gotowymi tekstami do wykorzystania w biuletynie wewnętrznym
Metody szkoleniowe:
• Ćwiczenia w grupach oraz indywidualne
• Dyskusje
• Mini wykłady wprowadzające do ćwiczeń
• Analiza przypadków
Kto powinien wziąć udział?
Osoby dedykowane do wydawania biuletynów firmowych, zarówno w wersji papierowej, jak i newsletterów,
osoby, które chcą swobodnie posługiwać się polskim językiem pisanym, nie tylko w kontekście zawodowym
osoby, które chcą swobodnie posługiwać się polskim językiem pisanym, nie tylko w kontekście zawodowym
Program szkolenia
Dzień pierwszy:
1. Na czym polega specyfika komunikacji pisemnej na tle innych form komunikowania się? Kwestie zasadnicze.
• Różnice pomiędzy komunikacją pisemną a ustną – kiedy i którą z nich stosować?
2. Jak pisać, żeby zrealizować cel przekazu – odbiorca, narzędzie, okoliczności, słownictwo
• Krótko, by odbiorca chciał czytać
• Jasno, by czytelnik zrozumiał
• Obrazowo, by czytelnik zapamiętał
• Dokładnie, bez wprowadzania w błąd
• Efektywnie, by zachęcić do działania
3. W jaki sposób zbudować skuteczny przekaz w zależności od narzędzia, kanału przekazu i adresata?
• Biuletyn firmowy
• Newsletter
• Charakterystyka pisania w wewnętrznych wydawnictwach
4. Jakie formy dziennikarskie stosować w komunikacji wewnętrznej?
• Gatunki informacyjne np. relacja, sylwetka, reportaż, notatka i inne
• Publicystyka np. felieton, artykuł, komentarz i inne
Dzień drugi:
5. W jaki sposób zbudować skuteczny przekaz w zależności od narzędzia, kanału przekazu i adresata?
• Intranet – co powinien zawierać?
• Mail – jak go dobrze napisać?
• Blog – jaki ma realizować cel i kto go powinien pisać?
• Gazety ścienne (tablice ogłoszeniowe) – co na nich umieszczać i gdzie powinny wisieć?
• Ekrany - z dźwiękiem czy bez, co powinny pokazywać i gdzie zostać umieszczone?
• Zasady skuteczności - Jakich używać form i słów w każdym z nich?
1. Na czym polega specyfika komunikacji pisemnej na tle innych form komunikowania się? Kwestie zasadnicze.
• Różnice pomiędzy komunikacją pisemną a ustną – kiedy i którą z nich stosować?
2. Jak pisać, żeby zrealizować cel przekazu – odbiorca, narzędzie, okoliczności, słownictwo
• Krótko, by odbiorca chciał czytać
• Jasno, by czytelnik zrozumiał
• Obrazowo, by czytelnik zapamiętał
• Dokładnie, bez wprowadzania w błąd
• Efektywnie, by zachęcić do działania
3. W jaki sposób zbudować skuteczny przekaz w zależności od narzędzia, kanału przekazu i adresata?
• Biuletyn firmowy
• Newsletter
• Charakterystyka pisania w wewnętrznych wydawnictwach
4. Jakie formy dziennikarskie stosować w komunikacji wewnętrznej?
• Gatunki informacyjne np. relacja, sylwetka, reportaż, notatka i inne
• Publicystyka np. felieton, artykuł, komentarz i inne
Dzień drugi:
5. W jaki sposób zbudować skuteczny przekaz w zależności od narzędzia, kanału przekazu i adresata?
• Intranet – co powinien zawierać?
• Mail – jak go dobrze napisać?
• Blog – jaki ma realizować cel i kto go powinien pisać?
• Gazety ścienne (tablice ogłoszeniowe) – co na nich umieszczać i gdzie powinny wisieć?
• Ekrany - z dźwiękiem czy bez, co powinny pokazywać i gdzie zostać umieszczone?
• Zasady skuteczności - Jakich używać form i słów w każdym z nich?
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
Prelegenci

Magdalena Nurkiewicz
W swojej pracy łączy wiedzę z trzech obszarów: mediów, public relations oraz szkoleń. Przez 20 lat była dziennikarką Programu III Polskiego Radia, współpracowała z prasą i telewizją. Działalność szkoleniową rozpoczęła od współtworzenia podyplomowych studiów PR przy Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie. W latach 2004-2007 zarządzała agencją Ciszewski PR.
Doświadczenie zawodowe – dziennikarka, autorka książki i e-booka, specjalista PR;
Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu – media, public relations, komunikacja wewnętrzna, strategie wizerunkowe;
Wykształcenie – Wydział Historii i podyplomowe studia dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim.
W swojej pracy łączy wiedzę z trzech obszarów: mediów, public relations oraz szkoleń. Przez 20 lat była dziennikarką Programu III Polskiego Radia, współpracowała z prasą i telewizją. Działalność szkoleniową rozpoczęła od współtworzenia podyplomowych studiów PR przy Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie. W latach 2004-2007 zarządzała agencją Ciszewski PR.
Doświadczenie zawodowe – dziennikarka, autorka książki i e-booka, specjalista PR;
Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu – media, public relations, komunikacja wewnętrzna, strategie wizerunkowe;
Wykształcenie – Wydział Historii i podyplomowe studia dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto
1 790
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach