O szkoleniu
Komunikacja wewnętrzna jest przekazywaniem informacji wewnątrz organizacji. Od jej efektywności zależy skuteczność wielu procesów w firmie czy instytucji. Zapraszamy na szkolenie, które wyposaży uczestników w wiedzę i umiejętności, które zaprocentują poprawą obiegu informacji wewnątrz organizacji.
Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy, czym jest komunikacja wewnętrzna oraz praktycznych umiejętności stosowania tego narzędzia.
Korzyści ze szkolenia:
- sprawne wykonywanie swoich obowiązków zawodowych,
- większa efektywność organizacji dzięki skutecznej komunikacji wewnętrznej.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- głównych cechach skutecznej komunikacji wewnętrznej,
- roli przeszkód komunikacyjnych i sposobach ich redukowania,
- projektowaniu i redagowaniu angażujących infografik,
- barierach i szumach komunikacyjnych oraz sposobach ich minimalizowania.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- planowania skutecznej komunikacji wewnętrznej w organizacji,
- formułowania jasnych i spójnych komunikatów,
- definiowania i systematyzowania kompetencji osób posługujących się komunikacją wewnętrzną.
Adresaci szkolenia:
- przedstawiciele działów HR odpowiedzialnych za komunikację i komunikowanie procesów biznesowych,
- specjaliści i kierownicy z firm i instytucji, którzy odpowiadają w organizacji za proces komunikacji wewnętrznej,
- specjaliści i eksperci działający w obszarze employer brandingu,
- każdy, kto może w przyszłości zacząć zajmować się procesami komunikacji wewnętrznej,
- pasjonaci komunikacji pragnący rozszerzyć swoją wiedzę na ten temat
Program szkolenia
DZIEŃ 1
Cześć I: Wiedzieć, z czym mam do czynienia. Czym jest, a czym nie jest komunikacja wewnętrzna w organizacji.
- Zdefiniujesz rolę i wagę komunikacji wewnętrznej w organizacji.
- Rozpoznasz cele, którym służy, a którym nie służy i jakie w związku z tym powinna mieć cechy, jakimi kanałami.
- Rozpoznasz, na jakie obszary ma wpływ komunikacja wewnętrzna.
- Nazwiesz i usystematyzujesz kompetencje osób posługujących się tym narzędziem.
Cześć II: Wyzwaniem jest spójność i jasny odbiór komunikatu.
- Zdefiniujesz pojęcie szumów komunikacyjnych i dowiesz się, jaki im przeciwdziałać.
- Dowiesz się, czemu służy kultura dialogu i co zrobić, by była ona spójna.
Cześć III: Zaplanować skutek. Co sprawia, że komunikacja jest skuteczna.
- Dowiesz się, jakie są cechy skutecznej komunikacji.
- Zdefiniujesz oczekiwania odbiorców komunikacji wewnętrznej.
- Dobierzesz narzędzia w postaci kanałów i wyznaczysz cel, jaki chcesz osiągnąć.
- Stworzysz i zaplanujesz ścieżkę komunikacji wewnętrznej w organizacji.
Cześć IV: Żeby chcieli Cię usłyszeć, zrozumieć i odpowiedzieć.
- Dowiesz się, dlaczego treści, które komunikujesz powinny być angażujące, jak je stworzyć i jaką masz z tego korzyść.
- Zaprojektujesz treści według zasad służących projektowaniu i redagowaniu angażujących infografik.
DZIEŃ 2
Cześć I: Zarządzający: jak powie, tak będzie!
- Zdefiniujesz kompetencje komunikacyjne kadry zarządzającej.
- Dowiesz się, dlaczego tak ważne jest, by je budować, rewidować i wzmacniać.
Część II: Komunikacja angażującego lidera
- Poznasz odpowiedź na pytanie, jak komunikuje angażujący lider.
- Dowiesz się, dlaczego ważne jest, by komunikować według standardów oraz jak je zdiagnozować i przygotować.
- Poznasz bariery komunikacyjne i dowiesz się, co zrobić, by minimalizować ich występowanie.
- Przyswoisz dobre praktyki komunikacji liderskiej.
Cześć III: Nie kopać studni, gdy płonie las.
- Dowiesz się, dlaczego właściwe komunikowanie sytuacji trudnych jest istotne.
- Poznasz odpowiedź na pytanie, jak komunikować sytuacje, które są trudne dla pracowników.
Część IV: Zmierzmy się z tym.
- Uzyskasz wiedzę, czym są KPI w komunikacji.
- Zdefiniujesz główne KPI dla komunikacji w swojej organizacji.
- Dowiesz się jak je badać i optymalizować.
Czas trwania
2 dni, 10.00-16.00 i 09.00-15.00
Prelegenci
Certyfikowany trener Moderatora, jednej z czołowych polskich Szkół Trenerów Biznesu, Certyfikowany Trener New World Kirkpatrick Model/ Bronze Level. Członek Klubu Trenerów Biznesu.
Studiowała w Niemczech i Polsce.
Swoje doświadczenie zdobyła pracując między innymi w Performance Media i Kazar jako trener wewnętrzny oraz doradca kadry zarządzającej. Jako niezależny konsultant pracowała z między innymi z zespołami Polpharma Biologics, Arvato, DZ Bank, Emed oraz Managerami kadry zarządzającej oraz CFO.
W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków. Specjalizuje się w tematach dotyczących obsługi klienta, podnoszenia efektywności zespołów, delegowania zadań, feedbacku, autoprezentacji, podnoszenia standardów komunikacji, asertywności menedżera.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
