Szkolenie: KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W KRYZYSIE I ZMIANACH

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-wewnetrzna-w-kryzysie-i-zmianach-55279-id799

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cele szkoleniowe:

1. Poziom wiedzy – uczestnik:
• wie, co to są kryzys i zmiana
• zna rodzaje kryzysów oraz zmian
• wie, jakie są fazy kryzysu i zmiany
• wie, jaka jest rola komunikacji w kryzysie oraz sytuacji zmiany
• zna sposoby diagnozowania sytuacji kryzysowych
• zna sposoby komunikacji z pracownikami w przypadku kryzysu oraz zmiany
• zna rolę kierownika w komunikowaniu zmian i kryzysu
• wie, jakie są nastroje pracowników w zależności od fazy kryzysu czy zmiany
• wie, jakie są najczęstsze błędy w komunikacji zmian i kryzysu

2. Poziom umiejętności – uczestnik:
• potrafi zdiagnozować sytuacje kryzysowe
• potrafi opracować scenariusze kryzysowe
• potrafi opracować kluczowe komunikaty dla pracowników
• potrafi przeprowadzić pracowników przez kryzys oraz sytuację zmiany
• potrafi dostosować komunikację do nastawienia pracowników w różnych fazach zmiany i kryzysu
• potrafi dostosować komunikację wewnętrzną do typu zmiany zachodzącej wewnątrz organizacji
• potrafi prowadzić działania pokryzysowe w kontekście komunikacji wewnętrznej

3. Poziom postaw – uczestnik:
• rozumie, jak ważną rolę odgrywa komunikacja wewnętrzna w sytuacji zmiany lub kryzysie
• jest przekonany o konieczności przygotowania planu prewencyjnego na wypadek wystąpienia kryzysu
• jest świadomy różnorodności narzędzi komunikacji zmian i kryzysu wewnątrz organizacji
• uważa, że warto dostosować komunikację do nastawienia pracowników w różnych fazach zmiany lub kryzysu
• rozumie, że – w zależności od typu zmiany w organizacji – komunikacja może różnie przebiegać
• jest świadomy wagi działań pokryzysowych w komunikacji wewnętrznej

Korzyści dla uczestników:

• Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej
• Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych
• Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych
• Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę zarządzania zmianą i kryzysem w kontekście komunikacji wewnętrznej

Szkolenie skierowane jest do:

• kadra kierownicza
• właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
• kierownicy i specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej
• kierownicy i specjaliści ds. public relations
• kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi
• kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zmianą

Program szkolenia:

1. Kryzys i zmiana w organizacji
• Co to jest kryzys?
• Jakie mamy rodzaje kryzysów oraz zmian w organizacji?
• Jak przebiega kryzys / zmiana?

2. Rola komunikacji w kryzysie oraz sytuacji zmiany

3. Prewencja jako sposób na obronę przed kryzysem:
• Diagnozowanie sytuacji wyjściowej
• Scenariusze kryzysowe
• Key messages

4. Jak komunikować, aby przeprowadzić pracowników przez kryzys oraz sytuację zmiany?
• Komunikacja bezpośrednia
• Narzędzia elektroniczne
• Narzędzia drukowane

5. Dostosowanie komunikacji do nastawienia pracowników w różnych fazach kryzysu oraz sytuacji zmiany

6. Rola kierownika w komunikowaniu zmian i kryzysu

7. Specyfika komunikowania w zależności od typu zmiany w organizacji
• Restrukturyzacja i zwolnienia
• Fuzja
• Nowe rozwiązania organizacyjne
• Zmiana kulturowa
• Zmiana wynagrodzeń

8. Działania pokryzysowe w komunikacji wewnętrznej

9. Najczęstsze błędy w komunikacji zmian wewnątrz organizacji

Informacje o prelegentach:

Monika Paduch

Ekspert public relations. Trener biznesu. Związana z branżą PR od 2006 roku. Autorka i współautorka projektów promocyjnych i wizerunkowych dla firm oraz organizacji pozarządowych. Współpracowała jako ekspert i konsultant z licznymi instytucjami i firmami m.in. ATM Grupa, Aero Vodochody, Apsys Polska, Polskie Linie Lotnicze LOT, Grupa Integer.pl, Opal Property Developments, Griffin Real Estate, VECTRA, Toya czy Fundacja Świętego Mikołaja. Prowadziła również działania public relations dla marki Tonino Lamborghini. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, promocji kampanii informacyjno-edukacyjnych i społecznych, nowych technologiach w PR, zarządzaniu kryzysowym, relacjach inwestorskich oraz media relations. Absolwentka Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, Europejskich Studiów Specjalnych w Politechnice Gdańskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła również Podyplomowe Studia Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jej pasją jest salsa, kino latynoamerykańskie oraz kryminały Agathy Christie.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1790 - netto od osoby

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:

Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl

Szkolenie, kurs: KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W KRYZYSIE I ZMIANACH