Szkolenie

Komunikacja zaawansowana - praktyczny trening

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie, którego celem jest:
- przekazanie uczestnikom praktycznych narzędzi i metod zwiększających ich skuteczność w zarządzaniu zróżnicowanymi sytuacjami komunikacyjnymi,
- wypracowanie osobistego stylu komunikacji i zarządzania relacjami w oparciu o praktyczne narzędzia komunikacyjne,
- praktyczny trening stosowania zaawansowanych narzędzi komunikacyjnych oparty na symulacjach bazujących na sytuacjach z ich codziennej praktyki zawodowej.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do:

  • osób, które chcą doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi
  • osób, których praca w dużej mierze opiera się na komunikowaniu się z klientem zewnętrznym
  • i/lub wewnętrznym
  • osób, które chcą znaleźć skuteczne sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji wynikających z nieprawidłowej komunikacji

Program szkolenia

  1. Pochlebstwa kontra konstruktywne pozytywne wzmocnienia:
    • Wyzwanie: Jak i dlaczego chwalić współpracowników w efektywny sposób?
    • główne obawy w obszarze udzielania pochwał swoim współpracownikom, 
    • kluczowa psychologiczna funkcja pochwały w budowaniu motywacji, zaangażowania i namacalnej zmiany zachowania,
    • model konstruktywnej pochwały,
    • metoda przekazania pozytywnego wzmocnienia (pozytywna informacja zwrotna w warunkach małej ilości czasu),
    • metoda interaktywna (pozytywna informacja zwrotna jako rozmowa motywująca),
    • tworzenie opisu konkretnych zachowań bazującego na przykładach.
  2. Destrukcyjna krytyka kontra konstruktywne udzielanie trudnych informacji zwrotnych:
    • Wyzwanie: Jak wykorzystywać krytyczne informacje zwrotne do namacalnej zmiany zachowania współpracownika?
    • czarna lista błędów komunikacyjnych popełnianych w trakcie udzielania trudnych informacji zwrotnych,
    • psychologia oceniania i mechanizmy emocjonalne występujące w trakcie przyjmowania krytyki,
    • przygotowanie do trudnej rozmowy ze współpracownikiem,
    • pytania i strategie budujące u odbiorcy poczucie odpowiedzialności i chęć wprowadzania zmian,
    • zachęcanie współpracownika do generowania rozwiązań.
  3. Skupienie na sobie kontra aktywne słuchanie rozmówcy:
    • Wyzwanie: Jak aktywnie słuchać i stosować dopasowane do sytuacji pytania w rozmowach ze współpracownikami?
    • techniki aktywnego słuchania w mowie ciała,
    • sztuka zadawania dopasowanych do sytuacji pytań,
    • analiza różnych rodzajów pytań i ich funkcji w komunikacji.
  4. Stanowczość kontra uległość:
    • Wyzwanie: Jak radzić sobie w trudnych rozmowach ze współpracownikami?
    • szantaż emocjonalny i sposoby jego rozpoznawania,
    • strategie szantażu emocjonalnego i praktyczne sposoby radzenia sobie z manipulacją, emocjami i wzbudzaniem poczucia winy przez rozmówców,
    • kluczowa rola asertywności w komunikacji,
    • narzędzia asertywności gotowe do zastosowania w trudnych rozmowach, 
    • rola konsekwencji w budowaniu autorytetu i współpracy opartej na zasadach.
  5.  Inspirowanie, motywowanie i angażowanie w działanie:
    • Wyzwanie: Jak skutecznie motywować i inspirować współpracowników?
    • co motywuje ludzi do pracy i czy zawsze są to głównie pieniądze?
    • dopasowywanie motywatorów do konkretnych osób,
    • przekonywanie do zaangażowania za pomocą konkretnych metod psychologii komunikacji,
    • model CELOWO (ciekawość, emocje, lekcja, obrazy, wiarygodność, opowieść) i jego zastosowanie w inspirowaniu i motywowaniu członków zespołu.
  6. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych:
    • Wyzwanie: Jak komunikować trudne informacje i zmiany oraz zarządzać trudnymi emocjami rozmówców?
    • słowa mają znaczenie, czyli skuteczne sposoby zarządzania znaczeniem informacji,
    • psychologia konfliktu,
    • jasne i ciemne strony konfliktów,
    • tworzenie procedur angażowania w przejmowanie inicjatywy na rzecz szukania rozwiązań sytuacji trudnych,
    •  konkretne techniki komunikacyjne ułatwiające zarządzanie emocjami rozmówców w trakcie sytuacji trudnych.
  7. Budowanie autorytetu i budowanie relacji w komunikacji:
    • Wyzwanie:Jak skutecznie komunikować swój autorytet i wzbudzać prawdziwy szacunek równocześnie budując pozytywne relacje?
    • kluczowe błędy w budowaniu autorytetu,
    • słowa kontra czyny - w jaki sposób dawać przykład swoim zachowaniem, by chcieli za nami podążać,
    • mowa ciała w budowaniu autorytetu w trakcie codziennych kontaktów z podwładnymi, 
    • stabilność, otwartość i ekspresja w mowie niewerbalnej,
    • oblanie się kawą - czy rzeczywiście ludzie podążają za nieskazitelnością i osobami, które nie popełniają błędów
    • budowanie pewności siebie opartej na dowodach,
    • kluczowa rola sympatii w codziennych kontaktach zawodowych,
    • elementy budujące pozytywne relacje ze współpracownikami.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Trener HIGH5 Training Group

Gdzie i kiedy

Online 27-28 styczeń 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 2-3 czerwiec 2022
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 22-23 wrzesień 2022

Gdzie i kiedy

Warszawa 2-3 grudzień 2021
High5 Training Centre

00-870 Warszawa

Wronia 45/129

woj. mazowieckie

Zapisz się

Szkolenie stacjonarne
za osobę
1590 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Szkolenie online
za osobę
1290 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 20% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 25% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Platforma ZOOM, dostęp do komputera z kamerką i mikrofonem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!