Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-zaawansowana-praktyczny-trening-74325-id44

Informacje o szkoleniu

  • Komunikacja zaawansowana -praktyczny trening


    ID szkolenia: 74325
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    High5 Training Centre
    Wronia 45
    00-870 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni szkolenia (16 godzin )
  • Organizator szkolenia:

    HIGH5 Training Group
    ul. Grzybowska 2 lok. 85
    00-131 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia:

- przekazanie uczestnikom praktycznych narzędzi i metod zwiększających ich skuteczność w zarządzaniu zróżnicowanymi sytuacjami komunikacyjnymi

- wypracowanie osobistego stylu komunikacji i zarządzania relacjami w oparciu o praktyczne narzędzia komunikacyjne

- praktyczny trening stosowania zaawansowanych narzędzi komunikacyjnych oparty na symulacjach bazujących na sytuacjach z ich codziennej praktyki zawodowej

Szkolenie skierowane jest do:

osób, które chcą doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi
osób, których praca w dużej mierze opiera się na komunikowaniu się z klientem zewnętrznym
i/lub wewnętrznym
osób, które chcą znaleźć skuteczne sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji wynikających z nieprawidłowej komunikacji

Program szkolenia:

  1. Pochlebstwa kontra konstruktywne pozytywne wzmocnienia:
    • Wyzwanie: Jak i dlaczego chwalić współpracowników w efektywny sposób?
    • główne obawy w obszarze udzielania pochwał swoim współpracownikom, 
    • kluczowa psychologiczna funkcja pochwały w budowaniu motywacji, zaangażowania i namacalnej zmiany zachowania,
    • model konstruktywnej pochwały,
    • metoda przekazania pozytywnego wzmocnienia (pozytywna informacja zwrotna w warunkach małej ilości czasu),
    • metoda interaktywna (pozytywna informacja zwrotna jako rozmowa motywująca),
    •  tworzenie opisu konkretnych zachowań bazującego na przykładach.
  2. Destrukcyjna krytyka kontra konstruktywne udzielanie trudnych informacji zwrotnych:
    • Wyzwanie: Jak wykorzystywać krytyczne informacje zwrotne do namacalnej zmiany zachowania współpracownika?
    • czarna lista błędów komunikacyjnych popełnianych w trakcie udzielania trudnych informacji zwrotnych,
    • psychologia oceniania i mechanizmy emocjonalne występujące w trakcie przyjmowania krytyki,
    • przygotowanie do trudnej rozmowy ze współpracownikiem,
    • pytania i strategie budujące u odbiorcy poczucie odpowiedzialności i chęć wprowadzania zmian,
    • zachęcanie współpracownika do generowania rozwiązań.
  3. Skupienie na sobie kontra aktywne słuchanie rozmówcy:
    • Wyzwanie: Jak aktywnie słuchać i stosować dopasowane do sytuacji pytania w rozmowach ze współpracownikami?
    • techniki aktywnego słuchania w mowie ciała,
    • sztuka zadawania dopasowanych do sytuacji pytań,
    • analiza różnych rodzajów pytań i ich funkcji w komunikacji.
  4. Stanowczość kontra uległość:
    • Wyzwanie: Jak radzić sobie w trudnych rozmowach ze współpracownikami?
    • szantaż emocjonalny i sposoby jego rozpoznawania,
    • strategie szantażu emocjonalnego i praktyczne sposoby radzenia sobie z manipulacją, emocjami i wzbudzaniem poczucia winy przez rozmówców,
    • kluczowa rola asertywności w komunikacji,
    • narzędzia asertywności gotowe do zastosowania w trudnych rozmowach, 
    • rola konsekwencji w budowaniu autorytetu i współpracy opartej na zasadach.
  5.  Inspirowanie, motywowanie i angażowanie w działanie:
    • Wyzwanie: Jak skutecznie motywować i inspirować współpracowników?
    • co motywuje ludzi do pracy i czy zawsze są to głównie pieniądze?
    • dopasowywanie motywatorów do konkretnych osób,
    • przekonywanie do zaangażowania za pomocą konkretnych metod psychologii komunikacji,
    • model CELOWO (ciekawość, emocje, lekcja, obrazy, wiarygodność, opowieść) i jego zastosowanie w inspirowaniu i motywowaniu członków zespołu.
  6. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych:
    • Wyzwanie: Jak komunikować trudne informacje i zmiany oraz zarządzać trudnymi emocjami rozmówców?
    • słowa mają znaczenie, czyli skuteczne sposoby zarządzania znaczeniem informacji,
    • psychologia konfliktu,
    • jasne i ciemne strony konfliktów,
    • tworzenie procedur angażowania w przejmowanie inicjatywy na rzecz szukania rozwiązań sytuacji trudnych,
    •  konkretne techniki komunikacyjne ułatwiające zarządzanie emocjami rozmówców w trakcie sytuacji trudnych.
  7. Budowanie autorytetu i budowanie relacji w komunikacji:
    • Wyzwanie:Jak skutecznie komunikować swój autorytet i wzbudzać prawdziwy szacunek równocześnie budując pozytywne relacje?
    • kluczowe błędy w budowaniu autorytetu,
    • słowa kontra czyny - w jaki sposób dawać przykład swoim zachowaniem, by chcieli za nami podążać,
    • mowa ciała w budowaniu autorytetu w trakcie codziennych kontaktów z podwładnymi, 
    • stabilność, otwartość i ekspresja w mowie niewerbalnej,
    • oblanie się kawą - czy rzeczywiście ludzie podążają za nieskazitelnością i osobami, które nie popełniają błędów
    •  budowanie pewności siebie opartej na dowodach,
    • kluczowa rola sympatii w codziennych kontaktach zawodowych,
    • elementy budujące pozytywne relacje ze współpracownikami.

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1590 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Komunikacja zaawansowana -praktyczny trening