Szkolenie: Komunikować lepiej - Trening budowania relacji z klientem

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikowac-lepiej---trening-budowania-relacji-z-klientem-29464-id1257

Informacje o szkoleniu

  • Komunikować lepiej - Trening budowania relacji z klientem


    ID szkolenia: 29464
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Hotel Atrium
    ul. Krzywa 7
    Kraków
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 23.09.2011
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9-17
  • Organizator szkolenia:

    HRtec Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Poznaj procesy komunikacji ze swoimi partnerami biznesowymi

Szkolenie skierowane jest do:

Na szkolenie zapraszamy osoby • zatrudnione na podstawie na umowę o pracę • u przedsiębiorcy prowadzącego swoją działalność na terenie woj. małopolskiego • związane z działaniami sprzedażowymi, bądź • osoby samozatrudnione

Program szkolenia:

• Podstawowe mechanizmy skutecznej komunikacji interpersonalnej
Aspekt treściowy oraz relacyjny w komunikowaniu się
Prezentacja ”techniki lejka komunikacyjnego”
Bariery, ograniczenia oraz błędy w komunikacji werbalnej
• Moje preferencje komunikacyjne
Rodzaje oraz techniki zadawania pytań - jak lepiej komunikować
Parafraza, klaryfikacja – do czego służą i jak je efektywnie wykorzystać
• Komunikacja jako czynnik jakości i trwałości relacji
Strategie najczęściej przyjmowane w komunikacji
7 zasad dobrej komunikacji
Rozpoznanie indywidualnych stylów komunikowania się
Analiza predyspozycji osobistych
• Komunikacja pozawerbalna w biznesie
Odbiór przekazu – sygnały komunikacyjne w mowie ciała
Dystraktory w komunikacji pozawerbalnej
Technika dopasowania
• Mechanizmy psychologiczne w komunikacji
Zasady proksemiki w komunikacji biznesowej
Skuteczne metody komunikacji

Informacje o prelegentach:

Monika Jastrzębska

Jej pasja to praca z ludźmi, której wiodącym mottem jest inspirowanie, wspieranie i pomaganie im w osiąganiu rezultatów w zgodzie z ich osobistym potencjałem. W trakcie zajęć tworzy przestrzeń sprzyjającą odkrywaniu naturalnych zdolności osób, z którymi pracuje. Certyfikowany trener biznesu, doradca personalny, specjalista w zakresie miękkich umiejętności managerskich. Absolwentka psychologii oraz pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego, posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe oraz ugruntowaną wiedzę teoretyczną. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Specjalizuje się min. w szkoleniach z zakresu komunikacji, zarządzania czasem, budowania zespołu, sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji handlowych, autoprezentacji oraz technik skutecznej rekrutacji i selekcji pracowników.

Wydarzenia towarzyszące:

Sprzedawać więcej - Trening efektywnej sprzedaży
Budować wizerunek - Profesjonalna prezentacja produktu i autoprezentacja w kontaktach handlowych

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 91 - 182

Cena zawiera:

Cena netto za uczestnictwo w jednym szkoleniu wynosi dla: Pracowników mikro firm – 91,28 zł (Vat zw.); Pracowników małych firm – 91,28 zł (Vat zw.); Pracowników średnich firm – 136,93 zł (Vat zw.); Pracowników dużych firm – 182,57 zł (Vat 23%) Koszt szkolenia obejmuje Uczestnictwo w warsztacie Catering- przerwa kawowa i obiadowa Materiały dydaktyczne Dostęp do platformy HRsys Certyfikaty ukończenia szkolenia Konsultacje z trenerami

Dofinansowanie z UE:

Tak. W ramach projektu dofinansowanego z funduszy EFS ”Wzrost umiejętności sprzedażowych kobiet i mężczyzn z Małopolski” realizowane są szkolenia z 5 zakresów (Sprzedawać więcej, Negocjować skutecznie, Organizować Pracę, Komunikować lepiej, Budować

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zatrudnienie lub własna działalność na terenie Małopolski

Szkolenie, kurs: Komunikować lepiej - Trening budowania relacji z klientem